Waarom is zij ineens overal? Dat hoeft van mij ook nietquote:Op maandag 22 februari 2021 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
Alweer Charlotte Nijs? Laat dat mens lekker bij Hart van Nederland.
Ja geen idee? Die heeft zich toch vooral een brevet van onvermogen opgespeld lijkt mij.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:05 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waarom is zij ineens overal? Dat hoeft van mij ook niet
Lange, donkerblonde manen.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:10 schreef Zipportal het volgende:
Heb jij al een Coronakapsel? @:monkyyy
Want als Nederland er alleen voor had gestaan had Hugo ervoor gezorgd dat we verder zouden zijn?quote:Op maandag 22 februari 2021 19:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Vandaar dat Israël en UK al veel verder met het vaccineren zijn.
Dat is gissen, maar je had dan wel zelfstandig mogen inkopen zonder rekening met de stroperige EU te hoeven houden. Het is echt geen toeval dat Israël en Groot Brittannië het nu zo goed doen.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Want als Nederland er alleen voor had gestaan had Hugo ervoor gezorgd dat we verder zouden zijn?
Tenenkrommend.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:08 schreef Marcoss het volgende:
Was wel leuk geweest als ze gewoon waren blijven discussiëren tot 19:55
Maandag is Lale Gül te gast om te praten over haar autobiografische boek "Ik ga leven". In het boek is ze kritisch over haar strenge islamitische opvoeding in Amsterdam-West.quote:
Niet echt nee, zeker niet van die hap snap uitgekauwde onderwerpen van 10 minuten.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:12 schreef Monolith het volgende:
Ik vind die hele debatten niet interessant.
Ze is politiek in ieder geval een stuk succesvoller dan Peter.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Meisje Marijnissen is inmiddels vaker op de televisie dan Peter R. de Vries.
Ik heb meteen gezapt. .quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:06 schreef Koffieplanter het volgende:
ONZE inzending voor het Songfestival wordt zo gepresenteerd allen. @:Mani89 @:maxi-mus @:Rellende_Rotscholier
Was 'ie maar eens kritisch over de keuze van z'n hond, de laaielichter.quote:
Maar ze laat zich net zo makkelijk aan de kant schuiven door diezelfde teflon-aanpak. De vraag 'dit slaat toch eigenlijk nergens op?' zou eens gesteld moeten worden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:37 schreef BobW het volgende:
Lekker Fidan
Mark wil alleen maar overleven.
Ja mee eens. Ze hebben met de redactie goede vragen voorbereid, maar ze zijn te licht om dan ook echt goed door te vragen zodat hij het lastig krijgt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:47 schreef Japepk het volgende:
[..]
Maar ze laat zich net zo makkelijk aan de kant schuiven door diezelfde teflon-aanpak. De vraag 'dit slaat toch eigenlijk nergens op?' zou eens gesteld moeten worden.
Rutte vergaloppeerd zich ook aan zijn uitspraak over onderwijs. De zogenaamde 'goede ontwikkeling' over doorstromen naar vwo of universiteit. Het hele probleem is juist dat dat als beter of meer wordt gezien.
Nou ja, dat lukt ook eigenlijk vrijwel niemand bij Rutte.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:52 schreef BobW het volgende:
[..]
Ja mee eens. Ze hebben met de redactie goede vragen voorbereid, maar ze zijn te licht om dan ook echt goed door te vragen zodat hij het lastig krijgt.
Nee dat is kansloos.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, dat lukt ook eigenlijk vrijwel niemand bij Rutte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |