Love dromen vooral soort van die lucide die je nog wat kunt sturen. Maarja gebeurt niet altijdquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en dromen. Ik doe ook veel dromen.
Op de scooter met een iets te korte vuilniszak jas.quote:
Van Nickelson.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op de scooter met een iets te korte vuilniszak jas.
Opstandig dus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh. Ben gewoon niet zo van meeloperij.
Het is toch gezellig,of wah?quote:
Ja hoor ik hou er heel erg van beetje open praat enzo... ;`0quote:
Dat absoluut!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk na voordat ik meeloop met de meute. De meerderheid heeft niet altijd gelijk.
Je lijkt wel op mij. Want ben opzich heel open ook wel. Maar ik loopp ook niet mee met de meerderheidquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk na voordat ik meeloop met de meute. De meerderheid heeft niet altijd gelijk.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:43 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Een piraat zonder papagaai op zijn schouder.
Dat stelt me gerust Paul.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt ik hou jullie in de gaten
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt ik hou jullie in de gaten
[ afbeelding ]
De meerderheid heeft eigenlijk vaker ongelijk dan ze denken. Maarja mensen willen liever bij elkaar horen en ongelijk hebben dan dat ze alleen gelijk hebben.quote:
Leuk kree.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:44 schreef kree het volgende:
[..]
Je lijkt wel op mij. Want ben opzich heel open ook wel. Maar ik loopp ook niet mee met de meerderheid
Mwah, kom ik wel meer en meer op terug; van gelijk hebben wordt een mens ook niet altijd gelukkiger.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De meerderheid heeft eigenlijk vaker ongelijk dan ze denken. Maarja mensen willen liever bij elkaar horen en ongelijk hebben dan dat ze alleen gelijk hebben.
Ik heb liever gelijk en ben liever alleen.
Groeps cultuur he.... naja zo is het altijd al geweest hoor, niks nieuws.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De meerderheid heeft eigenlijk vaker ongelijk dan ze denken. Maarja mensen willen liever bij elkaar horen en ongelijk hebben dan dat ze alleen gelijk hebben.
Ik heb liever gelijk en ben liever alleen.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:46 schreef kree het volgende:
[..]
Groeps cultuur he.... naja zo is het altijd al geweest hoor, niks nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |