Zou echt geen idee meer hebben wat m'n wachtwoord isquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kun je toch gewoon weer inloggen of heb je het verwijderd?
op wachtwoord vergeten klikken een optie?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou echt geen idee meer hebben wat m'n wachtwoord is
Ik loog trouwens. Zie nu dat het 9 jaar is.
Zou niet weten wat het wachtwoord is van het hotmail-account dat ik gebruikt heb.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
op wachtwoord vergeten klikken een optie?
Ja.quote:
Dit wat je nu noemt story of my life. 100 websites alle met andere voorwaarden voor password enzo. Ik vergeet ze ook elke keer.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou niet weten wat het wachtwoord is van het hotmail-account dat ik gebruikt heb.
quote:
Goffer,en je hebt nog gelijk ook.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:05 schreef Dven het volgende:
Over 10 jaar maakt hij een account op instagram aan.
Na ik ben niet totaal fantasy fan hoewel ik ze soms kan waarderen. Meer beetje real life enzo voor mij aan filmquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:05 schreef ToT het volgende:
Ik hou vooral van fantasy en sci-fi, maar het liefst wel met een beetje intelligentie.
[ afbeelding ]
Of je GoT nu intelligente fantasy kan noemen is een tweede....quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:05 schreef ToT het volgende:
Ik hou vooral van fantasy en sci-fi, maar het liefst wel met een beetje intelligentie.
[ afbeelding ]
Je bolkt jezelf.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:09 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Of je GoT nu intelligente fantasy kan noemen is een tweede....
Nou doe je hetzelfde als mij. Ik heb nog facebook, niet omdat ik er nou zoveel aan heb en het meer gedoe is. Maar omdat het een veredeld adresboek is voor mij onderhand.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:08 schreef Soulraven het volgende:
Ik HEB een twitter en een instagram maar alleen zodat mijn nichtje haar tekeningen kan zien en op twitter om vragen te stellen aan bedrijven.
Mythologie hou ik ook wel van trouwens.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:07 schreef kree het volgende:
[..]
Na ik ben niet totaal fantasy fan hoewel ik ze soms kan waarderen. Meer beetje real life enzo voor mij aan film
De eerste seizoenen wel!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:09 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Of je GoT nu intelligente fantasy kan noemen is een tweede....
Geweldige film is dat.quote:
ik vroeg om een linkquote:
Ken ik niet? Trailer ff opzoekenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Mythologie hou ik ook wel van trouwens.Maar dat schurkt vaak tegen fantasy aan!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Mythologie hou ik ook wel van trouwens.Maar dat schurkt vaak tegen fantasy aan!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |