Ik ga morgen voor het eerst C&C ophalen, ¤20 meer heb ik niet nodig..quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:54 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Nou ja, het is kut dat je bij de C&C voor minimaal 15 euro moet bestellen..
Eerste keer 35 euro besteed, de andere drie keren +/- 15 en vanmorgen weer 35 euro Redde ik ook wel voor de lockdown trouwens
Tenzij ze iets niet op voorraad hebben, dan kun je opnieuw voor 15,- bestellen Like I did..quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:07 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik ga morgen voor het eerst C&C ophalen, ¤20 meer heb ik niet nodig..
Js, dat is waar...quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:13 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Tenzij ze iets niet op voorraad hebben, dan kun je opnieuw voor 15,- bestellen Like I did..
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:10 schreef ersambalbij het volgende:
Wordt er muziek of radio gespeeld in de Action winkels? (de klantenservice van Action kan deze vraag vreemd genoeg niet beantwoorden)
Vast niet want dat kost geld.quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:10 schreef ersambalbij het volgende:
Wordt er muziek of radio gespeeld in de Action winkels? (de klantenservice van Action kan deze vraag vreemd genoeg niet beantwoorden)
De krenterige Zeeman draait wel muziek, dus dat zegt niet altijd alles. Soms wordt er om kosten te sparen ook voor rechtenvrij muziek gekozen. Dat is inderdaad wel duurder dan geen muziek, maar weer goedkoper dan commerciėle muziek.quote:
Dat is ook niet waar een klantenservice voor is, maar ik vraag me ook vooral af waarom je dit wil wetenquote:Op donderdag 10 juni 2021 22:10 schreef ersambalbij het volgende:
Zat ik me ook af te vragen...quote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat is ook niet waar een klantenservice voor is, maar ik vraag me ook vooral af waarom je dit wil weten
Waarom wil je dit weten?quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:14 schreef ersambalbij het volgende:
[..]
De krenterige Zeeman draait wel muziek, dus dat zegt niet altijd alles. Soms wordt er om kosten te sparen ook voor rechtenvrij muziek gekozen. Dat is inderdaad wel duurder dan geen muziek, maar weer goedkoper dan commerciėle muziek.
Zullen wel seizoensspullen zijn. Misschien in de sale bij de intratuin deze week?quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:11 schreef SolidasRock het volgende:
Ik zit te wachten tot ze die tuinposters weer verkopen, ik wil 1 of 2 gaan gebruiken op mijn balkon maar het lijkt erop dat ze niet meer terugkomen in de Action? Iemand nog tips waar anders betaalbaar halen?
Ja zat ik ook aan te denken, wanneer breekt dat seizoen aan dan bij de action? Zal eens kijken bij de infratuin.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zullen wel seizoensspullen zijn. Misschien in de sale bij de intratuin deze week?
Maart denk ik?quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja zat ik ook aan te denken, wanneer breekt dat seizoen aan dan bij de action? Zal eens kijken bij de infratuin.
Big bazaar, Cranenbroek?quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:11 schreef SolidasRock het volgende:
Ik zit te wachten tot ze die tuinposters weer verkopen, ik wil 1 of 2 gaan gebruiken op mijn balkon maar het lijkt erop dat ze niet meer terugkomen in de Action? Iemand nog tips waar anders betaalbaar halen?
https://www.action.com/nl-nl/c/wonen/fotolijstjes/quote:Op zondag 12 september 2021 09:26 schreef StateOfMind het volgende:
Weet iemand toevallig of ze bij de Action fotolijstjes hebben in het formaat 13 x 19 cm?
En zo nee, welke afmetingen wel?
In mijn dorp wel Maar alleen na de verbouwing.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:49 schreef E.T. het volgende:
Zijn er actions met zelfscan-kassa's???
Ik wil kaas! Ik ben ook een klant!quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ondertussen bij de zelfscan....
https://www.dumpert.nl/item/100010948_1d38b139
Tering
Ik maak deze live entertainment nou nooit eens meequote:Op dinsdag 28 september 2021 14:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik wil kaas! Ik ben ook een klant!
Wat een volk..quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ondertussen bij de zelfscan....
https://www.dumpert.nl/item/100010948_1d38b139
Tering
Ja in Krimpen aan den IJssel op de Korf en na de verbouwing in Gouda ook inmiddels.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:49 schreef E.T. het volgende:
Ik heb ze in Belgie nog niet gezien. Bij Hema is het alleen nog zelfscan, dat vind ik nog steeds een beetje raar. Vooral omdat je ook geen tasjes meer hebt dus je loopt zo met die spullen los de winkel uit vaak. Als Action dat doet dan is het nog gekker omdat daar ook vaak het alarm nog af gaat als je naar buiten loopt (waar niemand van opkijkt :p )quote:Op maandag 4 oktober 2021 01:00 schreef Books1 het volgende:
[..]
Ja in Krimpen aan den IJssel op de Korf en na de verbouwing in Gouda ook inmiddels.
In Wageningen is er ook 1. Super handig dan die lange wachtrijen. En een enorm grote winkel.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:49 schreef E.T. het volgende:
Ik moet nodig de Action in de Korf checken! (sinds m'n schoonmoeder niet meer naast dat winkelcentrum woont, kom ik er niet meer.. en ze verhuisde vlak voor de action open ging daar... )quote:Op maandag 4 oktober 2021 01:00 schreef Books1 het volgende:
[..]
Ja in Krimpen aan den IJssel op de Korf en na de verbouwing in Gouda ook inmiddels.
Of geen jurkjes meer bijkopen 😁quote:Op woensdag 6 oktober 2021 13:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze hebben de kleerhangers met een velvetlaagje niet meer al heel lang was er geen enkele kleerhanger meer te vinden en nu zijn die exemplaren met velvetlaagje vervangen door een andere anti-slipvariant met een soort rubberachtige coating. Gelukkig zijn deze nieuwe ook wel fijn smal/dun zodat ik veel jurkjes in mijn kasten kwijt kan.
Ik heb ze laatst bij de Ikea gehaald.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 13:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze hebben de kleerhangers met een velvetlaagje niet meer al heel lang was er geen enkele kleerhanger meer te vinden en nu zijn die exemplaren met velvetlaagje vervangen door een andere anti-slipvariant met een soort rubberachtige coating. Gelukkig zijn deze nieuwe ook wel fijn smal/dun zodat ik veel jurkjes in mijn kasten kwijt kan.
Is het zo’n zelfscan met een handscanner of een waar je bij de scan ieder artikel moet gaan piepen?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 11:22 schreef soapie het volgende:
Zelfscan is onwijs handig, je bent zo klaar. Maar bij ons zijn ze vaak kapot, dat is wel waardeloos..
Tenzij je steekproef hebt, bij onze Action moet je dan vaak heel lang wachten voor er een medewerker komtquote:Op woensdag 6 oktober 2021 11:22 schreef soapie het volgende:
Zelfscan is onwijs handig, je bent zo klaar. Maar bij ons zijn ze vaak kapot, dat is wel waardeloos..
Moet je de Appie in Belgie een proberen. Daar sta je langer in de rij van de zelfscan als de gewone kassa. Niemand gebruikt de handscanner maar gaat ieder dingetje tergend langzaam staan scannenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 16:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tenzij je steekproef hebt, bij onze Action moet je dan vaak heel lang wachten voor er een medewerker komt
Je moet bij de kassa zelf de producten scannen.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 15:01 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Is het zo’n zelfscan met een handscanner of een waar je bij de scan ieder artikel moet gaan piepen?
Ja of je hebt iets verkeerd aangeslagenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 16:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tenzij je steekproef hebt, bij onze Action moet je dan vaak heel lang wachten voor er een medewerker komt
Vanaf het moment dat die dingen verschenen in winkels heb categorisch geweigerd ze te gebruiken.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 11:22 schreef soapie het volgende:
Dit inderdad! Bij de Jumbo mag je ook alleen naar de zelfscankassa met een paar dingen. Stuk of 10 max geloof ik...quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind dat soort toestanden alleen handig als je maar een paar dingetjes hebt. Niet zoals laatst bij de AH iemand die de kar vol weekboodschappen nog eens met de hand ging scannen bij de kassa. Pak dan tenminste de handscanner of gebruik de app.
De Kruidvat hier heeft nu ook zelfscan, is wel handig als je 1 dingetje hebt.
Arnhem heeft al Action filialen dus wat let je?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 13:52 schreef herverwijderd het volgende:
Er komt een Action in het winkelcentrum bij mij om de hoek, dus ik ga dit topic volgen in voorbereiding op de opening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |