SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee bij de slager gehaald deze keer.quote:
Ik hou van droogquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar die van m'n moeder vond ik nooit zo. Nogal droog.
Hier zat ook weinig smaak aan verder. Gewoon meh.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hou van droog
maar mijn moeder kon sowieso niet zo heel goed koken.
Die van mijn moeder ook. Ik doe er zelf een eitje door. Dat scheelt een bergquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar die van m'n moeder vond ik nooit zo. Nogal droog.
Nee heb rookworst overwogen maar ik dacht ja in de andijvie zit ook al spekjes dus dat is ook wel even genoeg vlees en eet ik tenminste de stamppot ook op.quote:
Hier verschillen wij duidelijk van meningquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee heb rookworst overwogen maar ik dacht ja in de andijvie zit ook al spekjes dus dat is ook wel even genoeg vlees en eet ik tenminste de stamppot ook op.
Er gaan wel genoeg spekjes doorheen ja en moet beetje op mijn geld letten tot vrijdag dus daarom ook niet gedaan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier verschillen wij duidelijk van mening
of het moeten wel heel veel spekjes zijn.
Augurkenkoek.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
KOFFIE EN KOEK EN AUGURK
GOEDEMIDDDDDDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG
lekkere lillende stukken spek, glanzend en lubberendquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er gaan wel genoeg spekjes doorheen ja en moet beetje op mijn geld letten tot vrijdag dus daarom ook niet gedaan.
geld moet rollenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er gaan wel genoeg spekjes doorheen ja en moet beetje op mijn geld letten tot vrijdag dus daarom ook niet gedaan.
Ewewewewewewew.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekkere lillende stukken spek, glanzend en lubberend
quote:
heb je een paar louche transacties gedaan?quote:
ik weet nu hoe het werkt; heb een wierookvat (antiek) besteld, houtkoolschijfjes en twee zakjes kerkwierook.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Hmm huis ruikt weer heerlijk naar wierook.
Beetje maar moet morgen nog naar Duitsland en piercing laten zetten enz.quote:
niks moet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beetje maar moet morgen nog naar Duitsland en piercing laten zetten enz.
Nee, m'n innerkrent is boven komen drijven.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je een paar louche transacties gedaan?
Is dit niet iets voor jou?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gregoriaanse zang erbij en ik heb het paradijs in huis
Uiteraard; al een en ander op het oogquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit niet iets voor jou?
https://www.fluminalis.com/
En windkracht 7.quote:
Is het vandaag niet druk in het verkeersregel centrum?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit niet iets voor jou?
https://www.fluminalis.com/
Ah ok, lang geleden dat ik daar geweest ben.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard; al een en ander op het oog
Wat?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik weet nu hoe het werkt; heb een wierookvat (antiek) besteld, houtkoolschijfjes en twee zakjes kerkwierook.
GENOT
Ik ga daar niet overquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is het vandaag niet druk in het verkeersregel centrum?
Waarom niet gewoon een houten doosje waar je stokje in moet doen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, zo'n koperen wierookvat aan ketting.
ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, m'n innerkrent is boven komen drijven.Spenderen komt wel weer zodra we weer twee inkomens hebben.
Dat is niet kerk genoegquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een houten doosje waar je stokje in moet doen?
Neinquote:
heb jij een misdienaar al eens met een houten doosje zien zwaaien?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een houten doosje waar je stokje in moet doen?
Paus Etto Iquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gregoriaanse zang erbij en ik heb het paradijs in huis
Dat wel, al moet ik er niet aan denken om die geur ook in huis te hebben.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo'n slingerend wierrookvat in je woonkamer is wel tof!
en mijn beeld van de romein is gerestaureerd...quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo'n slingerend wierrookvat in je woonkamer is wel tof!
Kan daar uren naar eh... ruiken?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat wel, al moet ik er niet aan denken om die geur ook in huis te hebben.
Inderdaad, gewoon arbre magique ophangen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of bitterballenlucht, past wel goed straksquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon arbre magique ophangen.
Tof!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en mijn beeld van de romein is gerestaureerd...
Gewoon gegrilde kip doet het altijd goedquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
of bitterballenlucht, past wel goed straks
Tjaquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:19 schreef bitterbal het volgende:
4 MINUTEN GELEDEN
RIVM: 8182 nieuwe besmettingen, 171 meer dan gisteren
Bij het RIVM zijn tot 10.00 uur vanmorgen 8182 nieuwe bevestigde coronabesmettingen gemeld. Gisteren meldde het RIVM nog 8011 nieuwe besmettingen. De afgelopen zeven dagen werden gemiddeld 7941 positieve tests per dag gemeld, tegen 6265 een week eerder.
Er zijn 252 nieuwe coronapatiënten opgenomen op de verpleegafdelingen in het ziekenhuis, meldt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS). Gisteren ging het om 184 nieuwe patiënten. Op de intensive care werden 32 nieuwe patiënten opgenomen, bijna allemaal mensen die zijn doorgestroomd vanaf de verpleegafdelingen. Gisteren kwamen er 38 nieuwe patiënten bij op de IC.
Hierdoor liggen er nu 1859 mensen met corona in het ziekenhuis, van wie 419 op de IC. Gisteren lagen er nog 1738 coronapatiënten in het ziekenhuis, van wie 379 op de IC. Er zijn dus meer coronapatiënten opgenomen dan ontslagen.
Bij het RIVM zijn 46 overleden covid-patiënten gemeld. Gisteren werden nog 17 doden gemeld. De afgelopen zeven dagen registreerde het RIVM gemiddeld 26 doden per dag, tegen 21 doden per dag een week eerder.
Door achterstanden bij de GGD worden doden niet altijd direct doorgegeven. Sommige overlijdens waren dan ook niet afgelopen week, maar zijn afgelopen week pas gemeld bij het RIVM. Het aantal gemelde doden loopt daardoor achter.
De meeste gemelde besmettingen werden geconstateerd in Amsterdam, namelijk 698. Ook in Rotterdam en Den Haag werden veel positieve tests geteld, respectievelijk 494 en 352.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gewoon gegrilde kip doet het altijd goed
Nog twee weken en de ziekenhuizen stromen over.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:19 schreef bitterbal het volgende:
4 MINUTEN GELEDEN
RIVM: 8182 nieuwe besmettingen, 171 meer dan gisteren
Bij het RIVM zijn tot 10.00 uur vanmorgen 8182 nieuwe bevestigde coronabesmettingen gemeld. Gisteren meldde het RIVM nog 8011 nieuwe besmettingen. De afgelopen zeven dagen werden gemiddeld 7941 positieve tests per dag gemeld, tegen 6265 een week eerder.
Er zijn 252 nieuwe coronapatiënten opgenomen op de verpleegafdelingen in het ziekenhuis, meldt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS). Gisteren ging het om 184 nieuwe patiënten. Op de intensive care werden 32 nieuwe patiënten opgenomen, bijna allemaal mensen die zijn doorgestroomd vanaf de verpleegafdelingen. Gisteren kwamen er 38 nieuwe patiënten bij op de IC.
Hierdoor liggen er nu 1859 mensen met corona in het ziekenhuis, van wie 419 op de IC. Gisteren lagen er nog 1738 coronapatiënten in het ziekenhuis, van wie 379 op de IC. Er zijn dus meer coronapatiënten opgenomen dan ontslagen.
Bij het RIVM zijn 46 overleden covid-patiënten gemeld. Gisteren werden nog 17 doden gemeld. De afgelopen zeven dagen registreerde het RIVM gemiddeld 26 doden per dag, tegen 21 doden per dag een week eerder.
Door achterstanden bij de GGD worden doden niet altijd direct doorgegeven. Sommige overlijdens waren dan ook niet afgelopen week, maar zijn afgelopen week pas gemeld bij het RIVM. Het aantal gemelde doden loopt daardoor achter.
De meeste gemelde besmettingen werden geconstateerd in Amsterdam, namelijk 698. Ook in Rotterdam en Den Haag werden veel positieve tests geteld, respectievelijk 494 en 352.
Neequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:12 schreef gianni61 het volgende:
heb jij een misdienaar al eens met een houten doosje zien zwaaien?
Lekker manquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon arbre magique ophangen.
Idem, gore lijkenluchtquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kan er niet tegen. Wierrook slaat altijd op mijn strot
Met een flinke kater in de kerk zitten en dan een goede snuif van de wierook binnen krijgen. Dan draait je ontbijt wel een paar keer in je maagquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kan er niet tegen. Wierrook slaat altijd op mijn strot
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met een flinke kater in de kerk zitten en dan een goede snuif van de wierook binnen krijgen. Dan draait je ontbijt wel een paar keer in je maag
Hier ook. Dat vinden ze makkelijker dan het drank schap om 20:00 af te sluiten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:27 schreef Amarantha het volgende:
Ah supermarkten hier gaan ook om 20:00 nu dicht.
snel, vet zout en suiker inslaan... en aromat en erwten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:27 schreef Amarantha het volgende:
Ah supermarkten hier gaan ook om 20:00 nu dicht.
Nooooooo, je last minute klusspul.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier ook. Dat vinden ze makkelijker dan het drank schap om 20:00 af te sluiten.
maar wat nog erger is: de hornbach gaat om 19:30 dicht
ik ook niet, maar ik kan het me nog levendig herinneren als we vroeger met de jongeren vereniging mee moesten lopen met de processiequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik maak geen gewoonte van katers en ook niet van in de kerk zitten.
Boodschappen haal ik toch overdag.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
snel, vet zout en suiker inslaan... en aromat en erwten.
en je hebt nog 67.892 kilo schapenvlees in de tuinquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Boodschappen haal ik toch overdag.
Ja beter gaan ze snel weg want ze maken herrie.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en je hebt nog 67.892 kilo schapenvlees in de tuin
je gaat schapen toch geen klappen geven hequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja beter gaan ze snel weg want ze maken herrie.
Nee ik wil ze wel vermoorden want herrie maar doe ik niet. Wel vanochtend dierenambulance gebeld omdat ik een egel zag lopen overdag en hij maakte veel herrie, moest hem vangen van hun maar tijdje later was ik hem kwijt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je gaat schapen toch geen klappen geven he
Dat is toch al sinds maart? Volgens mij hebben ze dat nooit teruggeschroefd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:28 schreef gianni61 het volgende:
maar wat nog erger is: de hornbach gaat om 19:30 dicht
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik wil ze wel vermoorden want herrie maar doe ik niet. Wel vanochtend dierenambulance gebeld omdat ik een egel zag lopen overdag en hij maakte veel herrie, moest hem vangen van hun maar tijdje later was ik hem kwijt.
Emmerquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:35 schreef Amarantha het volgende:
Ze zeiden ook ja vang maar even. Hoe vang je even een egel vieze vlooienbal met stekels.
Dat klinkt gelijk heel Limburgsquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik kan het me nog levendig herinneren als we vroeger met de jongeren vereniging mee moesten lopen met de processie
sinds gisteren weer, vorige week waren ze tot 21:00 openquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch al sinds maart? Volgens mij hebben ze dat nooit teruggeschroefd.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt gelijk heel Limburgs
Oh laatste keer dat ik er was was geloof ik ergens in augustus, toen hadden ze nog allemaal die aangepaste tijden, was bij die in Breda.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sinds gisteren weer, vorige week waren ze tot 21:00 open
Schep? Stoffer en blik?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat werd hem niet op de plek waar hij/zij zat.
Jep. Rare gnuiverds.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:39 schreef Amarantha het volgende:
Egels maken echt maffe geluiden, ik vorig jaar ook een geil stelletje in de voortuin en ik kon dat echt duidelijk horen in huis.
De hubo is dichterbij, maar die sluit al om 18:00..quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Maarre, niet zeuren, jullie hébben een Hornbach.
Raarquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:40 schreef gianni61 het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd hoe geile egels klinken
Ik heb alleen Karwei en Gamma.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De hubo is dichterbij, maar die sluit al om 18:00..
Auwquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Awww
Van die rondvliegende stekels. In je oog. Karma.
Gnuiven is wel het best passende woord imo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:40 schreef gianni61 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Awww
Van die rondvliegende stekels. In je oog. Karma.
Overal egelzwiemels.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gnuiven is wel het best passende woord imo.
en toen zei je: doen jullie eens niet zo ordiquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik dacht echt wtf hoor ik dan? Blijken het 2 geile egels te zijn. Uh oke.
Ja en ze gingen vervolgens maar door, ordinaire egels.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en toen zei je: doen jullie eens niet zo ordi
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en ze gingen vervolgens maar door, ordinaire egels.
Ja ik zei nog zoek een kamer ofzo maar ja niet doen he en beetje blijven doorgaan daar.quote:
goed dat je het zegt, de karwei is tot 20:00 open en volgens hun site heeft mijn vestiging de juiste pinten op voorraadquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb alleen Karwei en Gamma.
De Karwei is dan wel weer de grootste. Alleen dankzij de überchristelijke eigenaar niet op zondag open.
gewoon standaard elke week inplannenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:07 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/283763/(...)ijn-die-ik-leed.html
O Jezus als je je nu met buikpijn ook moet gaan testen kan ik vast afspraken maken voor de komende weken.
Pinten bier?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, de karwei is tot 20:00 open en volgens hun site heeft mijn vestiging de juiste pinten op voorraad
@Amaranthaquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Wil er nog iemand een werkende desktop pc hebben met ssd 120gb, tft scherm en toetsenbord?
Maar een langzame processor en W10.
Krijg er toch helemaal niks voor op marktplaats (ja domme vragen)
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:40 schreef gianni61 het volgende:
Heb ik nooit last van.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:56 schreef FranticDJ het volgende:
Wanneer je net wakker bent, de brug op stapt en tegen een muur van zweet aan loopt![]()
![]()
omdat hij weer ruzie heeft met een medepoliticus waarmee hij een nieuwe partij starttequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:02 schreef Karzai het volgende:
Waarom wordt die Henk Krol weer uitgenodigd bij op1, zag hem ook al 's ochtends bij goedemorgen Nederland
ja das weer misluktquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:04 schreef Karzai het volgende:
Ze hadden samen een nieuwe partij opgericht idd
Normale mensen die zich wassen veroorzaken dit ook niet.quote:
Sowieso vind ik dat er wel een wat van die kleine partijtjes opgeruimd kunnen worden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:05 schreef Karzai het volgende:
Hoop dattie geen zetels krijgen bij de verkiezingen
Dacht dat je een ruige zeeman was met een baard van 2 maandenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Normale mensen die zich wassen veroorzaken dit ook niet.
Je hutje op 38 graden houden, polyester kleren dragen en jezelf om de dag wassen helpt niet echt zeg maar.
Als ik zelfs met -6 twee deuren open zet ok de lucht weg te krijgen, is de hint nog niet duidelijk.
Nog 1 week
Wen dr maar aan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Normale mensen die zich wassen veroorzaken dit ook niet.
Je hutje op 38 graden houden, polyester kleren dragen en jezelf om de dag wassen helpt niet echt zeg maar.
Als ik zelfs met -6 twee deuren open zet ok de lucht weg te krijgen, is de hint nog niet duidelijk.
Nog 1 week
Ruig en baard is niet hetzelfde als ransbal.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dacht dat je een ruige zeeman was met een baard van 2 maanden
Zo volcontinue meuren naar zweet is niet bepaald mannelijk maar gewoon uber ranzig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dacht dat je een ruige zeeman was met een baard van 2 maanden
verkocht?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn favoriete appartement is niet meer te huur in Boedapest
Je ex heeft eeen ander?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn favoriete appartement is niet meer te huur in Boedapest
jammer maar zal nu ook wel geen toeristen krijgenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat de eigenaar het nu verhuurt aan woningzoekenden
Nee, daaromquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jammer maar zal nu ook wel geen toeristen krijgen
Dat viel te verwachtenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
ah
16:24
De rechtbank in Den Haag heeft besloten dat de horeca dicht blijft. Later meer.
Zit er wat lekkers tussen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:26 schreef Karzai het volgende:
Kroegje op de hoek verkoopt weer afhaal maaltijden
Ohquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar zij woont al jaren niet meer in Boedapest
ja op een bestaand aansluitpuntquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:36 schreef bitterbal het volgende:
Als ik een nieuwe lamp haal, bv zoals als dit https://www.rietveldlicht(...)taal-betongrijs-rond dan sluit ik dat toch aan op de bestaande bekabeling?
#durftevragen
*kruipt schuilkelder inquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:36 schreef bitterbal het volgende:
Als ik een nieuwe lamp haal, bv zoals als dit https://www.rietveldlicht(...)taal-betongrijs-rond dan sluit ik dat toch aan op de bestaande bekabeling?
#durftevragen
Hier ook de restaurants in het dorp, voor ¤15,- een maaltijd afhalen vind ik toch net wat teveel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:34 schreef Karzai het volgende:
gegrilde kip, maar een tientje beetje duur, staat ook niet bij wat je erbij krijgt
Waar wil je ‘m anders op aansluiten dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:36 schreef bitterbal het volgende:
#durftevragen
Ja ik eigenlijk ook, heb het nog niet gedaan eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier ook de restaurants in het dorp, voor ¤15,- een maaltijd afhalen vind ik toch net wat teveel.
ja dat weet ik niet?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar wil je ‘m anders op aansluiten dan?
het riool of zoquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hamsterwiel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon op de doos aansluiten/vastzettenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah. want er staat bij dat er geen kabels bij worden geleverd
Jepquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:36 schreef bitterbal het volgende:
#durftevragen
valt nog mee, als het een goede maaltijd is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier ook de restaurants in het dorp, voor ¤15,- een maaltijd afhalen vind ik toch net wat teveel.
Of beter nog, laten doen door iemand die WEL weet wat ie doetquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gewoon op de doos aansluiten/vastzetten
Ja in vergelijking met in het restaurant zelf eten is het natuurlijk vrij goedkoop, maar als ik afhaal dan heb ik bij de chinees of grillhouse voor 5-10 euro genoeg eten voor 2 dagen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
valt nog mee, als het een goede maaltijd is.
Hoe kun je anders zitten?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:41 schreef UitStraling het volgende:
Dat is echt zo'n lamp die moet je door een inwoner van Foqueville op laten hangen terwijl je zelf met je kont naar achteren op de bank zit in een kort rokje en met kersenrode lippenstift op
quote:
nou ja die 15 euro is natuurlijk de prijs die een restaurant nodig heeft om te kunnen bestaan. Bij bezorgen/afhalen zou de prijs idd lager moetenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in vergelijking met in het restaurant zelf eten is het natuurlijk vrij goedkoop, maar als ik afhaal dan heb ik bij de chinees of grillhouse voor 5-10 euro genoeg eten voor 2 dagen.
Mensen met wie je kunt lachen over Losdop.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik hoorde laatst iets over het type mensen dat afhaalchinees haalt, maar weet niet meer wat..
Nog geen beeld bij.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja overdreven naar achteren zeg maar, zo'n welwillende curve.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dat ik dit eens ga doen.
https://www.dixiesede.nl/afhaal-menu
Heb er al een paar jaar niet gegeten, vroegah was zo'n hamburger nog een tientje, maar het was eigenlijk altijd meer dan ik op kon.
quote:Gefrituurde uienringen, 6 stuks met chilisaus
Het makkelijkste is om de stroom aan te laten van de oude lamp zodat je ziet wat je doet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:42 schreef bitterbal het volgende:
nou ja het moet dus een bestaande lamp vervangen dus de aansluiting hangt er
pizza is ook al gauw een tientje, ach.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in vergelijking met in het restaurant zelf eten is het natuurlijk vrij goedkoop, maar als ik afhaal dan heb ik bij de chinees of grillhouse voor 5-10 euro genoeg eten voor 2 dagen.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het makkelijkste is om de stroom aan te laten van de oude lamp zodat je ziet wat je doet.
Nee dat was het niet..quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen met wie je kunt lachen over Losdop.
Ik zie Bal eerder zo zittenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken jij de pose van het grote champagneglas niet?
Mazzelaar.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik laat mijn afhaalchinees brengen, wat maakt dat me?
Knap wicht.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zie Bal eerder zo zitten[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zie Bal eerder zo zitten[ afbeelding ]
Niet vandaag hoor, al hoef ik ook niet te koken geloof ik.quote:
Dat lijken me ook eerder de restaurantprijzen en niet de afhaalprijzen. Meeste horeca besteed niet veel aandacht aan hun site, kun je nu beter op de facebook er van kijken of ze een corona actie hebben.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:46 schreef CherryLips het volgende:
https://www.pizzaenpizza.nl/menu/
Maar ik ben te gierig om 15 euro voor een pizza te betalen die zeker al koud is voor ik thuis ben. Kan die doos ook niet even in de fietstas frotten.
Een geluksvogel, sowieso een afhaalchinees in Nederland die bezorgt is al een zeldzaamheid.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik laat mijn afhaalchinees brengen, wat maakt dat me?
Staat er zo'n vieze rochelende Chinees aan je deur te hoesten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een geluksvogel, sowieso een afhaalchinees in Nederland die bezorgt is al een zeldzaamheid.
Gratis op je pizza laten hoestenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat lijken me ook eerder de restaurantprijzen en niet de afhaalprijzen. Meeste horeca besteed niet veel aandacht aan hun site, kun je nu beter op de facebook er van kijken of ze een corona actie hebben.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een geluksvogel, sowieso een afhaalchinees in Nederland die bezorgt is al een zeldzaamheid.
Anders staat die er in de keuken wel overheen te proesten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat er zo'n vieze rochelende Chinees aan je deur te hoesten.
Nee dit blijft hun prijsquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat lijken me ook eerder de restaurantprijzen en niet de afhaalprijzen. Meeste horeca besteed niet veel aandacht aan hun site, kun je nu beter op de facebook er van kijken of ze een corona actie hebben.
Hier bezorgen ze wel, maar mijn combinatiemenu voor 1 persoon dus nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er hier 5 die bezorgen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Discriminatiequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier bezorgen ze wel, maar mijn combinatiemenu voor 1 persoon dus niet
5 kiko inktvip?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:56 schreef Karzai het volgende:
maar moet even de vriezer leeg eten, ik heb ook 5 kilo vlees besteld. Daar moet wel ruimt voor zijn dan
Hier bezorgen ze alleen bij bedrijven, maar het is toch zo strontgoedkoop dat ik er wel even naartoe wil lopen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier bezorgen ze wel, maar mijn combinatiemenu voor 1 persoon dus niet
Dan woon jij op een bijzondere plek waarschijnlijkquote:
Hier ook precies vijf.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan woon jij op een bijzondere plek waarschijnlijkIn de meeste dorpen bezorgen de chinezen niet, zelfs toen ik in Breda werkte waren er nauwelijks bezorgende chinezen te vinden.
Tante Wonnie is hier wel goed trouwens.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:11 schreef Karzai het volgende:
Vorige week nog een rames maaltijd opgehaald, die was goed
sushiquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:09 schreef UitStraling het volgende:
Maar ik kan me echt niet heugen dat ik iets van bezorg/afhaal besteld heb de laatste jaren, is toch allemaal wel heel erg matig voedsel, kan ik zelf in een handomdraai beter of ik bel een echt restaurant op in deze coronatijd om langs te komen brengen, maar ook dat doe ik meer voor hen dan voor mezelf.
wat een aanstellerijquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sushi eten is net zo vrouwelijk als met barbies spelen.
k denk altijd fuck teveel gegetenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerste wat ik denk na het eten van sushi is "goh wat eten we vandaag?'
hoe maak je die?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:15 schreef bitterbal het volgende:
k ga vanavond weer hoerenpasta maken
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:16 schreef bitterbal het volgende:
als je nu naar thailand gaat en je doet die 15 daagse qarantaine word je zo opgehaald op hetvliegveld![]()
[ afbeelding ]
quote:
Wat gezellig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:16 schreef bitterbal het volgende:
als je nu naar thailand gaat en je doet die 15 daagse qarantaine word je zo opgehaald op hetvliegveld![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:22 schreef bitterbal het volgende:
k krijg vandaag mijn flamingo badjas
Wat?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:22 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/allerha(...)spaghetti-puttanesca
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:22 schreef bitterbal het volgende:
Ooooh die is wel leukquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.zalando.nl/anna-field-badjas-pink-an681p036-j11.html
Da's ook the middle of nowhere.quote:
hater :pquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's ook the middle of nowhere.
Ik haat niet, het verwondert me vooral niet.quote:
De ene is in de winter dicht.. En de andere bezorgd nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik haat niet, het verwondert me vooral niet.
Zelfs de snackbar op 5 minuten bezorgt.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:45 schreef UitStraling het volgende:
Chinezen![]()
https://www.dailynieuws.n(...)EhhsQmZsFY0NosJJuguo
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:47 schreef bitterbal het volgende:
al tijdje geen broodje paling op ook
"Als je Lange Frans omdraait krijg je ‘Snarf Engal"quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:49 schreef bitterbal het volgende:
https://www.thebestsocial(...)GgYJgwgeUufmE8_RezSI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |