abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195727771
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:19 schreef Predator40 het volgende:

[..]

vroeger waren de boten van hout en de mannen van staal
nu zijn de boten van staal en de mannen van piepschuim :D
Piepschuim drijft tenminste :P
pi_195727782
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:15 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Ik ben nogal van het directe ( wat ik denk zeg ik ook gewoon ) en maar heel weinig mensen kunnen daar meer tegen.
Moet ook gewoon kunnen hoor. Mooi voorbeeld was een collega zwanger en die wilde het niet houden, dat praatte ze over met andere collega. Weer een ander ving dat op die net twee miskramen had gehad en barstte in huilen uit. Was natuurlijk nooit de bedoeling maar hoe hard kun je iemand onbewust raken?

Het feit dat jij mensen hebt die geraakt zijn door Corona mag natuurlijk nooit een reden zijn waarom anderen niet meer kritisch mogen kijken.

Tenzij diegene echt als een idioot te pas en te onpas ongevraagd loopt te raaskallen op de werkvloer, dan kun je het best aangeven bij die persoon of in uiterste geval je leidinggevende dat het je in de weg zit.... maar als het in een gesprek naar voren komt soit.
blablablabla
pi_195727795
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195727800
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 11:36 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat is niet ter zake doend. Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je een collega niet strontvervelend mag vinden. De vraag van @:Jor_Dii was niet hoe hij een verbod aan zijn collega op kan leggen om viruswaanzinuitspraken te doen.

Los hiervan zijn sommige uitspraken ongepast op een werkvloer en kunnen daar wel degelijk sancties op staan. Je hebt geen recht om alles wat je te binnen schiet te zeggen op je werk.
Sterker nog, dat heb je ook thuis niet. Er zijn al vaker mensen buiten gesodemieterd voor uitspraken die ze buiten hun werk deden. Een uitlating op social media dat je baas een lul is kan je al in de problemen brengen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 19 oktober 2020 @ 12:23:54 #230
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195727802
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:20 schreef zalkc het volgende:

[..]

ga nooit in discussie over een onderwerp waarvan je te weinig weet, of dit nu gaat over aardappelen, een complottheorie of welke eyeliner Famke Louise het beste vond. Als een ander daar meer van weet leg je het nogal snel af als je op de inhoud ingaat.
dat is toch ook het leuke van discussie, als je er minder van weet moet je er wat van proberen op te steken ipv je gelijk te halen
pi_195727822
quote:
Het grote probleem bij dit soort verhalen is dat het nog niet echt duidelijk is om hoeveel mensen het gaat die, mogelijk, lange termijn klachten hebben.
UMC en Maastricht zijn nu bezig met studies om daar duidelijkheid over te krijgen, overigens.
  maandag 19 oktober 2020 @ 12:25:17 #232
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_195727825
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:17 schreef Elan het volgende:

[..]

Conclusie ga nooit in discussie met iemand die aantoonbaar dom of gek is. Nou, dat gold ook pre-corona en dat zal als er een vaccin komt ook wel blijven gelden.
Je kunt er vergif op innemen dat veel van die wappies nu ook wijsgemaakt wordt dat er een chip in dat vaccin zit, en ze zullen die dus gaan weigeren.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_195727845
quote:
2s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:25 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Je kunt er vergif op innemen dat veel van die wappies nu ook wijsgemaakt wordt dat er een chip in dat vaccin zit, en ze zullen die dus gaan weigeren.
Zeker, ze stoppen 5G chips erin zodat ze iedereen kunnen "activeren" als "ze" dat willen. Leipe shit is dat hoor.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195727849
quote:

[..]

Ik zou zwaar teleurgesteld zijn als er geen chip in zat, eindelijk ingebouwde WiFi, ik kan alleen nergens informatie vinden wat ik voor download snelheid ga hebben en waar de accu in moet ;)
  maandag 19 oktober 2020 @ 12:26:49 #235
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_195727851
quote:
Ook dat wordt massaal gebagatelliseerd. Covid19 is nog steeds 'een gewoon griepje' volgens velen |:(
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_195727854
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het grote probleem bij dit soort verhalen is dat het nog niet echt duidelijk is om hoeveel mensen het gaat die, mogelijk, lange termijn klachten hebben.
UMC en Maastricht zijn nu bezig met studies om daar duidelijkheid over te krijgen, overigens.
ik heb zelf familie die besmet was in april dit jaar, die loopt nog steeds te hijgen als ze 50m heeft gewandeld.
en nog een kennis precies hetzelfde, conditie compleet weg.
  maandag 19 oktober 2020 @ 12:27:54 #237
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_195727870
quote:
81s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:26 schreef vosss het volgende:

[..]

Zeker, ze stoppen 5G chips erin zodat ze iedereen kunnen "activeren" als "ze" dat willen. Leipe shit is dat hoor.
JA WANT DAN KENNEN ZE JE CHIP GEBRUIKEN ALS 5G-ZENDMAST OM DE UIZENDINGEN VAN DE MSM EN BILL GATES OVERHEEN TE STUREN. WW1WGA!!!
pi_195727872
quote:

[..]

ze vergeten dat er ook chips in hun smartphone die ze de hele dag bij zich hebben _O-
pi_195727879
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:13 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus af: dit soort meningen op Facebook verkondigen (openlijk) terwijl er bij je naam ook staat waar je werkt vind ik in potentie schadelijk voor de naam van je bedrijf. Ik weet dat het een discussie is die veel breder en verder gaat dan dit specifieke voorbeeld, maar toch..
Maar waar leg je die grens? En wie bepaald er of een bepaalde mening een afwijkende mening is? In de ogen van die collega is jullie mening wellicht juist afwijkend. Moeten jullie dan ook maar meteen ontslagen worden omdat je anders denkt? Je kan niet voor niets moeilijk ontslagen worden; enkel vanwege een andere mening. Dan is het einde zoek. Want, waar ligt die grens dan? En wie bepaald dat?
pi_195727880
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 11:36 schreef Claudia_x het volgende:
Je hebt geen recht om alles wat je te binnen schiet te zeggen op je werk.
Ik neem anders geen blad voor de mond op mijn werk. Maargoed, mijn mening is altijd gefundeerd. :)
vosss is de naam,
pi_195727882
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:26 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ik heb zelf familie die besmet was in april dit jaar, die loopt nog steeds te hijgen als ze 50m heeft gewandeld.
en nog een kennis precies hetzelfde, conditie compleet weg.
Ja, en bij sommigen is dat tijdelijk, sommigen hebben geen klachten 3 maanden lang en dan ineens wel, sommigen hebben zware covid infecties gehad, sommigen hele lichte. Het is vooralsnog nog een hele grote medische puzzel.
pi_195727885
quote:
2s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:27 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

JA WANT DAN KENNEN ZE JE CHIP GEBRUIKEN ALS 5G-ZENDMAST OM DE UIZENDINGEN VAN DE MSM EN BILL GATES OVERHEEN TE STUREN. WW1WGA!!!
:'( !!!!
vosss is de naam,
pi_195727886
quote:

[..]

Klopt ja maar denk dat je per saldo meer problemen mag verwachten uit religieuze hoek. Die paar doorgeslagen gekken ondermijnen je vaccinatiebeleid niet.
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 oktober 2020 @ 12:28:48 #244
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_195727887
quote:
Eng.

Gelukkig bij een relatief klein deel, maar toch eng en nog een reden om voorzichtig te zijn.
pi_195727889
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik zou zwaar teleurgesteld zijn als er geen chip in zat, eindelijk ingebouwde WiFi, ik kan alleen nergens informatie vinden wat ik voor download snelheid ga hebben en waar de accu in moet ;)
ze hebben al een accuhouder gemaakt bij je geboorte! _O-
pi_195727899
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:28 schreef Predator40 het volgende:

[..]

;)
pi_195727902
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:28 schreef Kyran het volgende:

[..]

Eng.

Gelukkig bij een relatief klein deel, maar toch eng en nog een reden om voorzichtig te zijn.
Dit dus. Je zal het maar meemaken ;(
vosss is de naam,
  maandag 19 oktober 2020 @ 12:29:42 #248
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_195727906
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:27 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ze vergeten dat er ook chips in hun smartphone die ze de hele dag bij zich hebben _O-
En dat ze de godganse dag op Facebook zitten waar ze ook continue getrackt worden :') . En dat ze allemaal zo'n fijne, pijnvrije kindertijd hebben gehad omdat ze zijn ingeent tegen polio, de bof, mazelen en rode hond.
pi_195727916
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:20 schreef zalkc het volgende:

[..]

ga nooit in discussie over een onderwerp waarvan je te weinig weet, of dit nu gaat over aardappelen, een complottheorie of welke eyeliner Famke Louise het beste vond. Als een ander daar meer van weet leg je het nogal snel af als je op de inhoud ingaat.
Dat hangt van de communicatievaardigheden af van beiden partijen
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  maandag 19 oktober 2020 @ 12:31:13 #250
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_195727930
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:28 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Het valt me inderdaad tegen dat de wappies nog nergens referenties naar The Matrix hebben gemaakt. Human batteries en de echte wereld is fake news.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')