Naar.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:09 schreef ToT het volgende:
[..]Ow minder!
Ik kwam er gisteren achter dat Mini-ToT met een pen op de bank heeft zitten krassen.
Die bank is ongeveer net zo oud als hijzelf en heeft iets van ¤1250 gekost!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Naar.
Ik betrapte die van mij vorige week toen hij met een magneet bij de tv bezig was.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:11 schreef ToT het volgende:
Godverdomme gast, kappen!
We zien je heus wel!
Was jij 16 toen je een kind kreegquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb er eentje die over 2 weken alweer 20 wordt
Zoek eens tussen de bankquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:14 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT heeft gisteren de afstandsbediening van het klik-aan-klik-uit systeem verstopt!
Moest ik gisteravond helemaal achter de kasten gaan zitten zoeken naar de schakelaars van de lampen om ze uit te zetten.
Mevrouw ToT is d'r eerste bankpasje ook nog steeds kwijt. Ik neem aan dat Mini-ToT die 2 bij elkaar ergens verstopt heeft liggen.
Jullie zijn duidelijk geen vrouwen. Mijn kind gebruikte mijn Dior en Chanel-lippenstift om de muren mee vol te kladderen/klodderen.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:14 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT heeft gisteren de afstandsbediening van het klik-aan-klik-uit systeem verstopt!
Moest ik gisteravond helemaal achter de kasten gaan zitten zoeken naar de schakelaars van de lampen om ze uit te zetten.
Mevrouw ToT is d'r eerste bankpasje ook nog steeds kwijt. Ik neem aan dat Mini-ToT die 2 bij elkaar ergens verstopt heeft liggen.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jullie zijn duidelijk geen vrouwen. Mijn kind gebruikte mijn Dior en Chanel-lippenstift om de muren mee vol te kladderen/klodderen.
Hahaha afstand kwijt raken ook goeie hier. Idd meestal daar op op on,opgelijke plaatsen.quote:
Was er gelukkig op tijd bij en geen schade maar ik was er niet heel blij meequote:
Oh dacht twee.quote:
Altijd fijn inderdaad als ze dat doen. Als ze wat ouder zijn doen ze dat niet meer. Heb ooit wel eens een stuk brood achter de verwarming gevonden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:14 schreef ToT het volgende:
Dit is correctquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jullie zijn duidelijk geen vrouwen.
En ik maar denken dat jij nog zo jong wasquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Neeee toen had ik zelfs nog nooit geneukt
Owh was loos?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:20 schreef DJMO het volgende:
Ik heb een tyfusdag . dus als ik chago ben, negeer me dan maar gewoon.
Oke.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:20 schreef DJMO het volgende:
Ik heb een tyfusdag . dus als ik chago ben, negeer me dan maar gewoon.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:16 schreef dud0r het volgende:
Altijd fijn inderdaad als ze dat doen. Als ze wat ouder zijn doen ze dat niet meer. Heb ooit wel eens een stuk brood achter de verwarming gevonden.
Sterfdag van m'n moeder. Vandaag 18 jaar geleden overleden. Werd 's ochtends gebeld door m'n vader, of ik niet even naar 'm toe wilde komen, hij moest me iets vertellen. Ik had een kater van jewelste, dus ik zei: zeg het maar gewoon.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |