Ja want jongens die in bezemkasten opgesloten zitten, kunnen wel eens post ontvangen via zo'n beest.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Want joehoe? Maar de oehoe is een hele mooie leuke uil die wie ik nog wel zien.
Alle andere uilen maken geluiden die niet eens lijken op oehoe
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ Bericht 10% gewijzigd door Paul op 20-10-2020 12:13 ]
Jammer voor jou heeft ze de mention al ontvangen @:Moonlight
Ik denk dat ze zelf liever kritische denkers genoemd willen worden.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja want jongens die in bezemkasten opgesloten zitten, kunnen wel eens post ontvangen via zo'n beest.
Ben niet zo bekend met Harry Potter.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja want jongens die in bezemkasten opgesloten zitten, kunnen wel eens post ontvangen via zo'n beest.
Die lattenbodem moet zeker een kooi van Faraday voorstellen tegen de 5G-stralen die corona in haar zouden kunnen veroorzaken?quote:
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelf liever kritische denkers genoemd willen worden.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Ben niet zo bekend met Harry Potter.
Jij zag het ook.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Die lattenbodem moet zeker een kooi van Faraday voorstellen tegen de 5G-stralen die corona in haar zouden kunnen veroorzaken?
quote:
Vage trend meuk om 1 persoon rijk mee te maken die niet eens een heel leuk persoon isquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:21 schreef ToT het volgende:
[..]Ik moest er eerst ook helemaal niks van hebben
Ik val voornamelijk op de vloer soms ook op de grond.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:23 schreef kree het volgende:
Ik val meer echt op simpele meiden en dan doel ik niet op kennis maar qua uijterlijk enzo.
Overigens heb ik dit misbruik van je rechten gemeld bij een admin. Mijn post bevatte niks dat modwaardig was.quote:
J.K. Rowling? Ja daar heb ik wel wat negatieve dingen over gelezen idd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vage trend meuk om 1 persoon rijk mee te maken die niet eens een heel leuk persoon is
Waarschijnlijk ben ik forever alone Haha Naja wie weet he.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik val voornamelijk op de vloer soms ook op de grond.
Ze had zich negatief uitgesproken of the lgbth etc. community. Niet zo handigquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:24 schreef ToT het volgende:
[..]
J.K. Rowling? Ja daar heb ik wel wat negatieve dingen over gelezen idd.
Maar ach; na de 3e film begon het langzaam maar zeker wat volwassener te worden allemaal, toen begon ik het interessanter te vinden, hoewel ze de laatste 2 best wel samen hadden mogen voegen en er veel uit hadden kunnen knippen.
Ik heb laatst een foto gezien.Leuke dame toch.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:25 schreef kree het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik forever alone Haha Naja wie weet he.
Yup, had ik ook meegekregen, en ze loopt met meer dingen voorop om d'r ongenuanceerde meningen te verkondigen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze had zich negatief uitgesproken of the lgbth etc. community. Niet zo handig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |