Ja dat ga ik niet ontkennen want is zo. Maargoed soms lijkt het wel on eerlijk enzo he zeker op zo jonge leeftijd.quote:
Oh dat weet ik ook wel hoor, maar heb geen zin om de sfeer te verpesten hierquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niet zo drama-queenerig doen
Je kan volgens mij altijd je verhaal kwijt hoor.
Merk je vanzelfquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bolken is dan ook een hele serieuze business
En ondanks het moeizaam wakker worden gaat het verrassend goed
Nu is het de vraag of ik niet aan een opgebouwde buffer aan het vreten ben, of dat het gewoon het vroege opstaan is geweest.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een oude bureaulamp gevonden die vandaag dienst doet als zon
Hij is geel, geeft warmte af en je wordt blind als je er recht in kijkt. Gecombineerd met de verwarming die vol open staat en een raam op een kier voor de frisse lucht lijkt het net zomer zo.
Ik heb me nog nooit met dromedarissen beziggehouden. Dus ik weet het niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:52 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Nee, ik leer bij blijkbaar.![]()
En een dromedaris, kijkt die wel achterom?
Dat doe je helemaal niet? Ik heb er totaal geen moeite mee om ook wel eens wat seieuze dingen aan te kaarten hier. En dat is het wel. En natuurlijk is het moeilijk zeker als er dan weer die datum komt. Ik ben er over heen soort van. Maar nog steeds moeite mee wel hoor.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh dat weet ik ook wel hoor, maar heb geen zin om de sfeer te verpesten hier
Nee, ik heb een veel kleiner kutding dat net genoeg is om een beetje achtergrondverlichting te geven als ik 's avonds niet meer met het grote licht aan wil zittenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:55 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Blijkt dat ding al jaren op zijn bureau te staan. Vind ie vandaag zomaar ineens.
Nee? Verdomd, ik leer hier echt veel bij. Onlangs leerde ik dat er op de maan ook vissen zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit met dromedarissen beziggehouden. Dus ik weet het niet.
Wist je dat ze in Somalië geen rotondes hebben?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:56 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Nee? Verdomd, ik leer hier echt veel bij. Onlangs leerde ik dat er op de maan ook vissen zijn.
Wist je dat er nog water in de zwembaden van de titanic zit?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:56 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Nee? Verdomd, ik leer hier echt veel bij. Onlangs leerde ik dat er op de maan ook vissen zijn.
Zout of zoet?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wist je dat er nog water in de zwembaden van de titanic zit?
Zout, dat was makkelijker bij te houdenquote:
Volgens mij lukt je dat niet hoor. En als je verdriet hebt dan moet je dat altijd kunnen uiten. Of dat nu een paar FOK!kers zijn of je familie en vrienden....whatever!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh dat weet ik ook wel hoor, maar heb geen zin om de sfeer te verpesten hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |