abonnement Unibet Coolblue
pi_198488626
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 22:24 schreef Rewimo het volgende:
Ik mag morgen. Net een afspraak gepland. Hele dag was nog vrij :D Duitsers zijn toch echt minder actief op internet _O-

En hier mogen "we" een kwartier winkelen. Wat wel fijn is want ik loop niet zo snel, zeker niet met een winkelwagen.
🤨
  Moderator / Miss SHO zondag 14 maart 2021 @ 01:24:44 #77
22592 crew  Ole
pi_198489020
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 13:44 schreef vencodark het volgende:

[..]

Die kon je niet op je mobiel tonen?
Ik ging juist voor cartridge. akom gewoon mail laten zien
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 maart 2021 @ 07:30:18 #78
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_198489713
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 00:30 schreef bibi het volgende:

[..]

🤨
:W
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_198500613
deze middag bij de Action geweest. Er stonden twee kookwekkers op een bureau. Ik werd opgehaald nadat de tijd voorbij was. voor 32 euro aan rotzooi gehaald :)

ik kreeg de indruk dat er meerdere niet zijn komen opdagen. ik mocht al eerder de winkel in en na mij was er ook maar 1 persoon.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198500849
Wat een zooitje was het vandaag bij de action. Twee rijen. Degene voor winkelen is bij bord van click&colllect en de rij van winkelen op afspraak werd genegeerd. Ik en een andere klant op dezelfde tijdstip moesten maar zelf in lopen en naar boven gaan. Niemand die de registratie checkt. Bij click&collect was ook een chaos, bestellingen die niet gevonden worden. Mensen die te vroeg zijn. Dus een rij van 20 mensen lang.

Boven in de winkel was het ook een hindernisbaan met alle tassen van click&collect die de gangpaden versperren. Probeer dan maar je spullen te verzamelen in 10 minuten...
pi_198503449
Ik zie net dat mijn Action nu 20min winkelen aanbied. Niet dat ik heen hoef, heb al 4x gebruik gemaakt van de C&C :')
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_198509743
quote:
81s.gif Op zondag 14 maart 2021 21:47 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik zie net dat mijn Action nu 20min winkelen aanbied. Niet dat ik heen hoef, heb al 4x gebruik gemaakt van de C&C :')
Mijne ook maar als je dan de mail krijgt staat erin dat je 10m vtv aanwezig moet zijn en je 10 minuten in de winkel hebt.


Ik mag woensdag..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_198510099
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:56 schreef Vicky het volgende:

[..]

Mijne ook maar als je dan de mail krijgt staat erin dat je 10m vtv aanwezig moet zijn en je 10 minuten in de winkel hebt.

Ik mag woensdag..
Oh -O- Tjong..
Vanaf wanneer gaat de '' 1 klant per 25m2 '' - regel in? Dan kan er vast wel iets versoepeld worden..
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_198513004
Vanochtend stond m'n tas al netjes op naam klaar. ^O^ Half uur later had ik m'n 10 minuten afspraak.
Ik ben al minstens 2 jaar niet in deze Action geweest, maar alles staat nog op dezelfde plek. En alles zo goed aangevuld. Ik had er graag een uur rondgelopen. ;( :D

Blij met m'n aankopen. :)

Onbegrijpelijk dat er maar 2 mensen per 10 minuten in zo een joekel van een winkel mogen lopen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 15 maart 2021 @ 15:14:16 #85
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_198513124
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 11:56 schreef Vicky het volgende:

[..]

Mijne ook maar als je dan de mail krijgt staat erin dat je 10m vtv aanwezig moet zijn en je 10 minuten in de winkel hebt.

Ik mag woensdag..
Is de afspraak echt niet 20 min bij jullie?
Hier is het vanaf morgen wel 20 minuten namelijk en dan raden ze inderdaad aan 10 minuten van te voren aanwezig te zijn :') maar ga dat echt niet meer doen.
pi_198514721
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 15:14 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Is de afspraak echt niet 20 min bij jullie?
Hier is het vanaf morgen wel 20 minuten namelijk en dan raden ze inderdaad aan 10 minuten van te voren aanwezig te zijn :') maar ga dat echt niet meer doen.
Hmm zou kunnen
Zeeman is vanaf woensdag 45 minuten

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 15 maart 2021 @ 16:51:32 #87
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_198514825
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 16:43 schreef Vicky het volgende:

[..]

Hmm zou kunnen
Zeeman is vanaf woensdag 45 minuten

[ afbeelding ]
Het is een foutje in de mail denk ik. Bij mij staat het er ook zie ik net, maar op de site staat: Vanaf nu kan je een afspraak maken om 20 minuten te winkelen in jouw favoriete Action winkel.

En de afspraken in het tijdsblok wat je kan selecteren waren ook echt eerst 10 minuten ipv 20 (want 10 minuten voor aankomst aanwezig). Kan wel echt verwarrend zijn als je nog niet eerder keertje heb geboekt.
pi_198515032
Hier staat 20 minuten. En 5 minuten van te voren aanwezig zijn. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_198515514
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 16:51 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Het is een foutje in de mail denk ik. Bij mij staat het er ook zie ik net, maar op de site staat: Vanaf nu kan je een afspraak maken om 20 minuten te winkelen in jouw favoriete Action winkel.

En de afspraken in het tijdsblok wat je kan selecteren waren ook echt eerst 10 minuten ipv 20 (want 10 minuten voor aankomst aanwezig). Kan wel echt verwarrend zijn als je nog niet eerder keertje heb geboekt.
Dat zou iig een hoop schelen.. minder rennen door de action 🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Tettenkoning woensdag 17 maart 2021 @ 11:35:31 #90
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_198545707
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 22:04 schreef vencodark het volgende:
Pff, lekker handig. :') Nou, we zien het dan wel. :)
Pauperwinkel gonna pauper :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_198546032
quote:
1s.gif Op maandag 15 maart 2021 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
Hier staat 20 minuten. En 5 minuten van te voren aanwezig zijn. :)
Hier inmiddels ook.
Gisteren gebruik van gemaakt. Ik hoor geen bel meer en ik mocht al 2 minuten eerder beginnen. :P
Het was nu ook wat minder rommelig qua geblokkeerde gangpaden.
20 minuten winkelen is wel echt een stuk relaxter. ^O^
pi_198546372
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 15:14 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Is de afspraak echt niet 20 min bij jullie?
Hier is het vanaf morgen wel 20 minuten namelijk en dan raden ze inderdaad aan 10 minuten van te voren aanwezig te zijn :') maar ga dat echt niet meer doen.
Ik ben gister geweest. Je hebt 15 min. om te shoppen en 5 min. om naar de kassa te gaan, af te rekenen en in te pakken. :)
Protège moi de mes désirs.
  woensdag 17 maart 2021 @ 13:38:42 #93
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_198547551
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:19 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Ik ben gister geweest. Je hebt 15 min. om te shoppen en 5 min. om naar de kassa te gaan, af te rekenen en in te pakken. :)
Ik was er ook gister en het was gekkenhuis.

Ze hadden totaal geen overzicht, iedereen moet zelf op de tijd letten en de werknemers letten nergens meer op. Er mochten ook veel meer mensen naar binnen. Om de 5 minuten gaat dan dat bandje af. Ik was uiteindelijk bijna 45 minuten binnen :') ik was namelijk vroeg aanwezig, mocht gelijk naar binnen en mocht gewoon tot het einde van de tijd op de mail bevestiging blijven. :7
pi_198553193
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:57 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hier inmiddels ook.
Gisteren gebruik van gemaakt. Ik hoor geen bel meer en ik mocht al 2 minuten eerder beginnen. :P
Het was nu ook wat minder rommelig qua geblokkeerde gangpaden.
20 minuten winkelen is wel echt een stuk relaxter. ^O^
Enorm! :) Ik was vandaag ook 20 minuten. Maandag 10 minuten. Vandaag mocht ik zelf na 20 minuten terug. En omdat er veel meer mensen mogen winkelt het ook prettiger, maandag zaten ze echt op me te wachten bij de kassa.

Ook m’n click & collect tas stond vandaag weer netjes klaar. Goed geregeld. :)

H&M vandaag 30 minuten geweest. Mocht eerder naar binnen want het was rustig. En je kan ook langer dan 30 rondlopen. Fijn wel, had ik niet verwacht.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator woensdag 17 maart 2021 @ 19:38:48 #95
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_198553323
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 19:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Enorm! :) Ik was vandaag ook 20 minuten. Maandag 10 minuten. Vandaag mocht ik zelf na 20 minuten terug. En omdat er veel meer mensen mogen winkelt het ook prettiger, maandag zaten ze echt op me te wachten bij de kassa.

Ook m’n click & collect tas stond vandaag weer netjes klaar. Goed geregeld. :)
Wat heb je allemaal nodig van de Action? Maandag en vandaag winkelen en dan ook nog Click en Collect erbij en dan alsnog terug de winkel ingaan na 20 minuten? :D
pi_198553423
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 19:38 schreef noodgang het volgende:

[..]

Wat heb je allemaal nodig van de Action? Maandag en vandaag winkelen en dan ook nog Click en Collect erbij en dan alsnog terug de winkel ingaan na 20 minuten? :D
Eens per jaar naar de Action gaan, dan krijg je dat. ;)
Uiteindelijk misschien 1,5 shopper in 2 dagen. Kantoorspullen, tuinspullen, verzorging, etc. Alleen al oortjes en kabeltje zoeken voor m’n telefoon is al de 8 minuten van maandag. Vandaag heel erg rustig gewinkeld, niet gehaast. :) Grote winkel en alles is zo ongeveer op voorraad. ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_198555986
Vandaag geweest. Had thuis lijstje gemaakt, maar die was ik kwijt en toen was het wel even een beetje stressen.
Gelukkig had manlief een kladje gevonden in de papierbak.
3 dingen vergeten en de verkeerde pennen voor dochterlief. Ze gaat morgenmiddag zelf pennen halen.
Ik vond dat er best wel wat mensen waren. Ze deden bij ons niet aan mandjes schoonmaken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_198646410
4x C&C, 1x 15-min bezoekje en ¤120,- lichter, maarrrr ik heb nu alles in huis :')

Was 10min te vroeg en mocht gelijk doorlopen met een kar, was heel rustig in de winkel en alles wat ik niet via C&C kon krijgen lag wél in de winkel.

Action O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_198647753
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 11:20 schreef Declan-Harp het volgende:
4x C&C, 1x 15-min bezoekje en ¤120,- lichter, maarrrr ik heb nu alles in huis :')

Was 10min te vroeg en mocht gelijk doorlopen met een kar, was heel rustig in de winkel en alles wat ik niet via C&C kon krijgen lag wél in de winkel.

Action O+
:D Tering, heb je de hele zaak opgekocht?
pi_198647806
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 12:51 schreef soapie het volgende:

[..]

:D Tering, heb je de hele zaak opgekocht?
Nou ja, het is kut dat je bij de C&C voor minimaal 15 euro moet bestellen..
Eerste keer 35 euro besteed, de andere drie keren +/- 15 en vanmorgen weer 35 euro :+ Redde ik ook wel voor de lockdown trouwens O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')