Hij is aan het afvallen hoor!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:39 schreef HPLC het volgende:
Een obese man en een alcoholist, de nieuwe Paul de Leeuw en Andre Hazes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar kan je moeder over meepraten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:38 schreef RedFever007 het volgende:
The Bradge met z'n goddelijke worstenvingers
Dat is toch allebei André Hazes?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:39 schreef HPLC het volgende:
Een obese man en een alcoholist, de nieuwe Paul de Leeuw en Andre Hazes
je eigen kloon de hemel in prijzenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:18 schreef pferdfahrer het volgende:
Mensen welke haten op TheBradgeGOD
Letterlijk de enige fokker die zichzelf bloot durft te geven tussen al die stoere kereltjes hier in KLB
Een ode aan TheBradgeGOD
Denken dat ik @Viesdik benquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:21 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
je eigen kloon de hemel in prijzen
Ik ben een volledig zelfstandige fokker met een volledig eigen mening en een volledig eigen overgewicht van 67 kg en een volledig beperkte mentale conditie. Gehaat door werkloze moderators, getolereerd door admins, en geliefd door het klootjesfok.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:22 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Denken dat ik @:viesdik ben![]()
Grgr @:de_boswachter
@DeBraad post in hetzelfde topic als iemand waarmee hij op date is geweest en gisteravond begon hij haar uit te maken voor rotte vis. En hij heeft haar in dat topic al vaker lastig gevallen.quote:
Wat dan? Welk toppaquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:45 schreef Chia het volgende:
[..]
@:DeBraad post in hetzelfde topic als iemand waarmee hij op date is geweest en gisteravond begon hij haar uit te maken voor rotte vis. En hij heeft haar in dat topic al vaker lastig gevallen.
In het dode topic spel, maar is allemaal verwijderd.quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:51 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Heb je je eigen vieze dikke lijf weleens gezien joh. Opdonderen nou met mij constant uit m'n tent lokken en dan de onschuld spelen. Je lijkt godverdomme wel een borderliner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |