Bovendien vraagt het VK telkens aan de EU om een maatwerk-oplossing te bedenken voor een behoorlijk onmogelijke situatie die een Brexit veroorzaakt rondom Noord-Ierland.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waarom zou de EU? Zij hebben een veel sterkere onderhandelingspositie. Temeer omdat BoJo's plan B is weggevallen door het verlies van Trump.
En die gaan ze natuurlijk weer proberen te ondermijnen met eigen 'soevereine' wetgeving. Uit alles blijkt dat het VK Noord Ierland als sluiproute wil gebruiken om producten van buiten de EU de interne markt op te krijgen. Daarom ondermijnen ze de grens in de Ierse zee en zijn hun importtarieven een fractie lager dan die van de EU. Alleen is de EU niet achterlijk en heeft dit allang door.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bovendien vraagt het VK telkens aan de EU om een maatwerk-oplossing te bedenken voor een behoorlijk onmogelijke situatie die een Brexit veroorzaakt rondom Noord-Ierland.
My nose is anything but plainquote:Op donderdag 12 november 2020 16:34 schreef Subw00fer het volgende:
[..]
But it is as plain as the nose on your face!
Zou dat zo zijn? Om zo'n sluiproute op grote schaal werkend te krijgen heb je gigantische investeringen nodig lijkt me?quote:Op donderdag 12 november 2020 14:13 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
En die gaan ze natuurlijk weer proberen te ondermijnen met eigen 'soevereine' wetgeving. Uit alles blijkt dat het VK Noord Ierland als sluiproute wil gebruiken om producten van buiten de EU de interne markt op te krijgen. Daarom ondermijnen ze de grens in de Ierse zee en zijn hun importtarieven een fractie lager dan die van de EU. Alleen is de EU niet achterlijk en heeft dit allang door.
Ik denk dat het probleem is dat de zeloten niet kunnen of willen accepteren dat de Trump gok mislukt is en dat het VK nu wel een deal met de EU moet sluiten.quote:
Eh, nee, ze was PR medewerker.quote:Op donderdag 12 november 2020 08:54 schreef Hanca het volgende:
[..]
Symonds was al een hoog figuur in de partij voor ze Johnson ontmoette. Je kunt haar gerust 1 van de invloedrijkste Tories van het moment noemen. En dat terwijl Cummings helemaal geen lid is van de partij.
Dat is toch wat ik al diverse malen in zowel de Britse als de Nederlandse pers over haar gelezen heb. Je kunt trouwens prima PR medewerker zijn en achter de schermen veel invloed hebben.quote:Op donderdag 12 november 2020 18:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, nee, ze was PR medewerker.
Ja, nu heeft ze invloed. Niet toen ze een medewerker was.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:15 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat is toch wat ik al diverse malen in zowel de Britse als de Nederlandse pers over haar gelezen heb. Je kunt trouwens prima PR medewerker zijn en achter de schermen veel invloed hebben.
Ze was hoofd communicatie van de partij (Director of Communications) in 2018, dat is gewoon een hoge post. Ze is met Johnson sinds 2019.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, nu heeft ze invloed. Niet toen ze een medewerker was.
Briljant!quote:
Nee, het wordt een glorieuze overwinning.quote:Op vrijdag 13 november 2020 07:44 schreef Jaeger85 het volgende:
De Britten staan op het punt te capituleren vermoed ik.
Precies. Het was ook helemaal niet zo dat een Nederlandse stadhouder de Engelse legers klop gaf en op hun troon ging zitten! Het was een "glorious revolution"!quote:Op vrijdag 13 november 2020 08:42 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee, het wordt een glorieuze overwinning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |