chufi en DJMO tellen niet mee.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot slot nog even de DTS song!!!
DTS OP DE FRONTPAGE
FOK!kers maken lied
DTS OP DE FRONTPAGE![]()
boeIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Duurt te langIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
@DJMOquote:
[ Bericht 10% gewijzigd door Paul op 20-10-2020 12:13:41 ]Ik heb er één en ik ben er trots op
sta hier al een tijdjequote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Het spijt mequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Kon je nou godverdomme niet ff 2 seconden langer wachten?
Ik heb er één en ik ben er trots op
Paul en Ieni is wel een leuk stel.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo duurt het nog wel een tijdje voor ik over maily heen ben gegaan."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Weet je wat ook een leuk stel is?quote:
ieni en minimuisTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door Paul op 20-10-2020 12:13 ]quote:
Jammer voor jou heeft ze de mention al ontvangen @MoonlightIk heb er één en ik ben er trots op
Paul is heel lief hoor,en wil vast met je in de bezemkast.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet je wat ook een leuk stel is?
ieni en minimuis“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mss ligt het niet aan Paul, maar aan deze muisquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Paul is heel lief hoor,en wil vast met je in de bezemkast.Trotste mama van Ambar
Moet je alleen wel je huis goed tegen uilen beschermen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Paul is heel lief hoor,en wil vast met je in de bezemkast.![]()
Want joehoe? Maar de oehoe is een hele mooie leuke uil die wie ik nog wel zien.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je alleen wel je huis goed tegen uilen beschermen.
Alle andere uilen maken geluiden die niet eens lijken op oehoeTrotste mama van Ambar
Een complotgekkie.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja want jongens die in bezemkasten opgesloten zitten, kunnen wel eens post ontvangen via zo'n beest.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Want joehoe? Maar de oehoe is een hele mooie leuke uil die wie ik nog wel zien.
Alle andere uilen maken geluiden die niet eens lijken op oehoe![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ Bericht 10% gewijzigd door Paul op 20-10-2020 12:13 ]
Jammer voor jou heeft ze de mention al ontvangen @:Moonlight
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Mijn favoriete wenkies
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik denk dat ze zelf liever kritische denkers genoemd willen worden.quote:Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja want jongens die in bezemkasten opgesloten zitten, kunnen wel eens post ontvangen via zo'n beest.Ben niet zo bekend met Harry Potter.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja want jongens die in bezemkasten opgesloten zitten, kunnen wel eens post ontvangen via zo'n beest.Trotste mama van Ambar
Die lattenbodem moet zeker een kooi van Faraday voorstellen tegen de 5G-stralen die corona in haar zouden kunnen veroorzaken?quote:![]()
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelf liever kritische denkers genoemd willen worden.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Ben niet zo bekend met Harry Potter.Ik moest er eerst ook helemaal niks van hebben
![]()
Jij zag het ook.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Die lattenbodem moet zeker een kooi van Faraday voorstellen tegen de 5G-stralen die corona in haar zouden kunnen veroorzaken?![]()
![]()
quote:Whehe, klein behuisd blijkbaar, bevestigt weer een beetje het vooroordeel van uitkeringstrekkers enzo.
![]()
![]()
Vage trend meuk om 1 persoon rijk mee te maken die niet eens een heel leuk persoon isquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:21 schreef ToT het volgende:
[..]Ik moest er eerst ook helemaal niks van hebben
Trotste mama van Ambar
Ik val meer echt op simpele meiden en dan doel ik niet op kennis maar qua uijterlijk enzo.Do what you love, love what you do!![]()
GHHGGHHGGGHHGGGHHGH
- Sasha Grey"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik val voornamelijk op de vloer soms ook op de grond.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:23 schreef kree het volgende:
Ik val meer echt op simpele meiden en dan doel ik niet op kennis maar qua uijterlijk enzo.Trotste mama van Ambar
Overigens heb ik dit misbruik van je rechten gemeld bij een admin. Mijn post bevatte niks dat modwaardig was.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
J.K. Rowling? Ja daar heb ik wel wat negatieve dingen over gelezen idd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vage trend meuk om 1 persoon rijk mee te maken die niet eens een heel leuk persoon is
Maar ach; na de 3e film begon het langzaam maar zeker wat volwassener te worden allemaal, toen begon ik het interessanter te vinden, hoewel ze de laatste 2 best wel samen hadden mogen voegen en er veel uit hadden kunnen knippen.![]()
Waarschijnlijk ben ik forever alone Haha Naja wie weet he.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik val voornamelijk op de vloer soms ook op de grond.Do what you love, love what you do!![]()
Ze had zich negatief uitgesproken of the lgbth etc. community. Niet zo handigquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:24 schreef ToT het volgende:
[..]
J.K. Rowling? Ja daar heb ik wel wat negatieve dingen over gelezen idd.
Maar ach; na de 3e film begon het langzaam maar zeker wat volwassener te worden allemaal, toen begon ik het interessanter te vinden, hoewel ze de laatste 2 best wel samen hadden mogen voegen en er veel uit hadden kunnen knippen.Trotste mama van Ambar
Ik heb laatst een foto gezien.Leuke dame toch.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:25 schreef kree het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik forever alone Haha Naja wie weet he.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yup, had ik ook meegekregen, en ze loopt met meer dingen voorop om d'r ongenuanceerde meningen te verkondigen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze had zich negatief uitgesproken of the lgbth etc. community. Niet zo handig
Forum Opties Forumhop: Hop naar: