60% is maar nodigquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Absoluut maar daar hoefden ze niet tegen gevaccineerd te worden. Gaat nog een hele kluif worden om die miljoenen gelovigen in dit land, want andere stromingen zijn minsten zo fanatiek, over de streep te krijgen voor het prikkie straks.
Ze zullen sowieso beginnen met de mensen die normaalgesproken ook voor een griepprik worden opgeroepen, lijkt me. Kan de rest mooi even de kat uit de boom kijkenquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Klein gedeelte komt ook maar in aanmerking voor een vaccin, verwacht dat het hele volk vaccineren niet nodig is.
Voor de langetermijneffecten ben je zo 30 jaar verder. Dat lijkt me ook niet de bedoelingquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik sta ook niet echt te springen om meteeen een vaccin te krijgen hoor. Niet dat ik tegen vaccins ben, maar het is normaal gesproken niet voor niks dat er hele vele jaren duurt voordat een vaccin om de markt mag komen
Alles gaat nu in een sneltreinvaart. Vaccin komt straks op de markt zonder dat de langetermijneffecten bekend zijn. Ik wacht dan liever nog even en ga het liefst niet vooraan in het rijtje staan.
Alsof je niet ziek kunt worden op 1,5m....quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:40 schreef dick_laurent het volgende:
"In de Zeeuwse gemeente Hulst zijn alle vijf de wethouders besmet met het coronavirus. Omroep Zeeland meldt dat er verder nog negen ambtenaren en drie raadsleden positief zijn getest."
Wat doen die wethouders daar joh, allemaal lekker met elkaar muilen na de vergadering ofzo?![]()
Zijn de Reptillians al langs geweest?quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah ja, want de illuminatie bestaat al duizend jaar, maar nu hebben ze opeens haast
Ik gok dat ze in de kerk zaten gisteren.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:40 schreef dick_laurent het volgende:
"In de Zeeuwse gemeente Hulst zijn alle vijf de wethouders besmet met het coronavirus. Omroep Zeeland meldt dat er verder nog negen ambtenaren en drie raadsleden positief zijn getest."
Wat doen die wethouders daar joh, allemaal lekker met elkaar muilen na de vergadering ofzo?![]()
Volgens Brussel moeten dat soort groepen ook voorrang krijgen:quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:40 schreef Tijn het volgende:
Ze zullen sowieso beginnen met de mensen die normaalgesproken ook voor een griepprik worden opgeroepen, lijkt me. Kan de rest mooi even de kat uit de boom kijken
Er worden in dit artikel ook wel aantallen genoemd (niet allemaal met de heftigste klachten) onder andere een onderzoek waaruit bleek dat meer dan de helft van de opgenomen mensen concentratieproblemen heeft op zijn minst.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het grote probleem bij dit soort verhalen is dat het nog niet echt duidelijk is om hoeveel mensen het gaat die, mogelijk, lange termijn klachten hebben.
UMC en Maastricht zijn nu bezig met studies om daar duidelijkheid over te krijgen, overigens.
Als zorgmedewerker zal ik vast wel ergens op een lijstje komen te staan dat ik het mag halen, maar twijfel daar dus echt nog heel erg over.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Klein gedeelte komt ook maar in aanmerking voor een vaccin, verwacht dat het hele volk vaccineren niet nodig is.
Opmerkelijk gezien de geringe corona aanwezigheid hier. Ligt overigens wel helemaal beneden nét op het randje nog in Zeeland maar gevoelsmatig al niet meer.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:40 schreef dick_laurent het volgende:
Even mijn wappie-mode aanzetten.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou niet snap, he ()... ok, dat hele coronavirus is een hoax en waar het écht om gaat is het implanteren van chips door middel van een vaccin. MAARRRR waarom is die hele pandemie dan überhaupt nodig? Waarom implanteren ze de chips niet gewoon bij baby's samen met de vaccinaties die sowieso al gebeuren?
Lijkt mij een stuk makkelijker?
Je moet wachten op het teken (chemtrails).quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zijn de Reptillians al langs geweest?
Nou ja, in ieder geval de 4-5 jaren zou al fijn zijn. Voor de 70+ groep maakt het dan ook weinig uit misschien, maar voor jongere dee is het een ander verhaal.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor de langetermijneffecten ben je zo 30 jaar verder. Dat lijkt me ook niet de bedoeling
de meeste tijd gaat ook zitten in de funding ervan he, en laat dat nu net geen probleem zijnquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik sta ook niet echt te springen om meteeen een vaccin te krijgen hoor. Niet dat ik tegen vaccins ben, maar het is normaal gesproken niet voor niks dat er hele vele jaren duurt voordat een vaccin om de markt mag komen
Alles gaat nu in een sneltreinvaart. Vaccin komt straks op de markt zonder dat de langetermijneffecten bekend zijn. Ik wacht dan liever nog even en ga het liefst niet vooraan in het rijtje staan.
Het gaat er niet om dat je iemand een keer raakt met een opmerking, maar dat je de veroorzaker bent van een verziekte werksfeer. Dat kan ook gebeuren doordat je overgevoelig bent en niks kan hebben. Zo'n collega heb ik ook gehad. Die wordt natuurlijk niet meteen ontslagen, maar er vindt wel geleidelijke escalatie van sancties plaats.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet ook gewoon kunnen hoor. Mooi voorbeeld was een collega zwanger en die wilde het niet houden, dat praatte ze over met andere collega. Weer een ander ving dat op die net twee miskramen had gehad en barstte in huilen uit. Was natuurlijk nooit de bedoeling maar hoe hard kun je iemand onbewust raken?
Het feit dat jij mensen hebt die geraakt zijn door Corona mag natuurlijk nooit een reden zijn waarom anderen niet meer kritisch mogen kijken.
Tenzij diegene echt als een idioot te pas en te onpas ongevraagd loopt te raaskallen op de werkvloer, dan kun je het best aangeven bij die persoon of in uiterste geval je leidinggevende dat het je in de weg zit.... maar als het in een gesprek naar voren komt soit.
Benieuwd of dat voldoende effect behelst Dat virus muteert toch nog als een gek? Ter illustratie die enorme oversterfte die we hadden in 2018 aan griep kwam omdat de soort die die winter heerste toevallig of niet toevallig net niet in de cocktail van de griepprik zat.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze zullen sowieso beginnen met de mensen die normaalgesproken ook voor een griepprik worden opgeroepen, lijkt me. Kan de rest mooi even de kat uit de boom kijken
Och ja die had je ook nogquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Je moet wachten op het teken (chemtrails).
Testen kost normaal gesproken de meeste tijd en ook geld en de pharma bedrijven stoppen daar normaliter niet veel geld in omdat vaccins gewoon heel weinig winst opleveren. En dan kan het gewoon 10 jaar duren voordat een Phase 3 test is afgerond.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:45 schreef Predator40 het volgende:
[..]
de meeste tijd gaat ook zitten in de funding ervan he, en laat dat nu net geen probleem zijn
Ja, en daar hoor ik dus bijquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet verassend, als men al volop corona vaccins aan het produceren is, en dat zijn ze, dan zal daar iets voor moeten wijken.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:46 schreef capricia het volgende:
Ik heb zojuist een recept aangevraagd voor de griepprik.
Ik val niet in een risicogroep, maar ik doe wel mantelzorg voor iemand die dat wel is. Dus laat ik me ieder jaar vaccineren.
Er is nu al een tekort aan griepvaccins.![]()
Ik moet de apotheek maar bellen wanneer het beschikbaar is.
Meeste tijd gaat toch wel zitten in testen hoor. Natuurlijk kan alles nu veel sneller, want alle resources worden hiervoor gebruikt en geld is geen issue, dus dat helpt zeker wel mee om wat tijdswinst te pakken.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:45 schreef Predator40 het volgende:
[..]
de meeste tijd gaat ook zitten in de funding ervan he, en laat dat nu net geen probleem zijn
Oh die angst heb ik niet eigenlijk. Als ze een slecht getest vaccin op de markt zouden willen brengen was het er inmiddels allang geweestquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als zorgmedewerker zal ik vast wel ergens op een lijstje komen te staan dat ik het mag halen, maar twijfel daar dus echt nog heel erg over.
Ben wel iemand die jaarlijks de griepprik haalt, dus ben echt niet anti-vaccinaties. Ook mijn dochter krijgt alle vaccinaties netjes op tijds. Alleen is dit gewoon toch net iets anders en allemaal zo gehaast dat ik wel mijn vraagtekens heb.
Volgens mij muteert zo'n coronavirus juist lang niet zo snel als influenza.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Benieuwd of dat voldoende effect behelst Dat virus muteert toch nog als een gek? Ter illustratie die enorme oversterfte die we hadden in 2018 aan griep kwam omdat de soort die die winter heerste toevallig of niet toevallig net niet in de cocktail van de griepprik zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |