Ik ga morgen voor het eerst C&C ophalen, ¤20 meer heb ik niet nodig..quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:54 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Nou ja, het is kut dat je bij de C&C voor minimaal 15 euro moet bestellen..
Eerste keer 35 euro besteed, de andere drie keren +/- 15 en vanmorgen weer 35 euro Redde ik ook wel voor de lockdown trouwens
Tenzij ze iets niet op voorraad hebben, dan kun je opnieuw voor 15,- bestellen Like I did..quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:07 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik ga morgen voor het eerst C&C ophalen, ¤20 meer heb ik niet nodig..
Js, dat is waar...quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:13 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Tenzij ze iets niet op voorraad hebben, dan kun je opnieuw voor 15,- bestellen Like I did..
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:10 schreef ersambalbij het volgende:
Wordt er muziek of radio gespeeld in de Action winkels? (de klantenservice van Action kan deze vraag vreemd genoeg niet beantwoorden)
Vast niet want dat kost geld.quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:10 schreef ersambalbij het volgende:
Wordt er muziek of radio gespeeld in de Action winkels? (de klantenservice van Action kan deze vraag vreemd genoeg niet beantwoorden)
De krenterige Zeeman draait wel muziek, dus dat zegt niet altijd alles. Soms wordt er om kosten te sparen ook voor rechtenvrij muziek gekozen. Dat is inderdaad wel duurder dan geen muziek, maar weer goedkoper dan commerciële muziek.quote:
Dat is ook niet waar een klantenservice voor is, maar ik vraag me ook vooral af waarom je dit wil wetenquote:Op donderdag 10 juni 2021 22:10 schreef ersambalbij het volgende:
Zat ik me ook af te vragen...quote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat is ook niet waar een klantenservice voor is, maar ik vraag me ook vooral af waarom je dit wil weten
Waarom wil je dit weten?quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:14 schreef ersambalbij het volgende:
[..]
De krenterige Zeeman draait wel muziek, dus dat zegt niet altijd alles. Soms wordt er om kosten te sparen ook voor rechtenvrij muziek gekozen. Dat is inderdaad wel duurder dan geen muziek, maar weer goedkoper dan commerciële muziek.
Zullen wel seizoensspullen zijn. Misschien in de sale bij de intratuin deze week?quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:11 schreef SolidasRock het volgende:
Ik zit te wachten tot ze die tuinposters weer verkopen, ik wil 1 of 2 gaan gebruiken op mijn balkon maar het lijkt erop dat ze niet meer terugkomen in de Action? Iemand nog tips waar anders betaalbaar halen?
Ja zat ik ook aan te denken, wanneer breekt dat seizoen aan dan bij de action? Zal eens kijken bij de infratuin.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zullen wel seizoensspullen zijn. Misschien in de sale bij de intratuin deze week?
Maart denk ik?quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja zat ik ook aan te denken, wanneer breekt dat seizoen aan dan bij de action? Zal eens kijken bij de infratuin.
Big bazaar, Cranenbroek?quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:11 schreef SolidasRock het volgende:
Ik zit te wachten tot ze die tuinposters weer verkopen, ik wil 1 of 2 gaan gebruiken op mijn balkon maar het lijkt erop dat ze niet meer terugkomen in de Action? Iemand nog tips waar anders betaalbaar halen?
https://www.action.com/nl-nl/c/wonen/fotolijstjes/quote:Op zondag 12 september 2021 09:26 schreef StateOfMind het volgende:
Weet iemand toevallig of ze bij de Action fotolijstjes hebben in het formaat 13 x 19 cm?
En zo nee, welke afmetingen wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |