magnetron worst? Neem je ook een magnetron mee?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:00 schreef DJMO het volgende:
M'n tas is uitgemest iig, alle overbodige zooi eruit. Morgen thermoskan met kruidenbouillon en een magnetron rookworst erin . Warm eten en drinken onderweg ftw nu het kouder wordt.
Met een kaars erachter voor warme luchtstroom?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk die voor me staan
tieten?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soms best wel saai.Ze mist iets.
Nee, dat nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ook aan?
Hier net de kachel aangestookt.
Ik.quote:
Heeft fogel een foto van jouw fan? Of bedoel je dat je een zelfde soort model hebt en dus niet "letterlijk die"quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk die voor me staan
Nee,echt qua draaien.Ze boeit niet.quote:
Nee, maar als je die drie uur lang in een thermoskan met kokend water bewaart heb je ook warme worst.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:01 schreef devzero het volgende:
[..]
magnetron worst? Neem je ook een magnetron mee?
Waterworst ipv rookworstquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, maar als je die drie uur lang in een thermoskan met kokend water bewaart heb je ook warme worst.
Het heeft iets duits, van die oude duitse techno invloeden ala westbam. Op zich wel lekkere muziek, maar beetje saai.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,echt qua draaien.Ze boeit niet.
Kan aan mij liggen.
Ik heb ook wel een warme mini knakworst voor jequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, maar als je die drie uur lang in een thermoskan met kokend water bewaart heb je ook warme worst.
Slim.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
hmmmmm Nee laat maar zitten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor in de thermos?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een warme mini knakworst voor je
Tijd voor een frisse.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:05 schreef kree het volgende:
Hmmm paiq meisje heeft me denk verwijdert
Blijft dat 3 uur kokenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mja, dat kan inderdaad.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:06 schreef devzero het volgende:
[..]
misschien zit de rookworst nog in een plastic verpakking
Waarom in een thermoskan? Moet je die ook nog meesjouwen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Raad eens wat ik ga doen?quote:
Ik heb nog 2 nieuwe matches Maar zo vermoeiend elke keer weer om dat gesprek aan te gaan. Ze zijn zelden nl leuk ook en praten uit zich zelf en ik heb ff echt geen zin om het er maar weer uit te zuigen. Bedoel ze kunnen zelf mss ook wel beetje vragen he?quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
quote:
Heb ik niet genoeg aan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een warme mini knakworst voor je
Ik ben slim.quote:
Voor tijdens het wandelen prima voer.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:06 schreef devzero het volgende:
[..]
misschien zit de rookworst nog in een plastic verpakking
Omdat ik dan ook kruidenbouillon mee kan nemen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:07 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom in een thermoskan? Moet je die ook nog meesjouwen?
Kun je die worst niet thuis opwarmen en dan goed geïsoleerd inpakken/meenemen?
Jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Heeft fogel een foto van jouw fan? Of bedoel je dat je een zelfde soort model hebt en dus niet "letterlijk die"
Deze manquote:
Zelfs mario's Nederlands is beter.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:10 schreef kree het volgende:
Mss laat ik het maar ff gaan enzo. Ecjht geem zom om p, ze iot te vragem weer p, eem gesprekje te krijgen.
Ik hou niet van rookworst die in plastic verpakt zit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb ik niet genoeg aan.
[..]
Ik ben slim.
[..]
Voor tijdens het wandelen prima voer.
[..]
Klopt.
Een november weer als @devzero me tenminste niet vergeet terug te zetten.quote:
Hoe durf je.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kut, dan heb ik een punt weggegeven
Zie edit, Nog kut maar beter iigquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelfs mario's Nederlands is beter.
Waarom?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:11 schreef Maanvis het volgende:
Eigenlijk zouden mensen puntenaftrek moeten krijgen iedere keer dat ze het woord 'ik' gebruiken
Maanvis is jaloers dat ik meer likes heb dan hemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |