Nee brrrrquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 06:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh zo. Ja, wel beter. Ineen vliegtuig zitten lijkt me momenteel niet fijn
Is ook niet de bedoeling, top 10 of 5e mooi zatquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 06:41 schreef devzero het volgende:
[..]
limoentjuh haal je nog niet zo snel in
Ach, ik wilde oorspronkelijk deze maand niet eens meedoenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 06:43 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Is ook niet de bedoeling, top 10 of 5e mooi zat
Hoezo dat dan? Ja dts kruipt waar het niet gaan kanquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 06:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, ik wilde oorspronkelijk deze maand niet eens meedoen
Oh daar vertrouw ik wel op hoor. Zeker op @Rob die al tig keer (onverwacht) voor m'n neus heeft gestaan onderwegquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 06:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Succes. Hopelijk staat iedereen langs de route die je gevraagd hebt
Ja, best aardig van hem. Verdient een pluspuntjequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 06:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh daar vertrouw ik wel op hoor. Zeker op @:Rob die al tig keer (onverwacht) voor m'n neus heeft gestaan onderweg
Topper hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 06:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh daar vertrouw ik wel op hoor. Zeker op @:Rob die al tig keer (onverwacht) voor m'n neus heeft gestaan onderweg
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 06:46 schreef devzero het volgende:
Wel zo makkelijk als je lang moet wandelen
Voor DJMO? Zeker. Mijn vader loopt ook ieder jaar de nijmeegse vierdaagse en ik zou hem dat ook niet nadoen.quote:
Pfff ik ook niet hoor, maar respect daarvoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 06:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor DJMO? Zeker. Mijn vader loopt ook ieder jaar de nijmeegse vierdaagse en ik zou hem dat ook niet nadoen.
Niet dat ik het ooit geprobeerd heb.
quote:
Goedemorgenquote:
quote:
Omdat ik een paar kilometer loop?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 06:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor DJMO? Zeker. Mijn vader loopt ook ieder jaar de nijmeegse vierdaagse en ik zou hem dat ook niet nadoen.
Niet dat ik het ooit geprobeerd heb.
Op zijn belgs?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:12 schreef DJMO het volgende:
Ik lees nu de TT pas. Ook maar even doen.
Idd al poosje niet gezien?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:14 schreef dud0r het volgende:
Over Belgen gesproken, waar is die schoonheid uit Antwerpen?
Dat dacht je ... Het begint vol te lopen hier...quote:
Zellie tochquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat dacht je ... Het begint vol te lopen hier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |