Allereerst mijn dochters gaan niet alleen op vakantie en als ze gaan dan.. zou ik wel een aantal regels opstellen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:57 schreef maan_man het volgende:
[..]
Lijkt mij redelijk zinloos. Als je haar een beetje degelijk heb opgevoed, dan zullen excessen je bespaard blijven. Maar wat wil je afspreken? Maximaal 4 alcoholische drankjes? Ik denk niet dat ze het vijfde rondje overslaat. Geen seks met ongure types? Als zij zich daartoe geroepen voelt dat ze het toch wel.
Of verbied haar als een echte baas in huis om op vakantie te gaan of laat het los.
Mijn dochters luisteren wel naar huisarrest hoor?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:16 schreef FYazz het volgende:
[..]
Streng weet ik niet, naïef wel een beetje. Uiteraard bepaal jij de regels en zegt dochterlief dat ze gaat luisteren, maar uit het zicht van papa zal ze echt wel dingen doen tegen de afspraken in of waarvan jij dacht dat ze het nooit zou doen.
Is ook hartstikke gezond, jongeren horen op enige leeftijd (meisjes eerder) in opstand te komen tegen het ouderlijk gezag en op ontdekking te gaan, zodat ze zich kunnen losmaken en als volwassenen het 'nest' kunnen verlaten op weg naar een eigen leven.
Persoonlijk vind ik ook niet dat je een kind van 17, in dit geval de kroonprinses, zo kunt pushen in een voorbeeldrol.
Mag zij vanwege haar afkomst en mogelijk toekomstige rol geen kind meer zijn?
Wat mij betreft heeft ze pas echt een voorbeeldfunctie op het moment dat ze onze Koningin is.
Hoe jij je dochters opvoedt moet je zelf weten, het is hier totaal off topicquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:18 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Allereerst mijn dochters gaan niet alleen op vakantie en als ze gaan dan.. zou ik wel een aantal regels opstellen.
Je kent genoeg verhalen van loverboys en viezeriken dus daaraan zal ik ze nooit blootstellen. Als ze het huis uit zijn is het een ander verhaal. maar thuiswonend is het bij mij een ander verhaal. Ik voel dan verantwoordelijk voor mijn dochters veiligheid en nee dan gaan ze gewoon niet alleen op vakantie.
Blijkbaar is dat zelfs voor jou een vraagtekenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:21 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Mijn dochters luisteren wel naar huisarrest hoor?
Nee dat is het nietquote:
Zoals de PH-GOV?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vreemd dat ze niet zo’n klein jetje hebben gecharterd zodat ze allemaal konden evacueren.
Of gewoon zo’n kleine Cessna of Embraer. Staan daar vast wel een paar.quote:
Nee hoor compleet logisch want die moeten ze zelf betalen en daar heeft meneer geen zin inquote:Op woensdag 21 oktober 2020 01:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vreemd dat ze niet zo’n klein jetje hebben gecharterd zodat ze allemaal konden evacueren.
Ik weet niet hoe ze erachter zijn gekomen dat A&A later zijn teruggevlogen, maar dat bericht hebben ze natuurlijk eerst gecheckt bij de RVD. Die heeft dat vervolgens officieel bevestigd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:13 schreef Claudia_x het volgende:
Het werkt volkswoede in de hand. Ik snap het niet zo goed. Het is alsof de mensen van de NOS-redactie eigenlijk niet tot de meenstriem miedia willen horen en daarom maar dit soort suggestieve berichten produceren.
Die was al mee.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:21 schreef Nielsch het volgende:
Wat is er met die derde van ze gebeurd? Per ongeluk vergeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somebody that I used to know
Denk niet dat die twee meiden de ongetwijfeld goedbewaakte villa zijn uitgeweest in die twee dagen. Denk dus niet dat loverboys heel veel kans hebben gehad.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:18 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Allereerst mijn dochters gaan niet alleen op vakantie en als ze gaan dan.. zou ik wel een aantal regels opstellen.
Je kent genoeg verhalen van loverboys en viezeriken dus daaraan zal ik ze nooit blootstellen. Als ze het huis uit zijn is het een ander verhaal. maar thuiswonend is het bij mij een ander verhaal. Ik voel dan verantwoordelijk voor mijn dochters veiligheid en nee dan gaan ze gewoon niet alleen op vakantie.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:22 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Die was al mee.Haha ja, ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervolgens nog om 21:03 een bericht op de website van het koninklijk huis (https://www.koninklijkhui(...)teit-koningin-maxima). Aan dat bericht zal wel wat gespin en overleg vooraf zijn gegaan, dus het besluit is eerder genomen. Hoe lang heeft dat regeringsvliegtuig in Athene aan de grond gestaan. Hadden ze niet gewoon daarmee terug kunnen vliegen?quote:Het regeringsvliegtuig, een Boeing 737, landde gistermiddag rond 17.15 uur Nederlandse tijd op het vliegveld van Athene.
https://www.gelderlander.(...)ij-met-mij~a2c825fb/
Niet echt on topic, maar ik wil het toch een beetje strijden voor de vrijheid van je dochters. Hoeveel meiden lopen een loverboy tegen het lief in en om huis, bijvoorbeeld op school en hoeveel op vakantie, denk je?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:18 schreef MakkieR het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:18 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Er zal inderdaad geen feta-vreter in de buurt zijn geweest met z’n tzatziki buks.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Denk niet dat die twee meiden de ongetwijfeld goedbewaakte villa zijn uitgeweest in die twee dagen. Denk dus niet dat loverboys heel veel kans hebben gehad.
Daar kunnen wij vrij weinig aan doenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:58 schreef VoMy het volgende:
Als je dat een probleem vindt, dan had je ze maar geen 'koning' moeten maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |