SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Your beauty never ever scared me.
Over de zin des levens?quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Trusten dan maar.
Stond op het punt een epistel te typen, volgende keer maar weer dan.
Ja en wij danquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Trusten dan maar.
Stond op het punt een epistel te typen, volgende keer maar weer dan.
Ik vind dit altijd zo kut want 1 of 2 dagen later hangt er toch weer was.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn was is ook weer opgevouwen; toch nog iets nuttigs gedaan vanavond.
Doordeweeks heb ik mijn thuiswerk outfit aan.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo kut want 1 of 2 dagen later hangt er toch weer was.
Wie heeft het over als neger verkleed gaan ?quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is toch niet raar dat donkere mensen het niet tof vinden dat we jaarlijks als neger verkleed over straat gaan? Das toch geen waanidee?
Dit is niet echt het beloofde epistel is het wel?quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat we beter allemaal dood kunnen en vooral niet moeten zorgen voor nageslacht
Groeten aan Gerda, Henk en Ingridquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wie heeft het over als neger verkleed gaan ?
Is het dan niet veel verstandiger om uit te leggen waar die verkleed partij voor staat?
Dan hebben ze ook niet het idee te maken te hebben met een heel land van rasisten, want daar heeft het gewoonweg helemaal niets mee te maken.
Maar goed, het is waarschijnlijk te veel werk om uit te zoeken hoe het hulpje van sinterklaas ontstaan én zwart geworden is. dus schreeuwen we maar met de rest mee dat het racistisch is![]()
truste
Gooit 30 bloedzuigers in het bed van friemel, was vroeger ook normaalquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Is het dan niet veel verstandiger om uit te leggen waar die verkleed partij voor staat?
Dan hebben ze ook niet het idee te maken te hebben met een heel land van rasisten, want daar heeft het gewoonweg helemaal niets mee te maken.
Maar goed, het is waarschijnlijk te veel werk om uit te zoeken hoe het hulpje van sinterklaas ontstaan én zwart geworden is. dus schreeuwen we maar met de rest mee dat het racistisch is![]()
truste
Kart maar krochtig.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is niet echt het beloofde epistel is het wel?
Neequote:Op maandag 19 oktober 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
NOuja de dikke rode lippen en het kroeshaar?quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
truste
Oké jij staat sinds vanavond in het vakje doomsday preppers.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat we beter allemaal dood kunnen en vooral niet moeten zorgen voor nageslacht
quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oké jij staat sinds vanavond in het vakje doomsday preppers.
Teleurstellend.quote:
Ik wilde een heel stuk schrijven over polarisatie, maar laat het maar voor wat het is.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel kut als je daar nu net op valt als man, is daar wel eens aan gedacht, die worden even weg gezet zo van heee jouw seksualiteit is racistisch, verboden.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOuja de dikke rode lippen en het kroeshaar?
maar slaap lekker
Publieke Omroep dus gesponsord door de roverheid!quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
Keek net op de insta van lange frans. Is er zon chick die nu claimt dat wat lubach zei dat dat van hoger beleid moest
Er zijn wel meer discutabele voorkeuren.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel kut als je daar nu net op valt als man, is daar wel eens aan gedacht, die worden even weg gezet zo van heee jouw seksualiteit is racistisch, verboden.
Nee dat nietquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je nou ook nog heeeeeel nodig moet plassen daarbij.....
Mijn eerste vriendin (getint) die speelde vroeger wel eens voor zwart pietje (toen nog niemand dat ooit met racisme had gelinkt) die heb ik wel eens besprongen toen ze zich aan het schminken en omkleden wasquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zijn wel meer discutabele voorkeuren.
Wat?quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je nou ook nog heeeeeel nodig moet plassen daarbij.....
Ik heb hier trouwens ook erg om moeten lachen. Die reacties zijn goudquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
Keek net op de insta van lange frans. Is er zon chick die nu claimt dat wat lubach zei dat dat van hoger beleid moest
Het gaat weer over poepen en plassen, jouw favoriete onderwerpenquote:
Tegelijkertijd nu zelfsquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het gaat weer over poepen en plassen, jouw favoriete onderwerpen
Het volledige pretpakketquote:
Ja of misschien is dat juist wel jouw droombeeld en doe je expres dat je het walgelijk vind zodat iedereen er over door blijft gaan.quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of misschien is dat juist wel jouw droombeeld en doe je expres dat je het walgelijk vind zodat iedereen er over door blijft gaan.
[ afbeelding ]
Daar jaag je alleen die bal maar weg mee hoor, die ander nietquote:
Wheheeeequote:Op maandag 19 oktober 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar jaag je alleen die bal maar weg mee hoor, die ander niet
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wheheeeedas niet echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
WheheeeeBabyhandjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:30 schreef UitStraling het volgende:
Dat trucje doen mannen met kleine handen ook wel eens met hun piemel.
Omdat het zo'n eng spinnenmens isquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom ben je daar zo vrolijk bij?
Als je hem laat vallen zegt ie 'splet'quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom ben je daar zo vrolijk bij?
Zal er wel zo eentje zijn die hysterisch wordt van kalkaanslag ofzoquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:33 schreef UitStraling het volgende:
Nu nog achterhalen wat Ygritte eng en vies vind.
Vrij weinig.... jaaaaaaren met kinderen gewerktquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:33 schreef UitStraling het volgende:
Nu nog achterhalen wat Ygritte eng en vies vind.
Ja of van een vuile onderbroek naast het bedquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal er wel zo eentje zijn die hysterisch wordt van kalkaanslag ofzo
Ik ben degene die het meeste 'was' laat slingerenquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of van een vuile onderbroek naast het bed
*kwispeltquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben degene die het meeste 'was' laat slingeren
quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn AH is vandaag weer open gegaan.Maar tot vandaag moest ik een tijdje gebruik maken van een AH hier in de buurt iets verderop. Daar stonden af en toe rijen en dan ga je een beetje rondkijken, had al een paar keer naar een deur gekeken met de naam secret minds, Maar vergat steeds te googlen, ik had het dus goed gegokt, een bordeel. niets mis mee verder. Maar was me nooit opgevallen. Een vrij kinky ook als ik de website zie. Maar al een paar keer gehad dat iemand zich door de wachtrij van de AH moest wurmen om daar naar binnen te gaan. Dan gaat de anonimiteit er wel een beetje af.
Boks. Oa Thriller van Michael Jackson. 1e uitgave in NL nieuw in plastic.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo heb ik een paar LP’s liggen die het wel goed doen. Alleen ga ik ze niet verkopen
Wat moet ik in een bordeel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
En niet nieuwsgierig om zelf een keer een kijkje te nemen?
Een praatje makenquote:
Nu nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan net zo goed in een kroeg?
Goed puntquote:
Bij de mcdonalds kan je ook 3 gangen dinerenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan net zo goed in een kroeg?
Ik hoorde een enorme hond toen ik gister een man die trap op zag lopen.quote:
ik ook, te moe...quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ettoooo
Sorry vandaag even niet creatiever
Komen hue hue huequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoorde een enorme hond toen ik gister een man die trap op zag lopen.Neh, de dames hebben het (hopelijk voor hen) te druk om een praatje te maken, de heren komen (hopelijk voor hen) voor wat anders.
Zin in die frietjes nu met die saus. En dan een ijsje na.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bij de mcdonalds kan je ook 3 gangen dineren
Nah die friet is altijd koud. En die saus smaakt naar poeder.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zin in die frietjes nu met die saus. En dan een ijsje na.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoorde een enorme hond toen ik gister een man die trap op zag lopen.Neh, de dames hebben het (hopelijk voor hen) te druk om een praatje te maken, de heren komen (hopelijk voor hen) voor wat anders.
Mijn maag is in tweestrijd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zin in die frietjes nu met die saus. En dan een ijsje na.
Gelijk in je mond proppen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nah die friet is altijd koud. En die saus smaakt naar poeder.
Poeder? Wit poeder?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nah die friet is altijd koud. En die saus smaakt naar poeder.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maar toch weet je er meer van dan je toe wil geven :p ?
En je moet nu weer aan boord?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:17 schreef FranticDJ het volgende:
Whehe mokkel van Russische immigratie heeft naast de uitklarings stempel haar tel no in mn monsterboekje gezet
Haha ach. Als je in 90% van de havensteden naar een kroeg vraagt kom je meestal in een etablissement met pees afdeling terecht.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:18 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nee, dat nooit. Maar heb wel collega's enzo
Nee was bij uitklaren hé. Dus mocht niet meer van boord.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:17 schreef FranticDJ het volgende:
Whehe mokkel van Russische immigratie heeft naast de uitklarings stempel haar tel no in mn monsterboekje gezet
Ahhh dacht dat dat iets van vroeger was, zeelieden en hoerenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Haha ach. Als je in 90% van de havensteden naar een kroeg vraagt kom je meestal in een etablissement met pees afdeling terecht.
Lijkt me best een tof landquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet eigenlijk echt een keer naar Rusland nog.
De echte kaai rat van vroeger is een stuk minder.. maar goed, stigma zal wel blijven bestaan..quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ahhh dacht dat dat iets van vroeger was, zeelieden en hoeren
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Haha ach. Als je in 90% van de havensteden naar een kroeg vraagt kom je meestal in een etablissement met pees afdeling terecht.
Sint Petersburg is serieus een moie stad.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet eigenlijk echt een keer naar bed toe.
Sint Petersburg is echt een leuke stadquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
Grauwheid maar met mensen die wel trots zijn op hun land.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mij ook! Mooi in al haar triestheid.. Dat is met al die landjes daar.
Als ik echt mocht kiezen, zou ik naar de grensdorpen willen. De randjes opzoeken als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Sint Petersburg is serieus een moie stad.
Murmansk ook
Zie boven, Petersburg lijkt me mooi maar zie ik niet echt als Rusland. Weet niet hoe ik dat uit moet leggen, las ergens een keer dat het de meest westerse Russische stad is. Ik wil Sovjet zien.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:23 schreef engine het volgende:
[..]
Sint Petersburg is echt een leuke stad
Dan kan je beter naar Minsk gaan denk ik. Of nog beter, naar Tiraspolquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik echt mocht kiezen, zou ik naar de grensdorpen willen. De randjes opzoeken als je begrijpt wat ik bedoel.
[..]
Zie boven, Petersburg lijkt me mooi maar zie ik niet echt als Rusland. Weet niet hoe ik dat uit moet leggen, las ergens een keer dat het de meest westerse Russische stad is. Ik wil Sovjet zien.
Dan die trein pakken. Trans Siberië expres Ofzo. Dat ding dat naar China gaat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik echt mocht kiezen, zou ik naar de grensdorpen willen. De randjes opzoeken als je begrijpt wat ik bedoel.
[..]
Zie boven, Petersburg lijkt me mooi maar zie ik niet echt als Rusland. Weet niet hoe ik dat uit moet leggen, las ergens een keer dat het de meest westerse Russische stad is. Ik wil Sovjet zien.
Tiraspol ben ik al geweest. Relaxed stadje met rare vibe.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan kan je beter naar Minsk gaan denk ik. Of nog beter, naar Tiraspol
Ik ga mee Ama.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 00:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog even sigaretje en dan duik ik mijn bed in.
Lekker rustig. Nu een paar dagenin de bergen, beetje wandelen, beetje op terrasjes zitten in de zonquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker rustig. Nu een paar dagenin de bergen, beetje wandelen, beetje op terrasjes zitten in de zon
Was je niet naar Duitsland ofzo?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben alweer vergeten hoe vakantie voelt.
Volgens mij was het Italië. Maar weet het niet meer zeker.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was je niet naar Duitsland ofzo?
Zwitserland of Oostenrijk dan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij was het Italië. Maar weet het niet meer zeker.
Ik ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben alweer vergeten hoe vakantie voelt.
Dat was ik, toch?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was je niet naar Duitsland ofzo?
Strafpuntenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 08:16 schreef FranticDJ het volgende:
Mn leerling eet een boterham met daar een tosti
Ik heb nog een weekendje weg in het vooruitzicht; moet alleen nog een datum vast zien te leggen. Heb tussen kerst en oud op nieuw wel al vrij gevraagd. Dat lijkt het maximale voor dit jaar.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En ook niks op de planning staan. Dat komt anders nooit voor
Mijn vrije dagen zijn long gone, helaas. Zelfs voor mijn vakantie in Duitsland heb ik een extra dag moeten kopen. Ik overweeg wel om vast een ticket naar Budapest te boeken in het voorjaar. Dan staat er tenminste weer iets op de agendaquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 08:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog een weekendje weg in het vooruitzicht; moet alleen nog een datum vast zien te leggen. Heb tussen kerst en oud op nieuw wel al vrij gevraagd. Dat lijkt het maximale voor dit jaar.
Ga maar eens even mijn HR vrienden mailen of ze nog een leuke regeling hebben voor mijn vakantiedagen.
ik kan nog iets van 2 weken vrij vragenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 08:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vrije dagen zijn long gone, helaas. Zelfs voor mijn vakantie in Duitsland heb ik een extra dag moeten kopen. Ik overweeg wel om vast een ticket naar Budapest te boeken in het voorjaar. Dan staat er tenminste weer iets op de agenda
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 08:58 schreef UitStraling het volgende:
https://twitter.com/brad8(...)uwste-hit-op-tik-tok
Ik claim alle tweede weekenden augustus vast.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag er maar 1 fokker per zomer Duitsland in? Mag ik vast reserveren voor 2022?
Ik heb die ook eentje op aanraden van iemand maar ik hou dat nog geen 2 minuten volquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Weer een uur met m'n bakkes voor de daglichtlamp gezeten. Was even de tijd uit het oog verloren.
quote:
En?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
officieel gisteren, maar eigenlijk vorige week al
Ik vond het wel tijd voor een andere nickquote:
nee, dat valt op zich wel mee, maar kopen van een bekende heeft wel een nadeel heb ik gemerkt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
moet je nog veel aan dat huis doen?
Binnen dezelfde wijk zelfsquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weg uit LImburg Gianni? of gewoon verhuisd binnen de provincie??
[..]
Ik vond het wel tijd voor een andere nick
Ah ja dat begrijp ik. Heb je hem niet gevraagd dat zelf te doen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat valt op zich wel mee, maar kopen van een bekende heeft wel een nadeel heb ik gemerkt.
Als je een huis koopt krijg je normaal de sleutel als het helemaal leeg is. Nu stond eigenlijk het hele huis nog vol met spullen die mn vader niet mee nam naar zn nieuwe huis. Dus behalve al mijn zooi verhuizen moest ik ook al zijn zooi afvoeren waardoor het allemaal wat langer duurde dan gepland.
nou ja, ik heb hem wel meermaals verteld dat er nog wel heel veel stond, maar goed, ik kan er niet op wachten tot hij het opruimt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah ja dat begrijp ik. Heb je hem niet gevraagd dat zelf te doen?
hmm das wel jammer . Ben je nog lang bezig?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, ik heb hem wel meermaals verteld dat er nog wel heel veel stond, maar goed, ik kan er niet op wachten tot hij het opruimt.
van een aantal meubels zei hij bijvoorbeeld dat het naar de kringloop zou kunnen, maar als hij vervolgens niet belt naar de kringloop om het op te halen, dan voer ik het zelf maar af.
waarom ga je niet?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Ah fuck me, een nieuwe tentoonstelling in de Hermitage die ik wil zien. Heb de vorige al gemist en nu kan ik er nog eentje missen
Nee, op zich niet, Als ik nog 2 dagen extra vrij had gehad was het wel aardig op orde. Nu is de slaapkamer nog niet klaar, waardoor ik nog in een andere kamer op de grond slaapquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm das wel jammer . Ben je nog lang bezig?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, op zich niet, Als ik nog 2 dagen extra vrij had gehad was het wel aardig op orde. Nu is de slaapkamer nog niet klaar, waardoor ik nog in een andere kamer op de grond slaap
Ik ben tijdens de eerste golf naar een museum geweest. Heerlijk rustig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel goed moment voor een museum denk ik.
ja, dat wel. behang zit op de muur, laminaat ligt er in, maar de plinten en gordijnen moeten nog.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]awww
Kan je dat a.s. weekend fixen?
Nieuwe speeltjes.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat wel. behang zit op de muur, laminaat ligt er in, maar de plinten en gordijnen moeten nog.
Maar komend weekend wil ik eigenlijk ver klaar zijn, want zaterdag krijg ik mijn nieuwe fiets
de markt voor 2dehands fietsen is momenteel ook wel mooi.quote:
Oh nice.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de markt voor 2dehands fietsen is momenteel ook wel mooi.
Ik heb de fiets die ik vorig jaar voor 300 kocht op marktplaats nu voor 50 meer weer verkocht
Het blijft alleen zo jammer dat een natuurbrand per definitie als iets heel slechts wordt gezien terwijl het een vitaal onderdeel is van de natuur.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:40 schreef UitStraling het volgende:
Na Corona verbranden we met zijn allen![]()
https://www.scientias.nl/(...)i-aan-natuurbranden/
gewoon alle acteurs en crew een mondkapje opquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Ondertussen op de IG van Pathé:
"Wanneer gaan jullie weer nieuwe films draaien?"
Ja maar 74 procent in de fik laat weinig ruimte voor ons over, en onze broodjes en koetjes om te eten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het blijft alleen zo jammer dat een natuurbrand per definitie als iets heel slechts wordt gezien terwijl het een vitaal onderdeel is van de natuur.
Dat is wel wat ongemakkelijk ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar 74 procent in de fik laat weinig ruimte voor ons over, en onze broodjes en koetjes om te eten.
Zo af en toe moet ik werken.quote:
Wel bijna een weekje lamballen.quote:
is lamballen et zelfde als smurfen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel bijna een weekje lamballen.![]()
En ik hoef even amper het huishouden te doen.
misschien zit er een beestje inquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een kriebeloor, irritant is dat.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is lamballen et zelfde als smurfen?
https://slate.com/technol(...)w-to-get-it-out.htmlquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je moet denk ik ff checken of er pootjes uit je oorsteken
Alleen maar nat inderdaad.quote:
Gaat zeker over beestjes in een oorquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://slate.com/technol(...)w-to-get-it-out.html
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaat zeker over beestjes in een oor
Hrrrrquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Been there done that. Met dank aan Onsan, zuid Korea.
Ben blij dat ik kleine oren heb.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toch gelezen. probeerde het niet te doen
Das toch wel een van mijn grootste gruwels.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben blij dat ik kleine oren heb.
Niks handigs aan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan nog genoeg inquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
zou nog passen ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyyy psssttt er zit een olifant in je oor.
tot het dikgedrukte was het best realitischquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:12 schreef UitStraling het volgende:
Zit je samen romantisch te eten met een date in een restaurant en ineens springt er een olifant uit je oor, complete chaos ineens daar, tafels en stoelen omver, mensen geplet, date die je aankijkt zo van, ja je bent best leuk maar waarom woont er een olifant in je oor?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tot het dikgedrukte was het best realitisch
👀quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
https://favorflav.com/nl/(...)-U7zasgLPqEVywJRKAq8
Elk zo'n bal die je eet is negen dagen van je leven af.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
https://favorflav.com/nl/(...)-U7zasgLPqEVywJRKAq8
Kan nog, doe!!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:24 schreef bitterbal het volgende:
hmm dit had ik moeten worden
https://www.instagram.com/snackspert/?utm_source=ig_embed
Wat een kneus manquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die jongen i shet al en hij hij heeft ook al de naam
Noem je jezelf de Haagse vette bek.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die jongen i shet al en hij hij heeft ook al de naam
vind vette bek altijd zo dom klinken. net zoals smek smek smekquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noem je jezelf de Haagse vette bek.
Volg nu de Haagse vette bek smek smek smek smek
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noem je jezelf de Haagse vette bek.
Volg nu de Haagse vette bek smek smek smek smek
Ja of je noemt jezelf, lekker klein heet hapje.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind vette bek altijd zo dom klinken. net zoals smek smek smek
das beter ja .quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of je noemt jezelf, lekker klein heet hapje.
oke, nu heb ik zin in een broodje mexicanoquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:24 schreef bitterbal het volgende:
hmm dit had ik moeten worden
https://www.instagram.com/snackspert/?utm_source=ig_embed
Ik moest aan je denken: https://diwmotz.nl/17-x-t(...)-je-jeuk-van-krijgt/quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind vette bek altijd zo dom klinken. net zoals smek smek smek
Huidhonger kende ik nog niet, even toevoegen aan mijn dagelijkse vocabulaire.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest aan je denken: https://diwmotz.nl/17-x-t(...)-je-jeuk-van-krijgt/
Ik heb al jaren een intieme relatie met mijn fleecedekentje, maar het is toch niet echt een surrogaat voor een relatiequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Volgens hoogleraar psychologie Sander Koole is er nķg iets dat goed werkt tegen huidhonger: een fleecedekentje. “Hoe lullig ook, het is een toegankelijk surrogaat”, vertelt hij aan de Volkskrant. Een bijkomend voordeel is volgens hem dat je nooit afgewezen zal worden door het levenloze. Dat zorgt er onder andere voor dat het troostend en kalmerend zal werken.
Zul je zien dat dat dekentje ineens begint te schreeuwen, BLIJF VAN ME AF GORE VIEZERIK!!!!
Mijn fleecedekentjes.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Volgens hoogleraar psychologie Sander Koole is er nķg iets dat goed werkt tegen huidhonger: een fleecedekentje. “Hoe lullig ook, het is een toegankelijk surrogaat”, vertelt hij aan de Volkskrant. Een bijkomend voordeel is volgens hem dat je nooit afgewezen zal worden door het levenloze. Dat zorgt er onder andere voor dat het troostend en kalmerend zal werken.
Zul je zien dat dat dekentje ineens begint te schreeuwen, BLIJF VAN ME AF GORE VIEZERIK!!!!
bestaat hier beeldmateriaal van?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn fleecedekentjes.![]()
Zou dat zijn waarom ik zo fan ben van m'n poezenonesie? Da's compleet fleece.
Uh, ik heb dit?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Iedereen heeft toch weleens fysiek contact met een ander gehad?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
huidhonger kan je toch alleen maar hebben als je weet hoe het is zeg maar?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uh, ik heb dit?Heeft je onesie ook een staart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft je onesie ook een staart?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uh, ik heb dit?wel een beetje enge katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
ja als baby dat weet ik niet meer hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch weleens fysiek contact met een ander gehad?
Ik hou van enge shizzle.quote:
Romantisch maken, lekkere hapjes, kaarslicht, zeikfilm op Netflix opzetten, drankje, redelijk spannende pyjama aantrekken, lijstje met lieve zoete woordjes bij de hand, kamagra, haren nonchalant in de war..........mmmmmmh.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een intieme relatie met mijn fleecedekentje, maar het is toch niet echt een surrogaat voor een relatie
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat collega’s raar opgekeken hadden als ik zo voor de camera was verschenen tijdens het afdelingsoverleg vanochtend
Mijn fleecedekentje is vooral goed in zeesterrenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Romantisch maken, lekkere hapjes, kaarslicht, zeikfilm op Netflix opzetten, drankje, redelijk spannende pyjama aantrekken, lijstje met lieve zoete woordjes bij de hand, kamagra, haren nonchalant in de war..........mmmmmmh.
ik zag hem ja :pquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest aan je denken: https://diwmotz.nl/17-x-t(...)-je-jeuk-van-krijgt/
Je zou kunnen proberen een hele meeting alleen miauwend antwoord te gevenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik veel mensen nog raar op kan laten kijken.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn fleecedekentje is vooral goed in zeesterren
Ik niet. Het komt wel regelmatig voor dat Joop 'm vastpakt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar speel je zeker de hele tijd mee?
Mja, daar heb ik vooral mezelf mee.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je zou kunnen proberen een hele meeting alleen miauwend antwoord te geven
Huehue.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik niet. Het komt wel regelmatig voor dat Joop 'm vastpakt.
Dit had uitstraling gezegd kunnen hebbenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's wel een nadeel, moet altijd even opletten hoe ik ga zitten.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit had uitstraling gezegd kunnen hebben
Met een gehaktbal?quote:
Ik heb van een Fokster ooit een tweepersoons onesie gehad, best wel mee gelachenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik niet. Het komt wel regelmatig voor dat Joop 'm vastpakt.
Gewoon 4-6 weken alles dichtgooien zoals in Ierland.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:16 schreef bitterbal het volgende:
17 MINUTEN GELEDEN
Red Team: sluit scholen twee weken
De groep deskundigen die gevraagd en ongevraagd advies geeft aan het kabinet over het coronavirus, het Red Team, pleit voor een directe sluiting van de scholen. Aanleiding is een analyse die BNR heeft gemaakt van RIVM-cijfers, waaruit valt op te maken dat ruim een tiende van de middelbare scholieren positief wordt getest. Onder basisschoolleerlingen gaat het om 14 procent.
Het Red Team benadrukt dat er geen compleet beeld is, omdat kinderen niet vaak worden getest. Om goed inzicht te krijgen, zou het aantal tests dus fors omhoog moeten, zegt Ginny Mooy van het team. "Omdat je op dit moment niet weet wat zich op die scholen afspeelt en hoeveel besmettingen er zijn, zeggen we dat je beter de scholen veertien dagen dicht kunt doen. Dan gaat het tenminste omlaag en kun je daarna veilig open."
Het OMT, het adviesorgaan van het kabinet, staat voorlopig niet open voor de sluiting van scholen. Daarvoor vindt het onderwijs en gezondheid van kinderen te belangrijk, omdat het zou leiden tot grote sociale schade voor de kinderen, zeker omdat de scholen in maart ook al moesten sluiten.
nou ja red-team adviseert overheid niet hequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Al die "adviesorganisaties" in Nederland zijn ook wel leuk. OMT; Red-team en daarna zal er wel weer een ander team komen die het beter weet.
Ik had tot vandaag nog niet van het red team gehoord..quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:22 schreef bitterbal het volgende:
zag laatst zon red team lid op tv en die zei dat als je niet helemaal dichtgaat he tot 3 maanden kan duren voordta de cijfers weer redelijk zijn
Joh?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had tot vandaag nog niet van het red team gehoord..
En dan ga je weer open en ben je terug bij af.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:22 schreef bitterbal het volgende:
zag laatst zon red team lid op tv en die zei dat als je niet helemaal dichtgaat he tot 3 maanden kan duren voordta de cijfers weer redelijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |