whhhshshdhhwhwshnhmnquote:
Ik hou van vrijheid.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:35 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Je mag die van mij lenen maar wel niet in een kuisheidsgordel stoppen daar heb ik niks mee.
Nee die heeft geen schede, dus die is altijd getrokken. Zat meer te denken met de vuisten, om ergens een jaren 70 hippie vrije sekscamping op te richten.quote:
Leuk man ,wel graag zonder vuistenquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:38 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Nee die heeft geen schede, dus die is altijd getrokken. Zat meer te denken met de vuisten, om ergens een jaren 70 hippie vrije sekscamping op te richten.
Die vuisten zijn nodig om het fundament te leggen omdat preutse mensen niet willen dat er zoiets komt.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leuk man ,wel graag zonder vuisten
Ik ben pacifistquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:40 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Die vuisten zijn nodig om het fundament te leggen omdat preutse mensen niet willen dat er zoiets komt.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Blijft niet veel van je duck ass over vrees ik
Wraak?quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:01 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ik kan ook wel switchen, dan pak ik je ruig aan en kan je wraak op me nemen.
Vraag het anders eens in de KPD?quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:07 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]Ken je vrouwen die een slaafje zoeken?
Waar is dat?quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vraag het anders eens in de KPD?
Kan het altijd proberen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
FB / Aanmeldtopic KPD editie #1/2019/2020
ff aanmelden en wachten tot je toegang hebt
Ik heb nooit plannenquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:52 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Of je nog wat leuks gaat doen of zo, of plannen hebt.
Oh jeequote:Op maandag 19 oktober 2020 17:08 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Weer iets dat we gemeenschappelijk hebben.
Ik ben niet zo snel verlegen , denk dat het de schaamte isquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:10 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
En we worden ook beide een beetje verlegen hihihi.
Snap ik je ziet niet elke dag een bad boy als ik.quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel verlegen , denk dat het de schaamte is
Bad boyquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:14 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Snap ik je ziet niet elke dag een bad boy als ik.
Je bent de enige die mijn gouden ketting mag aanraken!quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Okeeej als jij daar blij van wordt
Dat zou ik je afraden , ik ben een chaoot, raak alles kwijtquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:05 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Je bent de enige die mijn gouden ketting mag aanraken!
Ik ben ook een chaoot op school kreeg ik nooit niks mee.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zou ik je afraden , ik ben een chaoot, raak alles kwijtIk ben een hele slechte vrouw
Alleen creatieve dingenquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:09 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ik ben ook een chaoot op school kreeg ik nooit niks mee.
Wat is goed? Ik ben graag creatief bezig. Kunst wil ik het niet noemen, maar ik maak wel dingen.quote:
Goed is denk ik het vermogen om iets te maken waar je zelf trots op bent?quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat is goed? Ik ben graag creatief bezig. Kunst wil ik het niet noemen, maar ik maak wel dingen.
Ik wil heel graag weer een kunst opleiding doen ,voorlopig zit dat er ff niet in dankzij coronaquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:20 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Goed is denk ik het vermogen om iets te maken waar je zelf trots op bent?
Corona legt alles plat.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil heel graag weer een kunst opleiding doen ,voorlopig zit dat er ff niet in dankzij corona
Langer misschien welquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:28 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Denk dat het nog wel een jaar duurt.
Ik sowieso niet ,daarom leven in het NUquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:52 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Troost je maar, zolang leven wij niet.
Nu is het nieuwe zo net.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik sowieso niet ,daarom leven in het NU
Als ik iets vreselijk vind dan is het kerstquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:57 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ga je de kerstboom opzetten dit jaar?
Ik heb geen zin.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk een lotgenoot.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ik iets vreselijk vind dan is het kerst
Vreselijkquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:02 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk een lotgenoot.
Altijd hetzelfde gedoe. Het ergste vond ik altijd als de familie dingen onder de boom wilde doen, cadeaus en zo. Ik wil dat niet. Kerst is zo gemaakt, zo kunstmatig geforceerd gezellig bij elkaar zitten.
Vorig jaar was ik te bezopen om de sla aan te geven aan tafel. Mijn ma was niet blij.quote:
OMGquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:05 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik te bezopen om de sla aan te geven aan tafel. Mijn ma was niet blij.
Maar toen was ik verplicht te gaan. Jaar daarvoor was ik gewoon alleen.
Ik was bezopen omdat ik niet mee wilde doen. Ik werd gedwongen te komen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
OMGGezeik om niets.. daarom alleen al sla ik kerst over.
OMG gedwongen?quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:18 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ik was bezopen omdat ik niet mee wilde doen. Ik werd gedwongen te komen.
Ja moest komen van mijn ma. Maar ik ben opgegroeid in een disfunctioneel gezin.quote:
Dat is niet leuk neequote:Op maandag 19 oktober 2020 22:35 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ja moest komen van mijn ma. Maar ik ben opgegroeid in een disfunctioneel gezin.
Ik heb geen leuke herinneringen aan thuis vroeger. Allemaal voor de tv zitten en bek houden.
Okayquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:40 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ja die film Mathilda is nog net niet hoe ik ben opgegroeid.
Ben je gaan stemmen voor de Europese verkiezingen afgelopen keer?quote:
Ik stem altijdquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:44 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ben je gaan stemmen voor de Europese verkiezingen afgelopen keer?
Was het goed? Hier was het wel okay eigenlijk.
Joh ik heb ADD, ben morgen alweer vergeten wat ik nu zegquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:54 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Het stemmen de vorige keer hoe het was.
Ik heb een gat in mijn hoofd, morgen word ik wakker past mijn glazen muil niet meer, slaat de klok 8 uur en is alles weg. Waar is de koets?quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Joh ik heb ADD, ben morgen alweer vergeten wat ik nu zeg
Kwijt? weet ik etquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:57 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ik heb een gat in mijn hoofd, morgen word ik wakker past mijn glazen muil niet meer, slaat de klok 8 uur en is alles weg. Waar is de koets?
Misschien moet je niet altijd zoeken naar antwoorden ?quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:59 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Misschien is dat het antwoord dat ik zoek.
Hoe kan ik slaap vatten als ik nu niet ga zoeken?quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien moet je niet altijd zoeken naar antwoorden ?
Dat zei ik nietquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:03 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Hoe kan ik slaap vatten als ik nu niet ga zoeken?
Slaap lekker persoon die mij morgen vergeten is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |