abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195757504
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 23:57 schreef maan_man het volgende:

[..]

Lijkt mij redelijk zinloos. Als je haar een beetje degelijk heb opgevoed, dan zullen excessen je bespaard blijven. Maar wat wil je afspreken? Maximaal 4 alcoholische drankjes? Ik denk niet dat ze het vijfde rondje overslaat. Geen seks met ongure types? Als zij zich daartoe geroepen voelt dat ze het toch wel.

Of verbied haar als een echte baas in huis om op vakantie te gaan of laat het los.
Allereerst mijn dochters gaan niet alleen op vakantie en als ze gaan dan.. zou ik wel een aantal regels opstellen.
Je kent genoeg verhalen van loverboys en viezeriken dus daaraan zal ik ze nooit blootstellen. Als ze het huis uit zijn is het een ander verhaal. maar thuiswonend is het bij mij een ander verhaal. Ik voel dan verantwoordelijk voor mijn dochters veiligheid en nee dan gaan ze gewoon niet alleen op vakantie.
pi_195757528
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 00:16 schreef FYazz het volgende:

[..]

Streng weet ik niet, naïef wel een beetje. Uiteraard bepaal jij de regels en zegt dochterlief dat ze gaat luisteren, maar uit het zicht van papa zal ze echt wel dingen doen tegen de afspraken in of waarvan jij dacht dat ze het nooit zou doen.

Is ook hartstikke gezond, jongeren horen op enige leeftijd (meisjes eerder) in opstand te komen tegen het ouderlijk gezag en op ontdekking te gaan, zodat ze zich kunnen losmaken en als volwassenen het 'nest' kunnen verlaten op weg naar een eigen leven.

Persoonlijk vind ik ook niet dat je een kind van 17, in dit geval de kroonprinses, zo kunt pushen in een voorbeeldrol.
Mag zij vanwege haar afkomst en mogelijk toekomstige rol geen kind meer zijn?
Wat mij betreft heeft ze pas echt een voorbeeldfunctie op het moment dat ze onze Koningin is.
Mijn dochters luisteren wel naar huisarrest hoor?
pi_195757545
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 00:18 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Allereerst mijn dochters gaan niet alleen op vakantie en als ze gaan dan.. zou ik wel een aantal regels opstellen.
Je kent genoeg verhalen van loverboys en viezeriken dus daaraan zal ik ze nooit blootstellen. Als ze het huis uit zijn is het een ander verhaal. maar thuiswonend is het bij mij een ander verhaal. Ik voel dan verantwoordelijk voor mijn dochters veiligheid en nee dan gaan ze gewoon niet alleen op vakantie.
Hoe jij je dochters opvoedt moet je zelf weten, het is hier totaal off topic
pi_195757598
Die dochters hebben hun eigen bodyguards en personal assistents he |:(
pi_195757704
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 00:21 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Mijn dochters luisteren wel naar huisarrest hoor?
Blijkbaar is dat zelfs voor jou een vraagteken :P
  woensdag 21 oktober 2020 @ 01:04:24 #131
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_195757926
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 23:52 schreef Steven_Stil het volgende:
Dat is het ook.
Nee dat is het niet

Rutte moest dit melden’
Premier Mark Rutte, verantwoordelijk voor het handelen en uitspraken van leden van het koninklijk huis, zal de Tweede Kamer uitleg moeten geven over de reislust van het koningspaar. Hij was op de hoogte van de vakantieplannen van de koning en koningin.

Privéreizen van de koning vallen onder de ‘persoonlijke levenssfeer’, mits er genoeg rekening wordt gehouden met het ‘openbaar belang’. Als daarover twijfel ontstaat, is het aan de premier om dit aan te kaarten bij de koning, legde Rutte zondag uit.

De RVD laat weten verder geen mededelingen te doen. Tweede Kamerlid Joost Sneller van D66 twittert dat Rutte ‘het gewoon meteen had moeten melden’.

https://www.ad.nl/show/pr(...)jk-dossier~abfa1860/

Is dat duidelijk nu :?
  Moderator woensdag 21 oktober 2020 @ 01:49:40 #132
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_195758113
Vreemd dat ze niet zo’n klein jetje hebben gecharterd zodat ze allemaal konden evacueren.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_195758144
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 01:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vreemd dat ze niet zo’n klein jetje hebben gecharterd zodat ze allemaal konden evacueren.
Zoals de PH-GOV? :D
zie email 27 oktober
  Moderator woensdag 21 oktober 2020 @ 02:11:51 #134
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_195758179
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 02:00 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Zoals de PH-GOV? :D
Of gewoon zo’n kleine Cessna of Embraer. Staan daar vast wel een paar.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 21 oktober 2020 @ 02:12:45 #135
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_195758182
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 01:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nee hoor compleet logisch want die moeten ze zelf betalen en daar heeft meneer geen zin in

Ondertussen

Prinsessen Amalia en Alexia vanavond pas terug uit Griekenland: ‘Vervolg op pijnlijk dossier’

Amalia (16) en prinses Alexia (15) zijn vanavond rond 20.30 uur thuisgekomen. De oudste dochters van koning Willem-Alexander en koningin Máxima arriveerden per auto bij paleis Huis ten Bosch. De prinsessen moesten langer in Griekenland blijven omdat er niet genoeg vliegtickets waren voor het hele gezin, bevestigde een woordvoerder van de Rijksvoorlichtingsdienst aan deze site. Het koningspaar arriveerde zaterdagavond op paleis Huis ten Bosch. Dochter prinses Ariane was wel mee teruggereisd.

Royaltykenner Marc van der Linden zegt ‘verbijsterd’ te zijn over de hele gang van zaken. ,,Het dreigt helemaal uit de hand te lopen. Het zoveelste onnodige vervolg op een al pijnlijk dossier. Dit getuigt weer van een gebrek aan openheid.”

https://www.ad.nl/show/pr(...)jk-dossier~abfa1860/

En het blijft maar door etteren *O* _O-
  woensdag 21 oktober 2020 @ 02:31:59 #136
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_195758229
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 21:13 schreef Claudia_x het volgende:

Het werkt volkswoede in de hand. Ik snap het niet zo goed. Het is alsof de mensen van de NOS-redactie eigenlijk niet tot de meenstriem miedia willen horen en daarom maar dit soort suggestieve berichten produceren.
Ik weet niet hoe ze erachter zijn gekomen dat A&A later zijn teruggevlogen, maar dat bericht hebben ze natuurlijk eerst gecheckt bij de RVD. Die heeft dat vervolgens officieel bevestigd.

Dan kun je als NOS braaf nalepelen wat de RVD zegt en daarmee uit. Maar ook dan weet je zeker dat er mensen boos worden op jouw ‘staatsverslaggeving’, juist omdat je niet doorvraagt. Dan gaan er andere media (RTL, Telegraaf) met het nieuws aan de haal.
Dus hang je de serieuze journalist uit, stel je een aantal vervolgvragen, die geen van alle worden beantwoord, en geef je Kysia Hekster ( O+ ) de vloer om dat prime time duiding te geven in het journaal.

Het is de waan van de dag in optima forma en je zou soms willen dat het anders ging maar volgens mij heeft NOS hier gewoon gehandeld volgens het boekje.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_195759970
twitter

_O-
Somebody that I used to know
pi_195759974
Wat is er met die derde van ze gebeurd? Per ongeluk vergeten?
pi_195759978
En verder vind ik vooral dat journalisten het opblazen (MvdLinden, Evers). Kom op zeg, doe even niet zo dramatisch.
pi_195759984
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 08:21 schreef Nielsch het volgende:
Wat is er met die derde van ze gebeurd? Per ongeluk vergeten?
Die was al mee.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195759988
quote:

[..]

Denk niet dat die twee meiden de ongetwijfeld goedbewaakte villa zijn uitgeweest in die twee dagen. Denk dus niet dat loverboys heel veel kans hebben gehad.
pi_195759993
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 08:22 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Die was al mee.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ja, ik ook
pi_195760968
Wat ik mij even afvraag:
quote:
Het regeringsvliegtuig, een Boeing 737, landde gistermiddag rond 17.15 uur Nederlandse tijd op het vliegveld van Athene.

https://www.gelderlander.(...)ij-met-mij~a2c825fb/
Vervolgens nog om 21:03 een bericht op de website van het koninklijk huis (https://www.koninklijkhui(...)teit-koningin-maxima). Aan dat bericht zal wel wat gespin en overleg vooraf zijn gegaan, dus het besluit is eerder genomen. Hoe lang heeft dat regeringsvliegtuig in Athene aan de grond gestaan. Hadden ze niet gewoon daarmee terug kunnen vliegen?

quote:

[..]

Niet echt on topic, maar ik wil het toch een beetje strijden voor de vrijheid van je dochters. Hoeveel meiden lopen een loverboy tegen het lief in en om huis, bijvoorbeeld op school en hoeveel op vakantie, denk je?

Tanja Groen, Nicole van den Hurk, Milica van Doorn, Marjo Winkens, Milly Boele, Marianne Vaatstra, Annouschka Weezenbeek en dat is meer een topje van de ijsberg. Als ik verder zoek dan zou de lijst veel langer worden en ook heb ik alle zonen zoals Nicky Verstappen buiten beschouwing gelaten. Allemaal kinderen waarbij de ouders zich vast ook verantwoordelijk hebben gevoeld voor hun veiligheid. Maar die meiden liepen een risico dat jouw dochters ook dagelijks lopen, namelijk sterven nabij huis ten gevolge van een misdrijf. Ik heb ook nog even een lijstje proberen te vinden van Nederlandse meiden die het leven hebben gelaten aan de costa's, maar ver ben ik niet gekomen.
pi_195760990
Wat een ophef om dit komkommernieuws _O-
  woensdag 21 oktober 2020 @ 09:56:35 #145
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_195761054
quote:

[..]

:')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 21 oktober 2020 @ 09:58:38 #146
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195761095
Ik ben 100% anti-monarchisch en daarom ben ik des te meer verbaasd over de ophef.
Uiteindelijk vormen Willem-Alexander, Maxima en de drie A's gewoon een gezin. Als die besluiten om naar Griekenland te gaan voor de herfstvakantie, dan kan dat. Als je dat een probleem vindt, dan had je ze maar geen 'koning' moeten maken.
Antifa
pi_195761096
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 08:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Denk niet dat die twee meiden de ongetwijfeld goedbewaakte villa zijn uitgeweest in die twee dagen. Denk dus niet dat loverboys heel veel kans hebben gehad.
Er zal inderdaad geen feta-vreter in de buurt zijn geweest met z’n tzatziki buks.
pi_195761167
Allemachtig is dit gezeur nog niet klaar. Een monarchie is toch te achterlijk voor woorden, maar blijkbaar willen we dat hier.
En dan moeilijk gaan zitten doen als een koning zich als een koning gedraagt :')
  woensdag 21 oktober 2020 @ 10:37:47 #149
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_195761694
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 09:58 schreef VoMy het volgende:
Als je dat een probleem vindt, dan had je ze maar geen 'koning' moeten maken.
Daar kunnen wij vrij weinig aan doen :').
  woensdag 21 oktober 2020 @ 10:53:41 #150
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_195761916
Snap die hele commotie niet. Het is niet verboden om naar het buitenland te gaan. Zat zelf ook tot afgelopen zondag in Italië. Kwam daar vorige week ook veel Nederlandse gezinnen tegen. En laat de koning nou ook een Nederlands gezin vormen. Laat 'm lekker op vakantie gaan met zijn puberdochters.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')