Ik was al een stukje ouder toen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:25 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Was ik elf pff, tijd vliegt. Stond lang op 1
Ouderdomquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom ik dubbel quote is me een raadsel
Dus ben niet de oudste hierquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was al een stukje ouder toen.Maar ik vind het nog steeds leuk gemaakt en lekker klinken
Meh, die zijn niet eens zo mooi. Als je dan zo graag tieten wil posten mag je wel wat beter je best doen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:27 schreef DerRabbit het volgende:
Om iedereen even een minuutje af te leiden, bij deze twee blonde dikke tetten![]()
[ afbeelding ]
Je zei dat ze precies typte wat jij dachtquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[..]
Je reageerde op mij en ik heb geen lamlul gezegd.
Gaat vast wel lukken. En anders maar niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:28 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Plastic
[..]
Moet jij nog maar zien te worden, hoop het wel
Nog ouder? Wat is de resolutie van je beeldscherm? 640x480 zodat je het beter kan lezen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was al een stukje ouder toen.Maar ik vind het nog steeds leuk gemaakt en lekker klinken
Ze voelde alles behalve plastic aanquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:28 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Plastic
[..]
Moet jij nog maar zien te worden, hoop het wel
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaat vast wel lukken. En anders maar niet.
[..]
Nog ouder? Wat is de resolutie van je beeldscherm? 640x480 zodat je het beter kan lezen?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaat vast wel lukken. En anders maar niet.
[..]
Nog ouder? Wat is de resolutie van je beeldscherm? 640x480 zodat je het beter kan lezen?
Stop je die in de drogerquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:30 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Meh, die zijn niet eens zo mooi. Als je dan zo graag tieten wil posten mag je wel wat beter je best doen.
Afrikaanse dwergmuisjes nog maar ff verschoond, was in de droger en dan klaar. En dan had ik mezelf EIGENLIJK een vrije dag beloofd.
Lekker jong ding nogquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:31 schreef madam-april het volgende:
1974 toen duurde het nog 18 jaar tot mijn geboorte
Mijn tante zat al in het legerquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:31 schreef kree het volgende:
Meisjes ook het leger in![]()
Goedzo dat willen ze emancipatie. Niet dat iemand hoeft enzo. Maar ok goed dat het gelijk is getrokken nu
Ja man, super handig!quote:
Getrokken word er zeker danquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:31 schreef kree het volgende:
Meisjes ook het leger in![]()
Goedzo dat willen ze emancipatie. Niet dat iemand hoeft enzo. Maar ok goed dat het gelijk is getrokken nu
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien zijn de maagproblemen wat minder als hij wat minder kut voedsel eet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |