Piepschuim drijft tenminstequote:Op maandag 19 oktober 2020 12:19 schreef Predator40 het volgende:
[..]
vroeger waren de boten van hout en de mannen van staal
nu zijn de boten van staal en de mannen van piepschuim
Moet ook gewoon kunnen hoor. Mooi voorbeeld was een collega zwanger en die wilde het niet houden, dat praatte ze over met andere collega. Weer een ander ving dat op die net twee miskramen had gehad en barstte in huilen uit. Was natuurlijk nooit de bedoeling maar hoe hard kun je iemand onbewust raken?quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:15 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Ik ben nogal van het directe ( wat ik denk zeg ik ook gewoon ) en maar heel weinig mensen kunnen daar meer tegen.
Sterker nog, dat heb je ook thuis niet. Er zijn al vaker mensen buiten gesodemieterd voor uitspraken die ze buiten hun werk deden. Een uitlating op social media dat je baas een lul is kan je al in de problemen brengen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is niet ter zake doend. Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je een collega niet strontvervelend mag vinden. De vraag van @:Jor_Dii was niet hoe hij een verbod aan zijn collega op kan leggen om viruswaanzinuitspraken te doen.
Los hiervan zijn sommige uitspraken ongepast op een werkvloer en kunnen daar wel degelijk sancties op staan. Je hebt geen recht om alles wat je te binnen schiet te zeggen op je werk.
dat is toch ook het leuke van discussie, als je er minder van weet moet je er wat van proberen op te steken ipv je gelijk te halenquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:20 schreef zalkc het volgende:
[..]
ga nooit in discussie over een onderwerp waarvan je te weinig weet, of dit nu gaat over aardappelen, een complottheorie of welke eyeliner Famke Louise het beste vond. Als een ander daar meer van weet leg je het nogal snel af als je op de inhoud ingaat.
Het grote probleem bij dit soort verhalen is dat het nog niet echt duidelijk is om hoeveel mensen het gaat die, mogelijk, lange termijn klachten hebben.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:23 schreef Predator40 het volgende:
fijne "aftermath" van een besmetting:
https://www.nytimes.com/2020/10/11/health/covid-survivors.html
Je kunt er vergif op innemen dat veel van die wappies nu ook wijsgemaakt wordt dat er een chip in dat vaccin zit, en ze zullen die dus gaan weigeren.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Conclusie ga nooit in discussie met iemand die aantoonbaar dom of gek is. Nou, dat gold ook pre-corona en dat zal als er een vaccin komt ook wel blijven gelden.
Zeker, ze stoppen 5G chips erin zodat ze iedereen kunnen "activeren" als "ze" dat willen. Leipe shit is dat hoor.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Je kunt er vergif op innemen dat veel van die wappies nu ook wijsgemaakt wordt dat er een chip in dat vaccin zit, en ze zullen die dus gaan weigeren.
Ik zou zwaar teleurgesteld zijn als er geen chip in zat, eindelijk ingebouwde WiFi, ik kan alleen nergens informatie vinden wat ik voor download snelheid ga hebben en waar de accu in moetquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Je kunt er vergif op innemen dat veel van die wappies nu ook wijsgemaakt wordt dat er een chip in dat vaccin zit, en ze zullen die dus gaan weigeren.
Ook dat wordt massaal gebagatelliseerd. Covid19 is nog steeds 'een gewoon griepje' volgens velenquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:23 schreef Predator40 het volgende:
ik heb zelf familie die besmet was in april dit jaar, die loopt nog steeds te hijgen als ze 50m heeft gewandeld.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het grote probleem bij dit soort verhalen is dat het nog niet echt duidelijk is om hoeveel mensen het gaat die, mogelijk, lange termijn klachten hebben.
UMC en Maastricht zijn nu bezig met studies om daar duidelijkheid over te krijgen, overigens.
JA WANT DAN KENNEN ZE JE CHIP GEBRUIKEN ALS 5G-ZENDMAST OM DE UIZENDINGEN VAN DE MSM EN BILL GATES OVERHEEN TE STUREN. WW1WGA!!!quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker, ze stoppen 5G chips erin zodat ze iedereen kunnen "activeren" als "ze" dat willen. Leipe shit is dat hoor.
ze vergeten dat er ook chips in hun smartphone die ze de hele dag bij zich hebbenquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Maar waar leg je die grens? En wie bepaald er of een bepaalde mening een afwijkende mening is? In de ogen van die collega is jullie mening wellicht juist afwijkend. Moeten jullie dan ook maar meteen ontslagen worden omdat je anders denkt? Je kan niet voor niets moeilijk ontslagen worden; enkel vanwege een andere mening. Dan is het einde zoek. Want, waar ligt die grens dan? En wie bepaald dat?quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af: dit soort meningen op Facebook verkondigen (openlijk) terwijl er bij je naam ook staat waar je werkt vind ik in potentie schadelijk voor de naam van je bedrijf. Ik weet dat het een discussie is die veel breder en verder gaat dan dit specifieke voorbeeld, maar toch..
Ik neem anders geen blad voor de mond op mijn werk. Maargoed, mijn mening is altijd gefundeerd.quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:36 schreef Claudia_x het volgende:
Je hebt geen recht om alles wat je te binnen schiet te zeggen op je werk.
Ja, en bij sommigen is dat tijdelijk, sommigen hebben geen klachten 3 maanden lang en dan ineens wel, sommigen hebben zware covid infecties gehad, sommigen hele lichte. Het is vooralsnog nog een hele grote medische puzzel.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:26 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik heb zelf familie die besmet was in april dit jaar, die loopt nog steeds te hijgen als ze 50m heeft gewandeld.
en nog een kennis precies hetzelfde, conditie compleet weg.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
JA WANT DAN KENNEN ZE JE CHIP GEBRUIKEN ALS 5G-ZENDMAST OM DE UIZENDINGEN VAN DE MSM EN BILL GATES OVERHEEN TE STUREN. WW1WGA!!!
Klopt ja maar denk dat je per saldo meer problemen mag verwachten uit religieuze hoek. Die paar doorgeslagen gekken ondermijnen je vaccinatiebeleid niet.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Eng.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:23 schreef Predator40 het volgende:
ze hebben al een accuhouder gemaakt bij je geboorte!quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zou zwaar teleurgesteld zijn als er geen chip in zat, eindelijk ingebouwde WiFi, ik kan alleen nergens informatie vinden wat ik voor download snelheid ga hebben en waar de accu in moet
quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:28 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ze hebben al een accuhouder gemaakt bij je geboorte!
Dit dus. Je zal het maar meemakenquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eng.
Gelukkig bij een relatief klein deel, maar toch eng en nog een reden om voorzichtig te zijn.
En dat ze de godganse dag op Facebook zitten waar ze ook continue getrackt wordenquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:27 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ze vergeten dat er ook chips in hun smartphone die ze de hele dag bij zich hebben![]()
Dat hangt van de communicatievaardigheden af van beiden partijenquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:20 schreef zalkc het volgende:
[..]
ga nooit in discussie over een onderwerp waarvan je te weinig weet, of dit nu gaat over aardappelen, een complottheorie of welke eyeliner Famke Louise het beste vond. Als een ander daar meer van weet leg je het nogal snel af als je op de inhoud ingaat.
Het valt me inderdaad tegen dat de wappies nog nergens referenties naar The Matrix hebben gemaakt. Human batteries en de echte wereld is fake news.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:28 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ze hebben al een accuhouder gemaakt bij je geboorte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |