abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 oktober 2020 @ 12:42:15 #251
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195783113
En vind je het nemen van maatregelen nog steeds onnodig? Ik herinner je even aan het gesprek van 9 dagen geleden:

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 15:43 schreef Sponsje88 het volgende:
De media gaat weer tekeer, maar als je puur alleen naar de grafiek kijkt lijkt er niks aan de hand en daalt het zelfs. Ben benieuwd of volgende week omhoog gaat.

https://www.rivm.nl/coron(...)f-6-juli-2020-424961
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 15:58 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nogmaals: het duurt een tijdje voordat besmettingen ziekenhuisopnames worden, en voordat ziekenhuisopnames IC-bedden worden, en voordat IC-bedden doden worden.

Als je de huidige toename van het aantal ziekenhuisopnamen doortrekt dan zit je voor het eind van de maand op 2000 ziekenhuisopnamen, en eind november boven de 5000. Wanneer moet er volgens jou ingegrepen worden?
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 16:16 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

https://www.rivm.nl/coron(...)februari-2020-462471

Ik zie nog niks schokkends vergeleken met eerder dit jaar...
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 16:24 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

[..]

quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 16:25 schreef Isdatzo het volgende:
Volgens jouw redenatie was er op 5 maart ook nog weinig aan de hand, en rond 25 maart piekte het aantal ziekenhuisopnamen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 16:35 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

In die 20 dagen zie je een exponentiele groei. Iets wat ik nu dus niet zie. Sterker nog... Ik zie het dalen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 17:14 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dat wat de media zegt zal allemaal wel, maar wat ik zie in de grafiek, dan vind ik het wel mee vallen, maar ik zal het in de gaten houden volgende week.
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 17:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat is niet wat de media zegt, dat is gewoon pure logica (alleen houdt Tourniquet er geen rekening mee dat patiënten niet eeuwig in het ziekenhuis liggen, maar het principe is vrij duidelijk toch?). Verder: wat denk jij in dat grafiekje te zien? Dat is niet de bezetting van ziekenhuisbedden, maar het aantal patiënten dat er die dag opgenomen is.

Als dat er eergisteren 0 zijn, gister 50, en vandaag 80, dan liggen er niet 80 mensen in het ziekenhuis maar 130. Volgen mij is de gemiddelde opnameduur op dit moment een dikke 2 weken, dus nu kan je zelf uittellen of er problemen aan het ontstaan zijn of niet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 17:42 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dat laatste gedeelte komt van de telegraaf.

We gaan het zien deze week. Als ik op onderstaande kijk, dan ziet het er in mijn ogen nog niet schokkend uit.
https://www.rivm.nl/coron(...)februari-2020-462471
Huilen dan.
pi_195783259
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:32 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik vraag me af of er ook statistieken zijn van de IC capaciteit over de afgelopen jaren. In 2018 hadden we al een probleem en zou je verwachten dat de overheid in actie zou komen. Maar als je vervolgens hoort dat dat geen optie is, omdat de zorgmedewerkers dan een half jaar niks lopen te doen, dan blijven we tegen dit probleem aanlopen. Overigens begrijp ik dit argument niet aangezien er zat beroepen zijn waarbij mensen de hele dag uit hun neus eten. Maargoed.
Ik ben blij dat je iig dat probleem erkent.

Wat ik al eens geopperd zag is om een deel van het zorgpersoneel bij te scholen zodat ze (onder toezicht van ervaren IC-medewerkers) ook inzetbaar zijn op een IC in geval van uitbraak / ramp.
Om die kennis op niveau te houden, zouden ze dan ieder jaar enkele weken op een IC moeten meedraaien.

Nadelen daarvan zijn wel:
- het personeel moet dat willen
- het personeel zal meer verdienen en dus meer kosten
- je hebt alsnog ook de apparatuur en ruimte nodig

Maar het lijkt me altijd nog goedkoper dan (zoals je zegt) de helft van het personeel op standby te zetten.
pi_195784385
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 12:42 schreef Isdatzo het volgende:
En vind je het nemen van maatregelen nog steeds onnodig? Ik herinner je even aan het gesprek van 9 dagen geleden:
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Je hebt er wel tijd ingestoken om mijn tekst terug te halen. Allereerst. Ik verander ook wel is van mening als er meer informatie beschikbaar is. Ik weet niet hoe het me jou zit...

Ik erken dat er voldoende capaciteit beschikbaar moet zijn voor de zorg.

Ik erken ook dat de cijfers van de ziekenhuisopnames flink gestegen zijn.

In 2018 hadden we ook al capaciteit problemen, dus ik vraag mij af of er statistieken zijn van afgelopen jaren. Toch wel interresant om te weten of we met de griep soortgelijke cijfers te zien krijgen.

Of ik het eens ben met de getroffen maatregelen? Nee. Ik ben persoonlijk van mening dat je beter gericht maatregelen kunt nemen ipv de hele samenleving kapot te maken. Daarnaast zijn er wel heel veel toevalligheden die met dit virus te maken hebben. Event 201/Bill 'Nostradamus' Gates/Profeet Fauci/etc.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 14:10:54 #254
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195784841
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:50 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Je hebt er wel tijd ingestoken om mijn tekst terug te halen.
10 seconden :P .
quote:
Allereerst. Ik verander ook wel is van mening als er meer informatie beschikbaar is. Ik weet niet hoe het me jou zit...
Dat is zonder meer een goede zaak, maar wat voor informatie hebben we nu die we 10 dagen geleden nog niet hadden?
quote:
Ik erken dat er voldoende capaciteit beschikbaar moet zijn voor de zorg.

Ik erken ook dat de cijfers van de ziekenhuisopnames flink gestegen zijn.
^O^
quote:
In 2018 hadden we ook al capaciteit problemen, dus ik vraag mij af of er statistieken zijn van afgelopen jaren. Toch wel interresant om te weten of we met de griep soortgelijke cijfers te zien krijgen.

Of ik het eens ben met de getroffen maatregelen? Nee. Ik ben persoonlijk van mening dat je beter gericht maatregelen kunt nemen ipv de hele samenleving kapot te maken.
Wat voor maatregelen zou jij voorstellen, en waarom?

quote:
Daarnaast zijn er wel heel veel toevalligheden die met dit virus te maken hebben. Event 201/Bill 'Nostradamus' Gates/Profeet Fauci/etc.
De wereld hangt aan elkaar van toevalligheden.
Huilen dan.
pi_195784896
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 13:50 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Je hebt er wel tijd ingestoken om mijn tekst terug te halen. Allereerst. Ik verander ook wel is van mening als er meer informatie beschikbaar is. Ik weet niet hoe het me jou zit...

Ik erken dat er voldoende capaciteit beschikbaar moet zijn voor de zorg.

Ik erken ook dat de cijfers van de ziekenhuisopnames flink gestegen zijn.

In 2018 hadden we ook al capaciteit problemen, dus ik vraag mij af of er statistieken zijn van afgelopen jaren. Toch wel interresant om te weten of we met de griep soortgelijke cijfers te zien krijgen.

Of ik het eens ben met de getroffen maatregelen? Nee. Ik ben persoonlijk van mening dat je beter gericht maatregelen kunt nemen ipv de hele samenleving kapot te maken. Daarnaast zijn er wel heel veel toevalligheden die met dit virus te maken hebben. Event 201/Bill 'Nostradamus' Gates/Profeet Fauci/etc.
Ik vind Event201 nooit zo'n goed voorbeeld.

Er zijn wel vaker oefeningen, simulaties, risico analyses en voorbereidingen geweest, zoals Clade X, Exercise Cygnus, Atlantic Storm, AHMPPI, Dark Winter. Crimson Contagion, WHO EOC 2018, etc.

Event201 was toevallig de meest recente grote oefening en daardoor uiteraard ook als "verdachte" aangemerkt maar dit soort terugkerende oefeningen waren er vroeger en zullen er ook altijd blijven. Je kan overal wel een conspiracy achter zoeken.

Zorgwekkender dan de conspiracy is dat we weinig tot niets geleerd lijken te hebben van al dat oefenen.
pi_195784920
Oefenen voor rampen, dat moeten we niet willen met z'n allen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 22 oktober 2020 @ 14:23:08 #257
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195785154
Overigens is het helemaal niet zo toevallig dat er specifiek een coronavirus genoemd werd (maar ze hadden het evengoed een ander naampje kunnen geven). Heel lang werd gedacht dat we vooral op moesten letten op allerlei influenzavirussen, maar sinds SARS en MERS staan ook de coronavirussen op de radar. Verder worden er inderdaad duizenden simulaties gedaan, juist als voorbereiding. Waarom denk je dat ze brandoefeningen bedacht hebben?

De aanbevelingen opgesteld na event 201 zijn trouwens helemaal prima. Zouden we iets mee moeten doen... En zou het niet "een beetje dom" zijn om eerst even een simulatie te draaien van jouw snode plannen en dan de hele bende gewoon met naam en toenaam te publiceren?
Huilen dan.
pi_195785879
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

10 seconden :P .
[..]

Dat is zonder meer een goede zaak, maar wat voor informatie hebben we nu die we 10 dagen geleden nog niet hadden?
[..]

^O^
[..]

Wat voor maatregelen zou jij voorstellen, en waarom?
[..]

De wereld hangt aan elkaar van toevalligheden.
Ik volg de RIVM data en naar aanleiding daarvan viel het allemaal nog wel mee, maar ze hebben ook de cijfers van vorige week veranderd.

Met de maatregelen die zijn getroffen hebben we alsnog zo'n hoge besmettingen. Een mogelijkheid is natuurlijk ook dat de maatregelen gewoon niet helpen en dat zo'n virus niet te stoppen is. Desalniettemin zou ik het volgende doen:

Alleerst zou ik meer geld pompen in de zorg om wat aan dat IC probleem te doen, zodat we hier volgend jaar niet meer tegen aan lopen, maar aangezien we nu met het probleem zitten zou ik de doelgroep dringend willen adviseren om zo veel mogelijk 1.5m afstand te houden en een medisch mondkapje te dragen eventueel met spatscherm totdat er een vaccin is en dan mogen ze op vrijwillige basis laten vaccineren. Als er te weinig mensen zijn die zich laten vaccineren, dan zouden deze adviesen gelden totdat de IC capaciteit voldoende is opgeschaald..

Afhankelijk van de hoeveelheid besmettingen kunnen de adviezen opgeschaald worden.
pi_195786094
Holy shitballs, Spanje krijgt misschien een avondklok, tussen 0:00 en 06:00 niet meer naar buiten.

Och, uurtje langer in de kroeg is best te doen.
pi_195786110
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:52 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik volg de RIVM data en naar aanleiding daarvan viel het allemaal nog wel mee, maar ze hebben ook de cijfers van vorige week veranderd.
Grapjas, dat is toch juist wat je is uitgelegd? Dat de dat niet compleet is en het daarom nog werd aangevuld? Dat staat zelfs in de legenda van die grafiek ;)

quote:
Met de maatregelen die zijn getroffen hebben we alsnog zo'n hoge besmettingen. Een mogelijkheid is natuurlijk ook dat de maatregelen gewoon niet helpen en dat zo'n virus niet te stoppen is. Desalniettemin zou ik het volgende doen:

Alleerst zou ik meer geld pompen in de zorg om wat aan dat IC probleem te doen, zodat we hier volgend jaar niet meer tegen aan lopen, maar aangezien we nu met het probleem zitten zou ik de doelgroep dringend willen adviseren om zo veel mogelijk 1.5m afstand te houden en een medisch mondkapje te dragen eventueel met spatscherm totdat er een vaccin is en dan mogen ze op vrijwillige basis laten vaccineren. Als er te weinig mensen zijn die zich laten vaccineren, dan zouden deze adviesen gelden totdat de IC capaciteit voldoende is opgeschaald..

Afhankelijk van de hoeveelheid besmettingen kunnen de adviezen opgeschaald worden.
Op zich helpen maatregelen wel, met een echte lockdown van 4 weken zie je na 10 dagen al resultaat.
Maar het is wel ingrijpend en ik zou liever zien dat de huidige maatregelen afdoende zijn (al ben ik bang van niet).
pi_195786400
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:58 schreef illusions het volgende:
Holy shitballs, Spanje krijgt misschien een avondklok, tussen 0:00 en 06:00 niet meer naar buiten.

Och, uurtje langer in de kroeg is best te doen.
Er zijn toch wel meer landen of regio's waar dat al zo is?
Of woon je in Spanje?
pi_195786562
quote:
80s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:09 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Er zijn toch wel meer landen of regio's waar dat al zo is?
Of woon je in Spanje?
Geen idee, heb nog niet over een keihard curfew gelezen.

En ja.
pi_195787837
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:14 schreef illusions het volgende:

[..]

Geen idee, heb nog niet over een keihard curfew gelezen.

En ja.
https://www.bbc.com/news/world-europe-54585828

Parijs bijvoorbeeld. Van 21u tot 06u zelfs.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2020 16:02:08 ]
  donderdag 22 oktober 2020 @ 16:06:30 #264
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195787993
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:58 schreef illusions het volgende:
Holy shitballs, Spanje krijgt misschien een avondklok, tussen 0:00 en 06:00 niet meer naar buiten.

Och, uurtje langer in de kroeg is best te doen.
Je zou juist denken dat het juist dan rustig op straat zou zijn... :?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195788069
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:58 schreef illusions het volgende:
Holy shitballs, Spanje krijgt misschien een avondklok, tussen 0:00 en 06:00 niet meer naar buiten.

Och, uurtje langer in de kroeg is best te doen.
het vervelende met dat soort regels is dat het steeds uitgebreid wordt. nu mag je alleen 's nachts niet naar buiten, straks misschien ook 's avonds niet. ik zie graag eerst wetenschappelijk bewijs dat een avondklok echt werkt.
pi_195788232
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:10 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

het vervelende met dat soort regels is dat het steeds uitgebreid wordt. nu mag je alleen 's nachts niet naar buiten, straks misschien ook 's avonds niet. ik zie graag eerst wetenschappelijk bewijs dat een avondklok echt werkt.
Parijs heeft al 21u staan.
pi_195788311
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:10 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
ik zie graag eerst wetenschappelijk bewijs dat een avondklok echt werkt.
Het werkt vanzelfsprekend. De vraag is of het voldoende werkt en hoe wenselijk het is.
Conscience do cost.
pi_195788377
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_195788406
quote:
ZIE JE WEL, VIRUSSEN HEBBEN OGEN!!11!!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195788411
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:10 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

het vervelende met dat soort regels is dat het steeds uitgebreid wordt. nu mag je alleen 's nachts niet naar buiten, straks misschien ook 's avonds niet. ik zie graag eerst wetenschappelijk bewijs dat een avondklok echt werkt.
Mwa, niet echt eigenlijk. Je mocht hier maandenlang letterlijk je huis niet uit.
pi_195788444
quote:
Nog een bewijs dat ze niet echt hun best hebben gedaan om dit in het geniep te doen. :D
pi_195788522
Die pluche is geen corona. Weer fake news van Tingo.
Conscience do cost.
pi_195788861
quote:
Hey wat gek, een virusbestrijdingsscenario dat ook echt een virus illustreert.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
pi_195789076
“Event201 was toevallig“

Tuurlijk ,gewoon weer afschuiven op toeval
pi_195789110
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:54 schreef PSVCL het volgende:
“Event201 was toevallig“

Tuurlijk ,gewoon weer afschuiven op toeval
Dat zegt niemand.
pi_195789122
quote:
Waarom vind je hem een marionet? Wie trekt er precies aan de touwtjes?
  donderdag 22 oktober 2020 @ 17:03:37 #278
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195789228
quote:
Wat klopte niet aan zijn verhaal?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195789239
https://amp.nos.nl/artike(...)tter_impression=true


De NOS zou het goed doen in Noord-Korea

Gevaarlijke ontwikkeling dit ,of je nu voor of tegen het Corona beleid
pi_195789246
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 16:57 schreef illusions het volgende:

[..]

Waarom vind je hem een marionet? Wie trekt er precies aan de touwtjes?
Kan jezelf wel bedenken
pi_195789261
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wat klopte niet aan zijn verhaal?
Hij roept dingen zonder bronvermelding of onderbouwing ,kijk de video die ik heb geplaatst
  donderdag 22 oktober 2020 @ 17:12:34 #282
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195789405
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:05 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Hij roept dingen zonder bronvermelding of onderbouwing ,kijk de video die ik heb geplaatst
Dus jij beschuldigt een tv presentator van een talkshow van het niet plaatsten van bronvermelding en onderbouwing?
je ziet een filmpje, van iemand die een beschuldiging gooit naar Rutte en wat is dat dan?
hij laat zien hoe een algoritme op YouTube werkt in 3 muisklikken., wat is dat dan?
hij zend beelden uit van een bekende rapper met nogal gewaagde uitspraken? wat is dat dan?

Jij die gene die liep te mekkeren voor een hek met mensen die een corona test gingen doen? beschuldigt ineens een TV presentator van een satirische talkshow wat in 30min uitgezonden, van geen bron vermelding, ik denk dat hij gewoon veel te veel in te weinig tijd wou proppen.

maar goed ik zal zo thuis even kijken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195789442
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:04 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Kan jezelf wel bedenken
Nee, daarom vraag ik het juist. Waarom is Lubach een marionet en wie trekt er dan aan zijn touwtjes denk je?
pi_195789796
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:14 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee, daarom vraag ik het juist. Waarom is Lubach een marionet en wie trekt er dan aan zijn touwtjes denk je?
Ach, een typische reactie toch? Lubach heeft wat zieltjes gekwetst en nu is hij "het kwaad".
  donderdag 22 oktober 2020 @ 18:29:44 #285
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195790698
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:04 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Kan jezelf wel bedenken
Ff filmpje er bij gehaald.. en raad es wat..
Het klopt wat Lubach zegt.

Want hij noemt exact de topic namen en discussies op wat hier staan in bnw.

(Ik erger mij trouwens aan die lachband.. maar dat heb ik wel bij meer series en talkshows)

Dan even een andere vraag..
Algemeen, YouTube.. ff checken of het klopt.

Ik vind amper conspiracy gerelateerde filmpjes in mijn lijsten, als ik even snel door scroll zie ik WW2 ancient Egypt, Rome, WW1 en stuk of wat filmpjes over bepaalde games in mijn lijst.

Wat staat er bij jullie?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195791158
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ff filmpje er bij gehaald.. en raad es wat..
Het klopt wat Lubach zegt.

Want hij noemt exact de topic namen en discussies op wat hier staan in bnw.

(Ik erger mij trouwens aan die lachband.. maar dat heb ik wel bij meer series en talkshows)

Dan even een andere vraag..
Algemeen, YouTube.. ff checken of het klopt.

Ik vind amper conspiracy gerelateerde filmpjes in mijn lijsten, als ik even snel door scroll zie ik WW2 ancient Egypt, Rome, WW1 en stuk of wat filmpjes over bepaalde games in mijn lijst.

Wat staat er bij jullie?
3 random verversingen:





  Beste debater 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 19:02:18 #287
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195791233
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:04 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Kan jezelf wel bedenken
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_195794521
https://www.who.int/bulletin/online_first/BLT.20.265892.pdf
Hadden jullie deze al gezien? Is 8 dagen geleden door het WHO gepubliceerd, gaat over de mortaliteit enzo. Ik zeg niets over de uitkomst, de conclusie staat gelijk op de eerste pagina.
pi_195795248
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 18:57 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

3 random verversingen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Jullie kunnen beter naar slowchat gaan toch? ipv je saaie bs de topic te vervuilen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tingo op 22-10-2020 21:54:06 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_195795253
If the Pandemic Thinking Was Applied To Everything

pi_195795625
Deze interview heb ik 'n paar weken terug al gepost....de comments onder ook interessant zijn....
Interview with a Registered Nurse
By Gavin Phillips
https://lockdownsceptics.(...)-exclusive/#comments
Today’s newsletter is a special edition featuring an exclusive interview with a nurse who worked in an NHS hospital throughout the pandemic and says she has never had so little to do. Now she feels compelled to speak out against the “most wilful of lies” she has witnessed, in the hope that “such a grave miscarriage of justice for health can never be allowed to happen again”.
https://lockdownsceptics.(...)-exclusive/#comments

Hi everyone
'I am a taxi driver p/hire and in th last 12 weeks since returning to work after isolating for 10 weeks i have been doing my own survey by asking passengers 6 or 7 tines a day if they had in their immediate family including cousins if any had deaths up to now the answer is only 3 people have known that deaths have occurred and only a very small percentage have contacted the virus and not had to go to hospital or the doctors Some haven’t had as much as runny nose
Something is very wrong with the figures also some people have tested positive WITHOUT BEING TESTED so work that one out'
John Hayes

Alan Warr:
'Exactly my experience. I went into Bath City Hospital in March with a severe histamine reaction. Orderlies, nurses and doctors standing around with nothing to do. Waiting areas all but empty. Reception very wary even about letting me in. Very poor diagnosis the doctor or nurse didn’t deduce it was an histamine reaction which didn’t come up until I visited my
Local MIU the following day. Btw I took a photo of my vital signs off the machine and was hounded by an orderly to delete it saying photos forbidden! I looked this up on the NHS website. It was untrue. A new control directive to prevent the public from knowing what was really going on in hospitals.'

Damo:
'I am a front line Paramedic, I can vouch for this 100%
I have been on duty throughout this Pandemic and visit 6 local A&E’s on a regular basis. The story has been the same everywhere. Quietest its been for years, in 1 week of 4 x 12hr shifts on a Rapid Response Vehicle I saw 1 patient – This was at the height of the so called Pandemic.'
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 22 oktober 2020 @ 22:04:48 #292
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195795980
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:05 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Hij roept dingen zonder bronvermelding of onderbouwing ,kijk de video die ik heb geplaatst
_O-

Waar zien we dat nog meer?
Huilen dan.
pi_195796147
quote:
83s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

_O-

Waar zien we dat nog meer?
Wat lubach doet is kwalijk en een gevaarlijk ontwikkeling
  donderdag 22 oktober 2020 @ 22:16:55 #294
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195796287
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:11 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Wat lubach doet is kwalijk en een gevaarlijk ontwikkeling
Het is zeker een gevaarlijke ontwikkeling dat er allerlei ongefundeerde onzin en leugens de wereld in geslingerd worden en dat mensen veel te makkelijk in een bubbel vol troep belanden. Goede zaak dat Lubach dat mensen op een begrijpelijke manier aan hun verstand probeert te peuteren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Isdatzo op 22-10-2020 22:27:55 ]
Huilen dan.
pi_195796343
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jullie kunnen beter naar slowchat gaan toch? ipv je saaie bs de topic te vervuilen.
Oeh... vervelend hè, feiten.
pi_195796355
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:52 schreef Tingo het volgende:
Deze interview heb ik 'n paar weken terug al gepost....de comments onder ook interessant zijn....
Interview with a Registered Nurse
By Gavin Phillips
https://lockdownsceptics.(...)-exclusive/#comments
Today’s newsletter is a special edition featuring an exclusive interview with a nurse who worked in an NHS hospital throughout the pandemic and says she has never had so little to do. Now she feels compelled to speak out against the “most wilful of lies” she has witnessed, in the hope that “such a grave miscarriage of justice for health can never be allowed to happen again”.
https://lockdownsceptics.(...)-exclusive/#comments

Hi everyone
'I am a taxi driver p/hire and in th last 12 weeks since returning to work after isolating for 10 weeks i have been doing my own survey by asking passengers 6 or 7 tines a day if they had in their immediate family including cousins if any had deaths up to now the answer is only 3 people have known that deaths have occurred and only a very small percentage have contacted the virus and not had to go to hospital or the doctors Some haven’t had as much as runny nose
Something is very wrong with the figures also some people have tested positive WITHOUT BEING TESTED so work that one out'
John Hayes

Alan Warr:
'Exactly my experience. I went into Bath City Hospital in March with a severe histamine reaction. Orderlies, nurses and doctors standing around with nothing to do. Waiting areas all but empty. Reception very wary even about letting me in. Very poor diagnosis the doctor or nurse didn’t deduce it was an histamine reaction which didn’t come up until I visited my
Local MIU the following day. Btw I took a photo of my vital signs off the machine and was hounded by an orderly to delete it saying photos forbidden! I looked this up on the NHS website. It was untrue. A new control directive to prevent the public from knowing what was really going on in hospitals.'

Damo:
'I am a front line Paramedic, I can vouch for this 100%
I have been on duty throughout this Pandemic and visit 6 local A&E’s on a regular basis. The story has been the same everywhere. Quietest its been for years, in 1 week of 4 x 12hr shifts on a Rapid Response Vehicle I saw 1 patient – This was at the height of the so called Pandemic.'
Made up stories by paid actors.
  donderdag 22 oktober 2020 @ 22:23:33 #297
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_195796480
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:11 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Wat lubach doet is kwalijk en een gevaarlijk ontwikkeling
Wat doet hij dan voor kwalijks en gevaarlijks? Het effect van algoritmes laten zien?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  donderdag 22 oktober 2020 @ 22:24:19 #298
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_195796496
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 21:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jullie kunnen beter naar slowchat gaan toch? ipv je saaie bs de topic te vervuilen.
Wat staat er bij jou als aanbevolen video's?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_195796561
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:34 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ach, een typische reactie toch? Lubach heeft wat zieltjes gekwetst en nu is hij "het kwaad".
Daar komt natuurlijk geen antwoord op nee. 8)7

quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:11 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Wat lubach doet is kwalijk en een gevaarlijk ontwikkeling
Leg eens uit dan?

Waarom is hij een marionet, en wie trekt er aan de touwtjes?
pi_195796910
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 22:19 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Made up stories by paid actors.
je bent toch geen complotdenker... :?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')