SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee bij de slager gehaald deze keer.quote:
Ik hou van droogquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar die van m'n moeder vond ik nooit zo. Nogal droog.
Hier zat ook weinig smaak aan verder. Gewoon meh.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hou van droog
maar mijn moeder kon sowieso niet zo heel goed koken.
Die van mijn moeder ook. Ik doe er zelf een eitje door. Dat scheelt een bergquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar die van m'n moeder vond ik nooit zo. Nogal droog.
Nee heb rookworst overwogen maar ik dacht ja in de andijvie zit ook al spekjes dus dat is ook wel even genoeg vlees en eet ik tenminste de stamppot ook op.quote:
Hier verschillen wij duidelijk van meningquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee heb rookworst overwogen maar ik dacht ja in de andijvie zit ook al spekjes dus dat is ook wel even genoeg vlees en eet ik tenminste de stamppot ook op.
Er gaan wel genoeg spekjes doorheen ja en moet beetje op mijn geld letten tot vrijdag dus daarom ook niet gedaan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier verschillen wij duidelijk van mening
of het moeten wel heel veel spekjes zijn.
Augurkenkoek.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
KOFFIE EN KOEK EN AUGURK
GOEDEMIDDDDDDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG
lekkere lillende stukken spek, glanzend en lubberendquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er gaan wel genoeg spekjes doorheen ja en moet beetje op mijn geld letten tot vrijdag dus daarom ook niet gedaan.
geld moet rollenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er gaan wel genoeg spekjes doorheen ja en moet beetje op mijn geld letten tot vrijdag dus daarom ook niet gedaan.
Ewewewewewewew.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekkere lillende stukken spek, glanzend en lubberend
quote:
heb je een paar louche transacties gedaan?quote:
ik weet nu hoe het werkt; heb een wierookvat (antiek) besteld, houtkoolschijfjes en twee zakjes kerkwierook.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Hmm huis ruikt weer heerlijk naar wierook.
Beetje maar moet morgen nog naar Duitsland en piercing laten zetten enz.quote:
niks moet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beetje maar moet morgen nog naar Duitsland en piercing laten zetten enz.
Nee, m'n innerkrent is boven komen drijven.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je een paar louche transacties gedaan?
Is dit niet iets voor jou?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gregoriaanse zang erbij en ik heb het paradijs in huis
Uiteraard; al een en ander op het oogquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit niet iets voor jou?
https://www.fluminalis.com/
En windkracht 7.quote:
Is het vandaag niet druk in het verkeersregel centrum?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit niet iets voor jou?
https://www.fluminalis.com/
Ah ok, lang geleden dat ik daar geweest ben.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard; al een en ander op het oog
Wat?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik weet nu hoe het werkt; heb een wierookvat (antiek) besteld, houtkoolschijfjes en twee zakjes kerkwierook.
GENOT
Ik ga daar niet overquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is het vandaag niet druk in het verkeersregel centrum?
Waarom niet gewoon een houten doosje waar je stokje in moet doen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, zo'n koperen wierookvat aan ketting.
ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, m'n innerkrent is boven komen drijven.Spenderen komt wel weer zodra we weer twee inkomens hebben.
Dat is niet kerk genoegquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een houten doosje waar je stokje in moet doen?
Neinquote:
heb jij een misdienaar al eens met een houten doosje zien zwaaien?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een houten doosje waar je stokje in moet doen?
Paus Etto Iquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gregoriaanse zang erbij en ik heb het paradijs in huis
Dat wel, al moet ik er niet aan denken om die geur ook in huis te hebben.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo'n slingerend wierrookvat in je woonkamer is wel tof!
en mijn beeld van de romein is gerestaureerd...quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo'n slingerend wierrookvat in je woonkamer is wel tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |