Euhh neequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:16 schreef mascara-klodder het volgende:
In een koekoksklok zit geen batterij toch
het was 6 minuten stil, dat heb ik nog nooit meegemaakt hier.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat dacht je ... Het begint vol te lopen hier...
Mazzel ikquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:17 schreef blackmirror het volgende:
[..]
het was 6 minuten stil, dat heb ik nog nooit meegemaakt hier.
Een rustiger DTS begint bij jezelf ©quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat dacht je ... Het begint vol te lopen hier...
Ik ooit 54 minquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:17 schreef blackmirror het volgende:
[..]
het was 6 minuten stil, dat heb ik nog nooit meegemaakt hier.
Op m'n eigen manierquote:
Wat is een koekoksklok?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:16 schreef mascara-klodder het volgende:
In een koekoksklok zit geen batterij toch
Ken hem niet. Ff erop gegoogeld.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:21 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ali osram. Koekoeksklok, is een leuke ken je die?
Youtubequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:22 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ken hem niet. Ff erop gegoogeld.
Daar had je nog een half minuutje mee kunnen wachten...quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar had je nog een half minuutje mee kunnen wachten...
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar had je nog een half minuutje mee kunnen wachten...
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-10-2020 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, je kan wel uitglijden over stuk zeep?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:32 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Wens je altijd iemand succes als die gaat douchen?
Dat is waarquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:33 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja, je kan wel uitglijden over stuk zeep?
Ik gebruik al jaren geen zeep meer, alleen maar douchegelquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:33 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja, je kan wel uitglijden over stuk zeep?
Haha, jawel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:39 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Alles wel, en jij? Ik was ff 2 dagen afwezig
Is ook lang terugquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik gebruik al jaren geen zeep meer, alleen maar douchegel
Mooizoquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, jawel.Verkoudheid wordt steeds minder en ik voel me gelukkig steeds beter.
Flikker toch op.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 05:47 schreef kree het volgende:
Ook onze koning weer en kan ie wel lekker beledigd zijn. Maar no way he iedereen regels oplegge en met je eigen vliegtuig gewoon op vakantie gaan.
Best wel terecht dat ie terug is gekomen.
Gewoon doorbolkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha eindelijk!Ik dacht dat dat er deze maand niet meer van zou komen!
Ik snap wel dat mensen dit als een half Grapperhausje zien, maar zij hebben een vliegtuig voor hen alleen (veilig reizen dus) en gaan naar een land dat VEILIGER is dan Nederland.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Flikker toch op.
Heel Nederland gaat de hele zomer op vakantie laat hem ook gaan.
Gejank van iedereen om die kut Corona regels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |