Ha! Think again.quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:46 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Het ging hier nooit over carona.
Volgens mij kwam jij prima uit de verf verbaal irl. Ooit een cybernation-meet in Utrecht gehad waar jij was toch?quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh god dan moet je weer met mensen praaaaten ugh
Doe ik toch gewoon eh.... een krant onder mijn arm? Kom je lekker bij mij zitten!quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Met sommigen zou ik best irl life willen praten. Met anderen dan weer niet. Dat is het lastige met zo'n meet...
Hoe is het met Jane? Kom haar nooit meer tegen?
quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Met sommigen zou ik best irl life willen praten. Met anderen dan weer niet. Dat is het lastige met zo'n meet...
"In het echt heb ik een snor, echt waar!"quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]!
Er is een simpele oplossing: neem een icoontje waaruit blijkt dat je een man bent en/of gebruik je ondertitel daarvoor.
ik krijg altijd een gevoel alsof ik naar een slechte film kijk als ik zijn tweets zie.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:02 schreef Salina het volgende:
[..]
Ha! Think again.
[ afbeelding ]
Bijna net zo leuk als zijn Noble Prize tweet.
Nu weet ik ook gelijk van wie de vele FB-schuimpjes dat hebben overgenomenquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:02 schreef Salina het volgende:
[..]
Ha! Think again.
[ afbeelding ]
Bijna net zo leuk als zijn Noble Prize tweet.
VoMy.quote:
Hoezo gelazer? Gewoon veel bitterballen, toch?quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:04 schreef Tijger_m het volgende:
Wat ik begrijp van meets is dat er altijd gelazer is over bitterballen.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
"In het echt heb ik een snor, echt waar!"
het afrekenen ervan waarschijnlijkquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:04 schreef Tijger_m het volgende:
Wel lullig dat hij VoMy dan niet noemt maar wel zijn post op Twitter gooit zonder toestemming.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:04 schreef Salina het volgende:
[..]
VoMy.
Zie het Zweden-topic.
COR / Zweden: Scholen en horeca zijn open, het OV rijdt en gewoon naar werk#5
Praten? Je bedoelt zónder toetsenbord?quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh god dan moet je weer met mensen praaaaten ugh
Geef toe, het is een briljant geformuleerde posting.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:04 schreef Salina het volgende:
[..]
VoMy.
Zie het Zweden-topic.
COR / Zweden: Scholen en horeca zijn open, het OV rijdt en gewoon naar werk#5
En een hoop twijfelachtige geruchten. Vergeet die niet.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:04 schreef Tijger_m het volgende:
Ja. Tenzij je gebarentaal wil doen, dat kan, natuurlijk. Maar da's niet zo subtiel.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:06 schreef Natalie het volgende:
[..]
Praten? Je bedoelt zónder toetsenbord?
Ja goed hoor! Ik geef even de groetjes van je doorquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe is het met Jane? Kom haar nooit meer tegen?
Zijn dropjes. Nou ja, grote stukken drop. Van Haribo meen ikquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:01 schreef Mammietje het volgende:
[..]
En ik kreeg het net helemaal warm bij 'Salino'. Zit jij het een beetje te ontmoedigen!![]()
Allemaal laptop mee.quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja. Tenzij je gebarentaal wil doen, dat kan, natuurlijk. Maar da's niet zo subtiel.
Was met naam niet l*lliger geweest dan?quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel lullig dat hij VoMy dan niet noemt maar wel zijn post op Twitter gooit zonder toestemming.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:04 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Doe ik toch gewoon eh.... een krant onder mijn arm? Kom je lekker bij mij zitten!
quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]!
Welnee, met zo'n meeting krijg je allemaal verschillende groepjes en dan kom je gewoon bij de leuke mensen staan.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
"In het echt heb ik een snor, echt waar!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |