Al een tijd niet meer. Geen idee wanneer precies, maar hij slaapt dan ook iedere dag uit.quote:Op maandag 9 november 2020 20:06 schreef BellaaElisa het volgende:
Tot wanneer sliepen jullie peuters overdag? Hier vertikt N het nu al 2 dagen en ik baal er echt van, ik slaap slecht door haar broertje en alles wordt op mij geschoven.. kortom ben weer uitgeteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Banaan is een heel trotse grote broer, hier met verse chocoladevlek. Hij vindt het nog lastig om de aandacht en melk te delen maar er lijkt verbetering in te zitten.
Hij is wel behoorlijk hyper en zit hoog in zijn emotie. Wel in een vrolijke versie maar als hij op deze manier eens een slechte dag heeft dan houd ik mijn hart vast.
Hij slaapt sinds de bevalling trouwens in zijn eigen kamer, naast papa. Dat Banaan dit doet is onverwacht maar mijn man vindt het ook fijn.![]()
Die zei vandaag zelfs hoe fijn het eigenlijk is om hem in slaap te knuffelen en praten en dat ik bof dat ik het bijna drie jaar kon doen.
Ben ook nog steeds jaloers dat hij het nu doen mag maar wel blij dat ze allebei rustig slapen.
[ Bericht 8% gewijzigd door PKM op 09-11-2020 21:01:05 ]Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnenkort gaat hij over naar het peuter bed van z'n grote zus ("dan gaat ik jouw bed pikken!"); ben heel benieuwd hoe dat gaat. Ook omdat we dan 1-2 weken met z'n vieren op zolder gaan bivakkeren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet nog van stage dat dat niet gaat over hoevaak een kind in bad gaat, met een chocovlek aankomt of over niet geknipte nagels (wat ik overigens nog nooit heb gedaanquote:Op maandag 9 november 2020 20:42 schreef CaVaBien het volgende:
Ik zou best wel pissed zijn als de opvang dan zou zeuren over hoe vaak ze in bad gaat.
Nouja, het is ook gewoon een beetje raar. Ze belde ons de tweede opvangdag of we dat wisten dat Jeremy zulke rode billen heeft en of we niet even naar de dokter moesten. Daar ging het al fout, want in de overdracht in de ochtend verteld dat hij heel erg luieruitslag had omdat zijn kiezen doorkwamen, we er dinsdag mee bij de dokter waren geweest en er eigen luiers en doekjes in zijn tas zitten. Aangegeven geen sudo erop te doen.quote:Op maandag 9 november 2020 21:39 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik weet nog van stage dat dat niet gaat over hoevaak een kind in bad gaat, met een chocovlek aankomt of over niet geknipte nagels (wat ik overigens nog nooit heb gedaan) en stink haren.
Maar alleen over slechte verzorging wat betreft gebit en luiergedeelte. En dat kunnen ze dan wel weer in combinatie met vieze kleding oid aankaarten, maar alleen an sich zal dat niet snel gebeuren. Ik denk dat ze de rode billen als aanleiding nemen en als je hier dan totaal anders instaat wat betreft zalfjes en smeersels als de opvang is dat heel lastig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door littledrummergirl op 11-11-2020 08:25:42 ]In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Günther begon vanaf ongeveer z'n tweede verjaardag al middagdutjes over te slaan, werd al snel zo'n beetje om de dag en tegenwoordig komt het er zo één a twee keer per week nog vanquote:Op maandag 9 november 2020 20:06 schreef BellaaElisa het volgende:
Tot wanneer sliepen jullie peuters overdag? Hier vertikt N het nu al 2 dagen en ik baal er echt van, ik slaap slecht door haar broertje en alles wordt op mij geschoven.. kortom ben weer uitgeteld
G slaapt alleen op de opvang nog een uurtje. Thuis niet meer, maar ze wordt gelukkig niet chagrijnig of vervelend.quote:Op maandag 9 november 2020 20:06 schreef BellaaElisa het volgende:
Damnquote:Op dinsdag 10 november 2020 10:06 schreef aapieannie het volgende:
Haha nou we zijn op gesprek geweest hoor!
Ze maakte zich zorgen omdat de jongens hun haren vaak plakkerig zijn.... ja euh ik doe er op opvang dagen een klodder wax in zodat hun kapsel een beetje leuk blijft zitten![]()
En dat Jeremy soms een poeplucht om zich heen heeft maar dan niet heeft gepoept. Onze koning scheetjes laten.
We hebben heel hard gelachen gelukkig, ook gezegd dat ze dit gewoon aan het eind van een dag kan vragen van goh ze hebben zulke plakkerige haren. Dan had ik gelijk kunnen zeggen dat er wax in zit...
Ja je lacht je toch kapot..quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Damnen daar doen ze dan zo dramatisch over.... Allemaal dingen die ze zelf ook gewoon hadden constateren
dat een kind dat veel scheten laat dan naar poep stinkt
come on...
gelukkig niks dramatisch aan de hand, maar manman wat een ballentent
Ja dit... Ze zijn vast niet de enigen die wax in hun haren hebben tochquote:Op dinsdag 10 november 2020 10:31 schreef Donna het volgende:
Ik vind het eigenlijk best wel een beetje zorgelijk dat ze niet kunnen bedenken (of gewoon simpel vragen) dat het wax is. Erg jong team prima, maar daar zitten ook hersens in toch?
Ik zou niet zo blij zijn geloof ik.
Ze wil hier niet meer slapen, maar kan écht nog niet zonder. Resultaat; dutjes die pas tegen 15/16 uur beginnen. Maar doen we het niet, dan stort ze helemaal in.quote:Op maandag 9 november 2020 20:06 schreef BellaaElisa het volgende:
Dat meen je. Jeetje, wat een gedoe dan om dit. Blij dat je er om kan lachen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:06 schreef aapieannie het volgende:
Haha nou we zijn op gesprek geweest hoor!
Ze maakte zich zorgen omdat de jongens hun haren vaak plakkerig zijn.... ja euh ik doe er op opvang dagen een klodder wax in zodat hun kapsel een beetje leuk blijft zitten![]()
En dat Jeremy soms een poeplucht om zich heen heeft maar dan niet heeft gepoept. Onze koning scheetjes laten.
We hebben heel hard gelachen gelukkig, ook gezegd dat ze dit gewoon aan het eind van een dag kan vragen van goh ze hebben zulke plakkerige haren. Dan had ik gelijk kunnen zeggen dat er wax in zit...
quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:38 schreef LeSage het volgende:
Aapie, aansluitend bij de rest, behoorlijk slordig van het KDV, maar wel fijn dat de lucht geklaard is.
En genoten van alle peuterfoto’sIk doe er even geen, ik denk niet dat Mijm het leuk vindt om met zijn waterpokkengezichtje op het web te staan
![]()
Gisteravond ging ik naar bed, Mijm lag in ons bed, vriend sliep al, maar Mijm was op mij aan het wachten ().
Toen zei hij: ‘Mama, ik hou van jou.’
Dus ik vroeg of hij ook van papa houdt: ‘Ja!’
En van S.? ‘Ja.’
‘Mooi zo,’ zei ik.
En na even stilte zei Mijm: ‘En ook van mezelf.’
Ik hoop dat hij voor altijd van zichzelf blijft houden![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2020 09:05 schreef exode het volgende:
Juul van bijjna 2,5 heeft haar middagslaapje nog hard nodig, vooral de dagen na een KDV dag. Ze slaapt 's nachts 12 uur en 's middags 2 a 2,5 uur. Bij B werden de middagslaapjes rond zijn 3e verjaardag minder weet ik nog. Aan de ene kant jammer, ook wel fijn om die 2 uur aan B te kunnen besteden zonder rondrennende peuter, maar voor uitjes wel fijner, Juul slaapt alleen in een bed, dus erop uit is best wel geregel nu.
En als je dan na 2 uur slaap eens naar boven gaat om mevrouw wakker te maken zodat ze 's avonds een beetje op tijd in slaapt valt, zie je dit zitten op de overloop. Dan vraag je je af hoe lang ze daar al zat....Haha, zo leuk als ze zichzelf stiekem zo stilletjes al verplaatsen en vermaken. Soms treffen we haar hier ook zó wakker aan dat je denkt; waarom heb je ons nu nog niet geroepen.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik gebruik van alles, op het moment nivea styling cream, daar zit het haar ook maar een uur goed mee, maar die is dan wel weer opnieuw in model te brengen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:50 schreef Elleska het volgende:
@:aapieannie, Was dat echt alles? niet eens iets over de rode billen?
LOLDan zullen ze zelf ook behoorlijk in de stress hebben gezeten om niks.
Als het dan toch over gel/wax gaat. welke gebruiken jullie?
Ik heb nu een extra strong gel, geen idee wat L er allemaal mee doet maar dat blijft max een uur goed zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
Ja ditquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:20 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ik gebruik meestal Taft menV12. Blijft goed zitten maar dat gaat er pas echt goed uit wanneer ik t ook uitwas. Verder vind ik jongenskapsels sowieso echt lastig en is het elke dag weer een verrassing hoe toonbaar het is
Leuk om jullie peuters weer te zien![]()
Zeker niet de enige, hier hetzelfde hoorquote:Op woensdag 11 november 2020 08:55 schreef Lemijn het volgende:
Jacob heeft nooit iets in zijn haar, hij lijkt de enige? Hij wil het niet de zeldzame keren dat ik het voorstel, en in combinatie met zijn grote afkeer voor haren wassen is het ook wel beter er niks in te smeren. Hij heeft sluik haar en niet heel kort dus ik denk bovendien dat je met spul niks bereikt.
Juul heeft ook niets in haar haar hoor, ja staartjes en speldjes omdat anders haar haren steeds voor haar ogen hangen. B wilt zelf de deur niet uit zonder gel, maar goed is is al bijna 7. Hij doet zelf in principe ook zijn haar. Dat varieert van warrig tot sjiek tot een schans tot een hanekam. Gel erin en hij gaat aan de gang.quote:Op woensdag 11 november 2020 08:55 schreef Lemijn het volgende:
Jacob heeft nooit iets in zijn haar, hij lijkt de enige? Hij wil het niet de zeldzame keren dat ik het voorstel, en in combinatie met zijn grote afkeer voor haren wassen is het ook wel beter er niks in te smeren. Hij heeft sluik haar en niet heel kort dus ik denk bovendien dat je met spul niks bereikt.
Ja jouw mooie langharige telde ik niet mee inderdaadquote:Op woensdag 11 november 2020 08:56 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Zeker niet de enige, hier hetzelfde hoor
Haha daar zijn wel workshops voor!quote:Op woensdag 11 november 2020 08:57 schreef FlyingFish het volgende:
Hier is het de ochtend na het haren wassen bij kleuter juist een platte rechte boel, terwijl hij normaal krullen heeft. Maar ik ben te lui om het te föhnen. Er gaat andrelon Krul-creme ofzo in, dan zit het alsnog warrig maar lijkt het iig alsof dat zo hoort.
Het haar van de meiden is zo stijl als het maar zijn kan, maar ik vind meisjeshaar maar lastig. Twee gelijke staartjes maken is een stuk lastiger dan het lijkt met wegspringende haren, en dan zit de ene kant weer hoger dan de andere of heb je daar veel meer haar... en met 1 staart blijft het sowieso voor geen meter zitten en speldjes houden het ook maar max 5 minuten vol. Ze zouden daar eigenlijk workshops voor moeten geven, haren doen. Ik krijg ze vaak mooier mee vanuit de opvang dan hoe ze daar heen gingen :’)
Youtube! zo heb ik het ook allemaal geleerdquote:Op woensdag 11 november 2020 08:57 schreef FlyingFish het volgende:
Hier is het de ochtend na het haren wassen bij kleuter juist een platte rechte boel, terwijl hij normaal krullen heeft. Maar ik ben te lui om het te föhnen. Er gaat andrelon Krul-creme ofzo in, dan zit het alsnog warrig maar lijkt het iig alsof dat zo hoort.
Het haar van de meiden is zo stijl als het maar zijn kan, maar ik vind meisjeshaar maar lastig. Twee gelijke staartjes maken is een stuk lastiger dan het lijkt met wegspringende haren, en dan zit de ene kant weer hoger dan de andere of heb je daar veel meer haar... en met 1 staart blijft het sowieso voor geen meter zitten en speldjes houden het ook maar max 5 minuten vol. Ze zouden daar eigenlijk workshops voor moeten geven, haren doen. Ik krijg ze vaak mooier mee vanuit de opvang dan hoe ze daar heen gingen :’)
Maar blijft die van jou wel rustig daarvoor zitten dan? Of heb je geoefend op een pop oid? Tijdens het maken van een gewone staart zijn ze al drie keer omgedraaid waardoor ik weer opnieuw moet beginnenquote:Op woensdag 11 november 2020 10:05 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Youtube! zo heb ik het ook allemaal geleerdcute girls hairstyles, volgens mij èèn van de grotere kanalen.
Ik ben nu zo pro dat ik allerlei soorten vlechten zelf op mijn eigen hoofd kan
Ja, mijn dochter zat altijd wel stil.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:56 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Maar blijft die van jou wel rustig daarvoor zitten dan? Of heb je geoefend op een pop oid? Tijdens het maken van een gewone staart zijn ze al drie keer omgedraaid waardoor ik weer opnieuw moet beginnenMaar de juf op de opvang lukt het wel, dus of zij kan het razendsnel, of ze zitten daar wel stil.
Nee, hoor. Simon heeft ook nooit wat in zijn haar. Hij wil het ook niet als we het voorstellen, want "gel/wax is vies"quote:Op woensdag 11 november 2020 08:55 schreef Lemijn het volgende:
Ik zou het niet negeren, maar misschien (voor zover je dat nog niet deed) op een andere manier vragen. Het is overigens volstrekt normaal peutergedrag, maar de een heeft het wat sterker dan de ander en niet iedere peuter heeft dezelfde aanpak die werkt.quote:Op donderdag 12 november 2020 09:45 schreef TolstoiFan het volgende:
Elleska, hier (nog??) geen last van monsters. Ik hoor het wel van vrienden bij hun dochtertje. Zij verjagen elke avond de monsters uit de kamer.
Twijfel over de volgende situatie of we er wat mee moeten:
Vanochtend bracht ik Simon naar de psz. Normaal moet hij dan schoenen/laarzen uit doen (wat hij regelmatig niet wil), maar vandaag mocht ie ze aanhouden want ze gingen gelijk naar buiten. Simon wilde ze nu niet aanhouden en deed ze uit. Toen zei de juf dat hij dat soort dingen wel vaker doet: dan zeggen zij bv. dat de kindjes zachtjes moeten doen in de gang, en dan gaat Simon luid stampend er door lopen.
Thuis heeft ie dit ook wel, als wij het één zeggen, dan doet hij precies het tegenovergestelde en andersom.
Je zou natuurlijk precies het omgekeerde kunnen zeggen van wat je eigenlijk wilt, zodat hij dan toch doet wat je wel echt wilt (reversed psychology), maar dan leer je hem ook alleen maar dat je niet hoeft te doen wat er gevraagd wordt.
Is dit een fase? Is negeren het beste? Of moeten we er toch wat mee?
Bij ‘niet stampen’ geef je zelf natuurlijk eigenlijk al een voorzet dat stampen wel degelijk een mogelijkheid is.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:09 schreef Elleska het volgende:
Komt mij ook heel bekend voor TolstoiFan. Ik merk dat het soms verschil kan maken hoe ik iets zeg. Met "niet stampen" en "zachtjes lopen" wordt hetzelfde bedoeld maar toch werkt het ene soms beter dan het andere.
Een uitgebreide uitleg werkt hier niet. Ik probeer het ongewenste gedrag om te buigen naar gewenst gedrag. Bijvoorbeeld de duplobak omgooien mag op de speelmat. Wanneer hij met de blokjes gaat gooien laat ik hem de blokjes terug in de bak gooien (dan wordt alles direct opgeruimd, winwin)
ja klopt, meestal werkt het gewenste gedrag benoemen beter.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:43 schreef LeSage het volgende:
[..]
Bij ‘niet stampen’ geef je zelf natuurlijk eigenlijk al een voorzet dat stampen wel degelijk een mogelijkheid is.
Ik betrap mezelf hier heel vaak op
Ik herken dit, Casper heeft ook minimaal 3/4 maanden met een oorontsteking gelopen. En toen we daarachter kwamen ging ik niet eens voor z’n oor naar de huisarts dus dat was ook toeval. Hij sliep wel vrij bagger en was aanhankelijk maar dat vond ik met 11 maanden niet opvallend. Ook de 8 oorontstekingen daarna waren alleen uit voor mij herkenbaar gedrag af te leiden, buisjes zijn een verademing. Een oorontsteking is zo lastig te herkennen, voel je alsjeblieft niet schuldigquote:Op donderdag 12 november 2020 23:26 schreef Malteser het volgende:
Oh boh LeSage, zo ziek van de waterpokken. Hopelijk knapt hij snel wat op!
Altijd fijn om hier mee te lezen over hoe jullie over dingen denken of dingen aanpakken.
LDG, dat bedanken doe ik ook. Precies wat je zegt, stukje respect of zo wat wederzijds is.
Net als O van Spees is Mars hier een stuk temperamentvoller dan zijn oudere broer. En zoals jullie weten praat hij niet goed. We werden door het CB doorgestuurd naar de logopedie en de logopedist had dezelfde vermoedens als wij, namelijk dat Mars niet goed hoort.
Vandaag naar de KNO arts geweest (na 3 maanden wachtlijst).
“Heeft hij op dit moment klachten?”
“Nee, het gaat deze week heel goed met hem.”
KNO checkt oren, middenoor aan beide kanten compleet ontstoken...... en het kind geeft dus geen krimp.
Flinke kuur mee naar huis en hij staat nu op de spoedlijst voor een ingreep. Amandelen gaan eruit en hij krijgt buisjes.
Hij is temperamentvoller en kan soms zo huilerig/mopperig zijn. Ik gooide dat dus altijd op zijn temperament maar het kan dus al die tijd ook gewoon ongemak zijn geweest.
Hij slaapt altijd door, heeft zelden koorts. Ik had dit niet verwacht en voel me zo rot. Kind heeft gewoon pijn (gehad).
Maar goed, nu hopen dat hij snel opgeroepen wordt, we hebben vandaag meteen het gesprek bij de anesthesie gehad.
Germ, wat sneu. Hart onder de riem: bij O duurde het ook lang voordat wij (en de kinderarts) doorhadden dat hij dit had. Hij sliep vooral heel erg slecht (beter gezegd bijna nietquote:Op donderdag 12 november 2020 23:26 schreef Malteser het volgende:
Oh boh LeSage, zo ziek van de waterpokken. Hopelijk knapt hij snel wat op!
Altijd fijn om hier mee te lezen over hoe jullie over dingen denken of dingen aanpakken.
LDG, dat bedanken doe ik ook. Precies wat je zegt, stukje respect of zo wat wederzijds is.
Net als O van Spees is Mars hier een stuk temperamentvoller dan zijn oudere broer. En zoals jullie weten praat hij niet goed. We werden door het CB doorgestuurd naar de logopedie en de logopedist had dezelfde vermoedens als wij, namelijk dat Mars niet goed hoort.
Vandaag naar de KNO arts geweest (na 3 maanden wachtlijst).
“Heeft hij op dit moment klachten?”
“Nee, het gaat deze week heel goed met hem.”
KNO checkt oren, middenoor aan beide kanten compleet ontstoken...... en het kind geeft dus geen krimp.
Flinke kuur mee naar huis en hij staat nu op de spoedlijst voor een ingreep. Amandelen gaan eruit en hij krijgt buisjes.
Hij is temperamentvoller en kan soms zo huilerig/mopperig zijn. Ik gooide dat dus altijd op zijn temperament maar het kan dus al die tijd ook gewoon ongemak zijn geweest.
Hij slaapt altijd door, heeft zelden koorts. Ik had dit niet verwacht en voel me zo rot. Kind heeft gewoon pijn (gehad).
Maar goed, nu hopen dat hij snel opgeroepen wordt, we hebben vandaag meteen het gesprek bij de anesthesie gehad.
Fijn van en voor Mijm! Hoeveel dagen heeft hij het nu? Hier was de piek bij Twix op dag 5. Daarna knapte hij op en mochten we langzaamaan aan ontslag uit het ziekenhuis gaan denken.quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:12 schreef LeSage het volgende:
Malteser, wat sneu zeg. Ik zou vooral bedenken dat ze bij echte pijn wel gaan huilen/klagen. Hopelijk biedt de operatie snel verlichting.
Wat knap dat N al echte poppetjes kan tekenen!
Mijm is vandaag iets minder ziek, hoewel dat in de ochtend meestal wel is. Hij ziet er wel heel belabberd uit met al zijn pokken. Ik hoop dat we door de piek heen zijn
Als Mars goed zou kunnen praten, is dat inderdaad zo. Maar dat is net het probleemquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:15 schreef FlyingFish het volgende:
Malteser, mars lijkt me ook genoeg om het aan te kunnen geven als hij pijn heeft. Ik zou dus denken dat Loj gelijk heeft en hij er zelf ook amper iets van merkt. Niets om je schuldig over te voelen dus!
Leuk hè die tekeningen Nolita! Kleuter kan pas een half jaartje iets tekenen dat ergens op lijkt en Em is net zo, die krast ook alleen nog maar in het wilde weg. Lala kan daarentegen heel geconcentreerd al dingen tekenen. Vaak van die koppoters en soms net wat minder herkenbaar maar het stelt wel al echt iets voor. Van de week bijvoorbeeld Sinterklaas met een baby in zijn baard, en ik ontvang regelmatig portretten van mezelf.
Tolstoj, geen tips helaas, alleen dat wij hier soms hetzelfde hebben. Hoort een beetje bij peuters idd.
Kijkt iedereen al naar het Sinterklaasjournaal? Hier wordt er met volle aandacht gekeken en vooral heel hard gelachen om flauwe grapjes. We gaan er morgen een gezellig middagje voor de tv van maken met een grote bak strooigoed, speculaas en chocolademelk als lunch :’) Heb er nu al zin in!
Sinds maandag. Maar hij heeft nu in ieder geval geen 40 graden koorts. De jeuk zal nog wel erger worden, dat was bij S. 2 weken geleden in ieder geval wel.quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:14 schreef Malteser het volgende:
[..]
Fijn van en voor Mijm! Hoeveel dagen heeft hij het nu? Hier was de piek bij Twix op dag 5. Daarna knapte hij op en mochten we langzaamaan aan ontslag uit het ziekenhuis gaan denken.
Maar kunnen praten is daarvoor niet essentieel lijkt me. Genoeg andere manieren van communicatie om pijn aan te kunnen geven. En hij begrijpt jullie/de wereld om zich heen al wel goed, dus het is geen baby waarbij je maar moet gissen wat er is. Ik neem aan dat hij het ook duidelijk kan maken als hij wil drinken of een schone luier bijvoorbeeld. Zolang je hem niet expres met ontstoken oren hebt laten lopen is er niets om je schuldig over te voelen!quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:17 schreef Malteser het volgende:
[..]
Als Mars goed zou kunnen praten, is dat inderdaad zo. Maar dat is net het probleem.
Maar ik hoop dat Loj en jij gelijk hebben en dat hij weinig hinder ervaart.
Oeeeh, thanks voor de reminder, morgen nog even schoencadeautjes scoren.quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:37 schreef exode het volgende:
Ah MalteserFijn dat hij er geen pijn van had/heeft maar kan me jou gevoel wel voorstellen.
Peutergedrag? Check, er zit behoorlijk wat pit in Juul en ze zit echt in de fase 'alle grenzen opzoeken', bij mij net wat meer dan bij mijn vriendin. Dat kan ook zo fijn botsen met B....pffff, voel me soms net een politieagent.
Morgen de intocht kijken! schoencadeaus liggen klaar, kruidnoten gehaald, chocolademelk in huis, huis is versierd, Pietenpakken liggen klaar. Kom maar door met die Sinterklaas.![]()
Haha het is nogal een mijlpaal he.quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:00 schreef minilot het volgende:
Sniiiif, einde van een tijdperk. Na bijna drie jaar (ongepland, gewoon zo gelopen) tussenin in het grote bed, vanmiddag voor Günther een fullsize eenpersoonsbed in elkaar gezet in het twee-bij-twee-meter-babykamertje dat in zijn beleving vooral de plek is waar zijn luier verschoond werd: hij heeft er precies nooit geslapen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij mag nog steeds in ons bed komen slapen wanneer -ie maar wil, maar nu heeft hij tenminste ook een eigen plek. Iemand toevallig nog een vrijwel ongebruikt IKEA Gulliver-ledikantje nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |