Sjonge, als ik ergens níet op zit te wachten, is dat 't wel...quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:18 schreef Benny het volgende:
We krijgen op 28 oktober een speciale Corona steunavond met BN'ers die live optreden in een leeg Ahoy
https://www.nu.nl/muziek/(...)n-in-coronatijd.html
https://www.volkskrant.nl(...)-tenminste~bcbe4b8b/quote:Het V-vormige herstel is mogelijk doordat de coronaepidemie in China sneller en grondiger onder controle werd gebracht dan in de rest van de wereld. Op dertien gevallen in de havenstad Qingdao na zijn er nu ruim twee maanden geen nieuwe lokale besmettingen meer gemeld.
Waarom niet een maand wachten tot Ahoy vol ligt met publiek?quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:18 schreef Benny het volgende:
We krijgen op 28 oktober een speciale Corona steunavond met BN'ers die live optreden in een leeg Ahoy
China en betrouwbare cijfersquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:31 schreef Gretzl het volgende:
Wow
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)-tenminste~bcbe4b8b/
Zaterdag natuurlijk, 2 dagen daarvoor waren de scholen al gesloten want weekend.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:51 schreef VoMy het volgende:
[..]
De eerste dag dat de scholen dicht waren was maandag, dat is dan het eerste moment waarop het effect had kunnen hebben in de overdracht.
Dat incestueuze zootje moet toch één of andere hype opkloppen om weer ff aan hun werk te komen. Beetje netwerken, etiketje van een goed doel erop en zo helpen we Dreetje Hazes de winter door.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:18 schreef Benny het volgende:
De eeuwige vooroordelen van sommige Nederlanders over China dat cijfers afkomstig uit dat land nooit betrouwbaar kunnen zijnquote:
Gezien het verleden en de doofpot en propaganda cultuur van de CCP is dat niet verbazingwekkend mag ik hopen?quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De eeuwige vooroordelen van sommige Nederlanders over China dat cijfers afkomstig uit dat land nooit betrouwbaar kunnen zijn(terwijl ze niet de moeite nemen om zich even te verdiepen in de materie en te constateren dat het hoogst aannemelijk is dat China de pandemie wel al maanden heeft ingedamd en dat er logischerwijs weer sprake is van binnenlandse economische groei)
Ik heb gehoord dat ze qua mensenrechten ook heel goed bezig zijn.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De eeuwige vooroordelen van sommige Nederlanders over China dat cijfers afkomstig uit dat land nooit betrouwbaar kunnen zijn
Ook als je achter je pc zit?quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:17 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Hier in Zwitserland is het sinds vandaag verplicht op kantoor.
Kantoor is halfbezet, met wisseling om de 2 weken.
Ze gaan toch geen lockdown doen? Hoogstens wat adviezen regionaal indien het in 'n bepaalde regio uit de klauwen dreigt te lopen?quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:50 schreef wpor het volgende:
Zweden
https://www.google.com/am(...)umbers-2020-10%3famp
Dat dus. Wordt beetje opgeklopt.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze gaan toch geen lockdown doen? Hoogstens wat adviezen regionaal indien het in 'n bepaalde regio uit de klauwen dreigt te lopen?
Ja constant, alleen als je koffie / water drinkt kan je m afzetten. En mijn collega zit op 2m afstand, al de andere op 5m of meer.quote:
Toevallig een collega die zichzelf van het leven heeft beroofd na aanleiding van Corona (dit was de druppel)quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:14 schreef Claudia_x het volgende:
"Vooral bij kinderen en jongeren zijn de problemen acuut". Daar zou ik wel eens bewijs voor willen zien: hoe groot is de groep waar het om gaat en hoe groot zijn de problemen? Staan er ook groepen tegenover met wie het juist relatief goed gaat?
Nouja het leidt er wellicht toe dat mensen hun werkgever wat meer gaan aansporen om thuiswerken toe te staan.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:13 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ja constant, alleen als je koffie / water drinkt kan je m afzetten. En mijn collega zit op 2m afstand, al de andere op 5m of meer.
Sommige collega's hebben enkel hun mond bedekt, denk dat ik dat morgen ook maar ga doen.
Dat is dan wel erg triest.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:38 schreef BadderAapje het volgende:
[..]
Toevallig een collega die zichzelf van het leven heeft beroofd na aanleiding van Corona (dit was de druppel)
De beste man was in de thuis situatie alleen waardoor hij een groot sociaal leven met vrienden en voetbal had opgebouwd. Dit is in zijn ogen hem allemaal afgenomen en heeft hierbij hulp gezocht bij instanties.
Ook hier is door de staat niet goed op gereageerd waardoor de man nu is overleden.
De eeuwige vooroordelen van sommige Nederlanders over China dat de mensenrechtenschendingen afkomstig uit dat land waar kunnen zijnquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:46 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze qua mensenrechten ook heel goed bezig zijn.
zelfmoorden zijn 30% gestegen,maar daar let niemand opquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:38 schreef BadderAapje het volgende:
[..]
Toevallig een collega die zichzelf van het leven heeft beroofd na aanleiding van Corona (dit was de druppel)
De beste man was in de thuis situatie alleen waardoor hij een groot sociaal leven met vrienden en voetbal had opgebouwd. Dit is in zijn ogen hem allemaal afgenomen en heeft hierbij hulp gezocht bij instanties.
Ook hier is door de staat niet goed op gereageerd waardoor de man nu is overleden.
daar letten heel veel mensen op....quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zelfmoorden zijn 30% gestegen,maar daar let niemand op
Heb je daar een link van want ik had precies het tegenovergestelde gelezen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in de kranten staat het geregeld, op tv komt het geregeld voorbij en de GGZ instellingen houden er ook al rekening mee, maar niemand let erop hoorquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heb je daar een link van want ik had precies het tegenovergestelde gelezen.
Heb je daar een bron bij? Een paar dagen geleden las ik nog een artikel waarin stond dat het aantal zelfmoorden (nog) niet is gestegen door corona.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Doe eens even normaal? Ik vraag om een link omdat ik meer informatie wil en omdat ik eerder dit jaar iets anders had gelezen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:50 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
in de kranten staat het geregeld, op tv komt het geregeld voorbij en de GGZ instellingen houden er ook al rekening mee, maar niemand let erop hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |