Love dromen vooral soort van die lucide die je nog wat kunt sturen. Maarja gebeurt niet altijdquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en dromen. Ik doe ook veel dromen.
Op de scooter met een iets te korte vuilniszak jas.quote:
Van Nickelson.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op de scooter met een iets te korte vuilniszak jas.
Opstandig dus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh. Ben gewoon niet zo van meeloperij.
Het is toch gezellig,of wah?quote:
Ja hoor ik hou er heel erg van beetje open praat enzo... ;`0quote:
Dat absoluut!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk na voordat ik meeloop met de meute. De meerderheid heeft niet altijd gelijk.
Je lijkt wel op mij. Want ben opzich heel open ook wel. Maar ik loopp ook niet mee met de meerderheidquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk na voordat ik meeloop met de meute. De meerderheid heeft niet altijd gelijk.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:43 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Een piraat zonder papagaai op zijn schouder.
Dat stelt me gerust Paul.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt ik hou jullie in de gaten
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt ik hou jullie in de gaten
[ afbeelding ]
De meerderheid heeft eigenlijk vaker ongelijk dan ze denken. Maarja mensen willen liever bij elkaar horen en ongelijk hebben dan dat ze alleen gelijk hebben.quote:
Leuk kree.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:44 schreef kree het volgende:
[..]
Je lijkt wel op mij. Want ben opzich heel open ook wel. Maar ik loopp ook niet mee met de meerderheid
Mwah, kom ik wel meer en meer op terug; van gelijk hebben wordt een mens ook niet altijd gelukkiger.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De meerderheid heeft eigenlijk vaker ongelijk dan ze denken. Maarja mensen willen liever bij elkaar horen en ongelijk hebben dan dat ze alleen gelijk hebben.
Ik heb liever gelijk en ben liever alleen.
Groeps cultuur he.... naja zo is het altijd al geweest hoor, niks nieuws.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De meerderheid heeft eigenlijk vaker ongelijk dan ze denken. Maarja mensen willen liever bij elkaar horen en ongelijk hebben dan dat ze alleen gelijk hebben.
Ik heb liever gelijk en ben liever alleen.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:46 schreef kree het volgende:
[..]
Groeps cultuur he.... naja zo is het altijd al geweest hoor, niks nieuws.
Dan moet je die film is kijken. Die lijkt me nou echt wat voor jou. Van loop trail in usa. Kan ff niet op de titel komen. Maar moet wel te vinden zijn denk door iemandquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leuk kree.
Had ik al gezegd dat ik liever op de aarde rondloop?
Daar heb ik echt een teringhekel aan!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Coldplay is trouwens ook een uitermate goed voorbeeld van die meeloperij. Er was niemand in de band of platenmaatschappij die ooit durfde te zeggen dat Chris Martin eigenlijk niet kan zingen. En nu zitten we met hem en zijn muziek opgescheept.
Sommige liedjes zijn muzikaal nog wel oke voor de radio. Maar die stem van Chris Martin. Hij zingt vals en het is gewoon belachelijk dat niemand het hoort.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar heb ik echt een teringhekel aan!
1 los nummer kan ik op zich nog wel lijen, maar die verkouden stem continu....
En veel van die nummers lijken echt zo veel op elkaar.
Mja geloof ik nog steeds he. Doe het alleen niet altijd eer aan he Oepssss.quote:
Maar Coldplay shamen is ook een soort van meeloperij.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sommige liedjes zijn muzikaal nog wel oke voor de radio. Maar die stem van Chris Martin. Hij zingt vals en het is gewoon belachelijk dat niemand het hoort.
Maza.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:52 schreef mazaru het volgende:
Heel lang mijn onderschrift geweest
[ afbeelding ]
Mijn oren kunnen het gewoon echt niet aan. Niets aan gelogen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar Coldplay shamen is ook een soort van meeloperij.
Min of meer de reden waarom ik absoluut niet democratisch-gezind benquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:52 schreef mazaru het volgende:
Heel lang mijn onderschrift geweest
[ afbeelding ]
Meeloperquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn oren kunnen het gewoon echt niet aan. Niets aan gelogen.
Ik heb twitter.quote:
doe link danquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar Coldplay shamen is ook een soort van meeloperij.
Kun je toch gewoon weer inloggen of heb je het verwijderd?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:00 schreef Dven het volgende:
Toch alweer een jaar of 12 van Twitter af.
Begintijd wel fanaat geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |