Voor hedendaagse begrippen was ik jong zwangerquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit is correct
[..]
En ik maar denken dat jij nog zo jong was
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sterfdag van m'n moeder. Vandaag 18 jaar geleden overleden. Werd 's ochtends gebeld door m'n vader, of ik niet even naar 'm toe wilde komen, hij moest me iets vertellen. Ik had een kater van jewelste, dus ik zei: zeg het maar gewoon.
Mama is dood.
Oja ok ja dat is wel kut he. Ol snap je wel wamt zelfde heb ik met mijn pa. En dat is 4 dec Rm brrrrr wil er eigenlijk niet aan denken weer enzo. Want tragisch iemand dood zien gaan in pijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sterfdag van m'n moeder. Vandaag 18 jaar geleden overleden. Werd 's ochtends gebeld door m'n vader, of ik niet even naar 'm toe wilde komen, hij moest me iets vertellen. Ik had een kater van jewelste, dus ik zei: zeg het maar gewoon.
Mama is dood.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja dit maak ik nu mee met mijn Teckel
Dat is ouder dan dat wijf van mijquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Voor hedendaagse begrippen was ik jong zwanger24
M'n vader ging 2,5 jaar later, 21 mei 2005quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:27 schreef kree het volgende:
[..]
Oja ok ja dat is wel kut he. Ol snap je wel wamt zelfde heb ik met mijn pa. En dat is 4 dec Rm brrrrr wil er eigenlijk niet aan denken weer enzo. Want tragisch iemand dood zien gaan in pijn.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mama is dood.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
M'n vader ging 2,5 jaar later, 21 mei 2005die heb ik zelf dood gevonden in z'n bureaustoel (zie eerste link in sig).
voor jou ook eenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gisteren was het de sterfdag van mijn moeder. Inmiddels 4 jaar geleden. Het blijft moeilijk.
Nouja kijk je weet mensen gaan keer dood. Maar ok 56 jaar en heel plotseling is ook niet echt de bedoeling. Maar komt door kanker en niks meer aan te doen en for sure het heeft mij getekend voor het leven en nog moeilijk mee. En was 2003 dit dus. Nog niet verwerkt helemaal.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
M'n vader ging 2,5 jaar later, 21 mei 2005die heb ik zelf dood gevonden in z'n bureaustoel (zie eerste link in sig).
Ze is zo leuk ook. Tenminste. Dat vind ikquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:27 schreef ToT het volgende:
[..]Wij hebben er ook eentje gehad!
Wat een beesten zijn dat zeg!
Tnxquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
voor jou ook eendan. Gedeelde smart is halve smart zeggen ze :/
Heb ze beide meegemaakt. Mijn ene oma werd dement. Zucht dat is helemaal een ellende. Van mijn andere ging dood in dr slaap op 95 ofzo ok daar heb ik wel vrede mee.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:34 schreef ToT het volgende:
Je vader vele jaren lang langzaam maar zeker verder en verder zien aftakelen was overigens ook geen pretje. Zeker op het laatst niet.
Ook voor jou eenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:34 schreef ToT het volgende:
Je vader vele jaren lang langzaam maar zeker verder en verder zien aftakelen was overigens ook geen pretje. Zeker op het laatst niet.
Die van ons stond altijd bij de deur als-ie moest poepen en piesen. Als we de deur open deden, stormde hij als een bezetene kwispelend en voortdurend naar links en rechts blaffend de tuin in om daar een hele tijd rond te snuffelen en draaien tot hij DE perfecte plek gevonden had om te doen wat hij moest doen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze is zo leuk ook. Tenminste. Dat vind ik
Dat scheelt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:36 schreef kree het volgende:
[..]
Heb ze beide meegemaakt. Mijn ene oma werd dement. Zucht dat is helemaal een ellende. Van mijn andere ging dood in dr slaap op 95 ofzo ok daar heb ik wel vrede mee.
quote:
Ik weet niet bij mijn pa uiteindelijk een hartstilstand denk ook door medicatie Maar het was toch al redeloos door de kanker en niet meer te redeen dus mss maar beter na uren gekreun van pijn aan te horen. Maar vrij jong dus nogquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat scheelt.
Mijn vader is uiteindelijk gestikt.
[..]
Blijft zwaar kut in ieder geval.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet niet bij mijn pa uiteindelijk een hartstilstand denk ook door medicatie Maar het was toch al redeloos door de kanker en niet meer te redeen dus mss maar beter na uren gekreun van pijn aan te horen. Maar vrij jong dus nog
idd, het wordt nu allemaal wel wat zwaarmoedig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Even quoten om het wat luchtiger te houden
Ja en lastiger alsdat het lijkt ook wel ,maar zal voor jou ook gelden. Helaas is het leven zo. Had hem ook liever 90 zien worden ofzo. Nouja net over de helft gehaald.quote:
Sorry, mijn schuld. Ik blijf wel wegquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, het wordt nu allemaal wel wat zwaarmoedig.
Dan ziet-ie 2 bulten?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:46 schreef blackmirror het volgende:
Hoezo kijkt een kameel nooit achterom?
Nee hoor helemaal niet nodig. Het zijn niet de leuke onderwerpen eigenlijk. Maar wel die meerdere bezig houdtquote:
ah nee joh, het mag ook wel eens wat serieuzer zijn hier.quote:
Niet zo drama-queenerig doenquote:
Immer serieus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
ah nee joh, het mag ook wel eens wat serieuzer zijn hier.
Ik moet je zowaar gelijk gevenquote:
En dat is de reden dat een kameel nooit achterom kijkt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En daar ben je op een gegeven moment ook op uitgekeken.
Hoort bij het levenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:47 schreef kree het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet nodig. Het zijn niet de leuke onderwerpen eigenlijk. Maar wel die meerdere bezig houdt
Tuurlijk kan dat. En ze is niet de enige ook. Mijn ervaring is maar beter over praten enzoquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niet zo drama-queenerig doen
Je kan volgens mij altijd je verhaal kwijt hoor.
Dat niet weten :’)quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:50 schreef blackmirror het volgende:
[..]
En dat is de reden dat een kameel nooit achterom kijkt?
Bolken is dan ook een hele serieuze businessquote:
Ja dat ga ik niet ontkennen want is zo. Maargoed soms lijkt het wel on eerlijk enzo he zeker op zo jonge leeftijd.quote:
Oh dat weet ik ook wel hoor, maar heb geen zin om de sfeer te verpesten hierquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niet zo drama-queenerig doen
Je kan volgens mij altijd je verhaal kwijt hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |