Zoiets ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:44 schreef Jippie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga hier een leuke UI uitzoeken, al heeft M1st1g al een voorzet gegeven
Dan heb je dus punten weggegeven.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:44 schreef Dven het volgende:
Zigeunerbolk, dan ben je gelijk je bolk kwijt.
Te triest voor woordenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:46 schreef mazaru het volgende:
Ik ben zooooooooooooooooooo klaar met al die debielen![]()
[ afbeelding ]
Alles moet kapot van die halve zolen. Hier in de stad is een oude gaper weggehaald omdat het tere zieltjes kwetste die het racisme vonden dat de gaper zwart wasquote:
Nog even en je mag niet eens meer zwarte schoenen aan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alles moet kapot van die halve zolen. Hier in de stad is een oude gaper weggehaald omdat het tere zieltjes kwetste die het racisme vonden dat de gaper zwart was![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nog even en je mag niet eens meer zwarte schoenen aan.
Ja net tijdens het bezoek aan de kerstshowquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Heb je je laten zuigen door een elfje ?
Als ik aan jippie denk denk ik aan ditquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:50 schreef m1st1g het volgende:
Als ik aan @:jippie denk zie ik zoiets
[ afbeelding ]
Jippie is nooit verveeld.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja net tijdens het bezoek aan de kerstshow
[..]
Als ik aan jippie denk denk ik aan dit
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb net de Dalmatier in gebruik genomen, maar die jij nu post ga ik ook opslaan
Wablief?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:11 schreef Dven het volgende:
Zo even genadeloos hard over @:maily heen
Heb net de Dalmatier in gebruik genomen, maar die jij nu post ga ik ook opslaanquote:
Dank voor het compliment, maar in dagelijks leven 'glitter' ik niet zoquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:50 schreef m1st1g het volgende:
Als ik aan @:jippie denk zie ik zoiets
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |