abonnement Unibet Coolblue
pi_196338702
twitter
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_196366600
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 19:24 schreef Mani89 het volgende:
Zowaar, een jonge Afrikaan op de WK straks.
[ twitter ]


Hij heeft inmiddels wel kaal haar en een fout snorretje.
  zondag 22 november 2020 @ 19:38:55 #153
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_196367764
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 18:23 schreef wimderon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hij heeft inmiddels wel kaal haar en een fout snorretje.
Ik keur het goed.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 23 november 2020 @ 17:25:48 #154
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_196379908
Wanneer maken ze eindelijk eens iets bekend over het WK? :{
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
pi_196383560
Vandaag zou toch meer bekend worden over het WK?
pi_196384759
quote:
7s.gif Op maandag 23 november 2020 17:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wanneer maken ze eindelijk eens iets bekend over het WK? :{
quote:
80s.gif Op maandag 23 november 2020 20:54 schreef F.Sinatra het volgende:
Vandaag zou toch meer bekend worden over het WK?
https://www.pdc.tv/news/2(...)ship-dates-confirmed

Fans could return to PDC darts in the UK next month when the 2020/21 William Hill World Darts Championship is held from December 15-January 3 at Alexandra Palace in London, while coverage of darts’ biggest event will be broadcast on the dedicated Sky Sports Darts channel.

Following the UK government's announcement on Monday of their post-lockdown plans in England from December 2 onwards, the PDC will now be working with Alexandra Palace to explore the potential for fans to attend the event.


Complete deelnemersveld bekend op 30 november, loting op 3 december!
pi_196390427
Mensur Suljovic has withdrawn from the Players Championship Finals this weekend due to a family bereavement. Suljovic, the 19th seed, has been replaced in the draw by Darren Webster, who will play Jeffrey de Zwaan in the first round on Friday.

Altijd wat met Menzoer.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_196391454
twitter


@wimderon @Mani89 Even tijdens het papiermachduiven maken de werkplaats aflopen.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  dinsdag 24 november 2020 @ 14:06:25 #159
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_196391741
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 13:39 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]

@:Wimderon @:Mani89 Even tijdens het papiermachduiven maken de werkplaats aflopen.
Even tijd voor een WK topic me dunkt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_196391933
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 14:06 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Even tijd voor een WK topic me dunkt.
Morgen overdag misschie.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_196393006
Loting om 10:30 s'ochtends.
Filegenot
KLB en DRT is een topcombinatie
  dinsdag 24 november 2020 @ 20:25:47 #162
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_196396987
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 15:39 schreef spleeh het volgende:
Loting om 10:30 s'ochtends.
Filegenot
Flopshow.
pi_196419919




Kail voor 8 jaar geschorst.
pi_196423338
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 12:19 schreef El-Stinho het volgende:
Mensur Suljovic has withdrawn from the Players Championship Finals this weekend due to a family bereavement. Suljovic, the 19th seed, has been replaced in the draw by Darren Webster, who will play Jeffrey de Zwaan in the first round on Friday.

Altijd wat met Menzoer.
Vorige keer ook al familie ding.
  donderdag 26 november 2020 @ 16:30:22 #165
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_196423424
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:24 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Kail voor 8 jaar geschorst.
Ze willen wel een statement maken zeg.
Makkelijk tweede.
pi_196423608
twitter


Ik zet in op Jos die gaat tekenen bij Target, wat jij @Mani89
  donderdag 26 november 2020 @ 17:11:37 #167
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_196423855
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:44 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]

Ik zet in op Jos die gaat tekenen bij Target, wat jij @:Mani89
100%.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_196441512
Nieuwe studio genot.
pi_196545068
Hoe is het eigenlijk met Alan Norris? Zo zunt dat die van de Tour is verdwenen...
U MAD?
  vrijdag 4 december 2020 @ 12:50:54 #170
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_196548026
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 09:25 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Alan Norris? Zo zunt dat die van de Tour is verdwenen...
Zijn vrouw overleed in 2018 en is daarna nooit meer de oude geworden
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
  vrijdag 4 december 2020 @ 12:56:32 #171
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_196548087
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 december 2020 12:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:

[..]

Zijn vrouw overleed in 2018 en is daarna nooit meer de oude geworden
Geen slechte woordgrap _O-
  vrijdag 4 december 2020 @ 13:01:02 #172
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_196548133
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2020 12:56 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Geen slechte woordgrap _O-
Zo had ik het zelf nog niet eens gelezen :P
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
pi_196548285
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 december 2020 12:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:

[..]

Zijn vrouw overleed in 2018 en is daarna nooit meer de oude geworden
Zover was ik ook al, maar geen nieuwe chica/carrire ambities?
U MAD?
  vrijdag 4 december 2020 @ 13:18:26 #174
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_196548393
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 13:12 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Zover was ik ook al, maar geen nieuwe chica/carrire ambities?
Geen idee, speelde nog wel een paar keer Challenge Tour dit jaar. Misschien zien we hem terug tijdens Q-School
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
pi_196548399
De altijd sympathieke De Nor
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  vrijdag 4 december 2020 @ 13:18:58 #176
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
  dinsdag 15 december 2020 @ 10:04:34 #177
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_196741357
twitter
  dinsdag 15 december 2020 @ 10:30:17 #178
311938 Kopiko
We were so happy...
  zondag 20 december 2020 @ 10:21:56 #179
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_196836628
twitter
pi_196845338
quote:
Jammer.
pi_196935183
twitter
pi_197218720
quote:
Iedereen is plots dol op darts: "Zaterdag was het een gekkenhuis in onze winkel"

Tenzij u de voorbije weken op een andere planeet heeft doorgebracht, heeft u links of rechts wel iets meegepikt van het WK darts. En dat is nog zacht uitgedrukt. Darts is met de jaarwisseling uitgegroeid tot d hype van het moment. "Eindelijk wordt onze sport gewaardeerd zoals het moet."

Gerry Walters, voorzitter van de Belgium Darts Corporation (BDC), kan zijn enthousiasme niet onder stoelen of banken steken.

"Het is uitzonderlijk wat er nu gebeurt", zegt hij daags na de finale van het WK darts in Londen.

Onze landgenoot Dimitri Van den Bergh schopte het tot in de 1/8e finales van het WK, dat bijzonder hoogstaand was en ook te bekijken was op de Belgische televisie.

"Wij verkopen zelf ook dartsbenodigdheden en het is ongelofelijk wat er allemaal verkocht is. Dat hebben we nog nooit meegemaakt in Belgi. De laatste 10 dagen hebben we 3 keer de normale omzet gedraaid. Zaterdag was het echt een gekkenhuis in onze winkel."

"In Nederland was het destijds nog gekker, maar bij onze noorderburen is die traditie er al veel langer. In de periode van de titels van Raymond van Barneveld verkochten we gigantische aantallen."

"Je haalt entertainment in huis"
Hetzelfde geluid horen we bij Thissen Biljarts, een speciaalzaak in Antwerpen voor cafsporten. "Dit hebben we nog nooit meegemaakt. De verkoop is verdubbeld", klinkt het.

"De voorbije 10 dagen ging het al hard, maar nu zaterdag was het een echte stormloop. Van de 90 klanten die in de winkel passeerden, gingen er 70 met een bord buiten."

"We waren echt verwonderd door de rush. Van Nederlandse winkels weten we dat het een jaarlijks terugkerend fenomeen is, nu maken wij het ook mee."

De verklaring hoeven we niet ver te zoeken: de aandacht in de media en de tv-uitzendingen. "Doe daar nog de coronasituatie bij en zo haal je toch entertainment in huis. Het is ook een fantastische sport waarbij je leert focussen en rekenen."

"70% van de kopers zijn gezinnen die pas beginnen. Die nemen dan een set met een bord, pijltjes, een surround en een mat. We bieden dat als pakket aan. Daar ben je al vrij snel mee vertrokken. De drempel ligt laag."

"In de winkel hebben we een testsetting. Daar kunnen beginners met de courante gewichten testen om hun pijl te kiezen. De recreant is daarmee al goed op weg."

"En dan zie je ook al mensen die na een tijdje terugkeren voor betere pijltjes en voor toebehoren zoals shafts en flights."

"Iedereen kan deze sport uitoefenen"
De Belgische sportliefhebber lijkt het helemaal warm te krijgen van de dartssport.

"Veel mensen hebben onze sport ontdekt", zegt bondsvoorzitter Gerry Walters, "maar er zijn ook veel mensen die de sport herontdekt hebben en die na een pauze van 10 of 15 jaar weer beginnen te spelen."

Wat zijn de grote troefkaarten van darts? "De kostprijs is laag en onze sport is laagdrempelig. Iedereen kan deze sport beoefenen: jong en oud, man en vrouw."

"En het spelletje is ook vrij eenvoudig, snel en spannend. In een voetbalmatch zie je soms anderhalfuur helemaal niets, bij een dartstoernooi is dat helemaal anders."

Het vuur aanwakkeren is n iets, het vuur laten branden is een ander paar mouwen. Dat is ook de uitdaging voor de dartssport, beseft de bondspreses.

"Dat kan als er voldoende aandacht aan wordt besteed. Daar wordt de sport sterker van. Ons land telt nu profs en semiprofs, maar hoe meer spelers je hebt, hoe beter zij zullen worden en hoe populairder de sport wordt."

"Op termijn kunnen we daar de vruchten van plukken, als die spelers natuurlijk voor de juiste begeleiding kiezen."

"Ze mogen zich dan niet laten inpakken door Engelse zogenaamde managers, die hen zaken voorschotelen die er niet zijn. Geld trekt louche figuren aan, dat is in onze sport niet anders."

"Het is niet meer het eenvoudige cafspelletje van vroeger"
Je zou kunnen stellen dat de dartssport misschien een beetje kan surfen op de gevolgen van de coronasituatie (iedereen thuis voor de buis), maar de maatregelen zijn uiteraard tegelijk ook een blok aan het been.

"We kunnen nu geen promocampagnes doen, want alle zalen zijn dicht. Normaal hebben we meerdere selectiewedstrijden per jaar, maar die zijn er nu helaas niet. De horeca wacht tot wanneer het de deuren weer mag openen, want voor veel cafs is darts misschien wel de belangrijkste bron van inkomsten."

"We zijn alleszins blij dat onze sport de waardering krijgt zoals het moet. Het is niet meer het eenvoudige cafspelletje van vroeger. Daar is het inderdaad uit ontstaan en het wordt nog veel op die manier gespeeld, maar darts is ook uitgegroeid tot absolute topsport."

"We hebben spelers als Dimitri Van den Bergh nodig, maar er zullen nog goeie spelers volgen. In ons land staat een aantal tieners op het punt om door te breken. Ze moeten een kans krijgen en ze moeten zelf ook een stap zetten, al is die niet zo goedkoop als iedereen zou denken."

"Je moet een toerkaart krijgen en daarna speel je in Engeland, Duitsland, ... Je moet dus eerst zelf investeren, maar als je een sponsor vindt, wordt het dan een stuk gemakkelijker."

"Met fans erbij krijg je nog veel meer show"
"Ik leef alleszins op een wolk, ja", lacht de bondsvoorzitter. "We zijn goed begonnen aan 2021."

"Al blijft het jammer dat het WK zonder publiek moest doorgaan, want met fans krijg je nog veel meer show. De amusementswaarde is een extra troef."

"Soms is dat zelfs absurd en krijg je bij demonstratiewedstrijden - waar er geen titel of prijzengeld op het spel staat - pakweg 14.000 fans. En die gaan allemaal uit hun dak."
quote:
Komen er meer Belgische dartstoppers aan? "Ja, maar opleiding in Belgi is nihil"

Het WK darts heeft voor een onverwachte hausse van de sport gezorgd in Belgi. Erik Clarys blikt bij ons terug op een sportief hoogstaand WK en hoopt meteen dat we er in de toekomst garen van kunnen spinnen.

Ex-rugbyspeler Gerwyn Price veroverde gisteren zijn eerste wereldtitel door Gary Anderson met 7-3 weg te blazen. "Voor mij is het geen verrassing dat hij wereldkampioen is geworden", zegt Erik Clarys, een van de dartspioniers in ons land. "Hij behoorde tot de 3-4 topfavorieten voor het toernooi, met ook nog Michael van Gerwen en Peter Wright."

"Als je hem de laatste maanden zag spelen, dan zag je dat hij enorm sterk bezig was en ook enorm gefocust. Niets kon hem uit zijn spel halen. Hij won de voorbije maanden bijna elk toernooi waaraan hij deelnam."

Price is niet de meest geliefde speler op het circuit. "Hij spant na een gelukte worp vaak zijn spieren op en pakt dan uit met een schreeuw. Dat is om zichzelf op te peppen en het tilt hem ook naar een hoger niveau."

"Hij is misschien niet de aangenaamste speler, maar naast het bord is het een leuke kerel om eens mee te babbelen. Het lijkt misschien dat het niet altijd koek en ei is met de andere spelers, maar ze staan echt niet met getrokken messen tegenover elkaar."

"Dimitri zal hier sterker uitkomen"
Met Mike De Decker, Kim Huybrechts en Dimitri Van den Bergh namen er ook 3 Belgen deel aan het WK. Vooral die laatste zorgde voor een stijging in de populariteit van de sport in ons land.

Clarys: "Mike De Decker verloor in de eerste ronde en heeft vooral leergeld betaald. Een eerste deelname aan het WK is altijd moeilijk. Kim is een ander verhaal. Die gooide in de eerste 2 rondes outstanding, maar legde zichzelf daarna te veel druk op. Hij stond heel agressief te gooien, zo ken ik hem niet."

"Dimitri haalde de laatste 16 en botste dan op Chisnall, die als een machine stond te spelen. Die wierp bijna al zijn dubbels en daar kon Dimitri niet overheen. Chisnall trok dat niveau trouwens door tegen Van Gerwen. 2 dagen lang was hij niet te kloppen."

"Ook voor Dimitri is dit toch een leerschool. Als hij naar de match zal terugkijken, zal hij zien welke fouten hij gemaakt heeft. Hij zal hier sterker uitkomen. Of hij dan ook wereldkampioen wordt? Hij zal zeker met de top 6 of top 8 kunnen meedraaien en hij heeft ook al een major gewonnen, maar een wereldtitel is toch nog iets anders."

"Hij durft ook on-Belgisch zijn ambitie uit te spreken. Zelf vind ik dat toch gevaarlijk, want zo leg je jezelf nog extra druk op je schouders. In de media werd ook al gezegd dat Dimitri met 2 vingers in de neus de kwartfinales zou halen."

"Hopelijk nemen veel jonge gasten zelf de pijltjes op"
De prestaties van Dimitri Van den Bergh n het feit dat het toernooi voor het eerst op de Belgische tv te volgen was, hebben voor een hype in ons land gezorgd.

"Ik hoop dat er veel mensen onder de indruk zijn geraakt van het spelletje en zelf de pijltjes zullen opnemen. Hopelijk kunnen wij dan van eenzelfde hype profiteren als Nederland 15 jaar geleden met Raymond van Barneveld."

"Stel dat er ineens een half miljoen mensen beginnen te darten. Dan is de kans groter dat er talenten komen bovendrijven. Zolang de resultaten van de Belgen aanhouden en de media blijven genteresseerd, zie ik dat nog wel blijven duren."

Het wordt wel niet evident om de nieuwe talenten op te sporen en op te leiden. "Eigenlijk is de jeugdwerking in Belgi nihil. Het moet van de persoon zelf komen, die moet zelf beginnen te trainen en naar toernooien gaan."

"In Nederland is die jeugdwerking ook niet over n nacht ijs gegaan, maar nu is die er wel. Daar zie je dat er nu wel enorm veel talent aankomt."

"Ik denk dat er nu toch veel jonge gasten gezien hebben hoe mooi deze sport is, maar ook hoe professioneel. Tel daar dan nog het forse prijzengeld bij en ik kan me indenken dat er heel wat mensen het zullen proberen. Voor de rest hangt het af van je inzet. De meeste mensen haken af na een tweetal uur, maar de echte toppers staan dagelijks 6-7 uur aan het bord. Probeer het maar eens, h."
  dinsdag 5 januari 2021 @ 16:30:22 #183
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197227974
twitter


Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 17:49:48 #184
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_197229617
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 16:30 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]
Sterk het gevoel dat dit gedaan wordt om Bunting erin te krijgen
  dinsdag 5 januari 2021 @ 17:51:28 #185
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197229653
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Sterk het gevoel dat dit gedaan wordt om Bunting erin te krijgen
Maar daarvoor hadden ze toch alleen de afmelding van Dimi af hoeven wachten?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 17:52:39 #186
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_197229674
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 17:51 schreef Szura het volgende:

[..]

Maar daarvoor hadden ze toch alleen de afmelding van Dimi af hoeven wachten?
Ja geen idee. Het komt wat gemaakt over. Alhoewel je wel een brede subtop hebt. Geen slechte match-ups ook met Ratajski - Whitlock, White - Suljovic, Durrant - King, Cullen - Bunting
pi_197282767
quote:
Na een aantal goede jaren op het PDC-circuit raakte Christian Kist door blessureleed eind 2019 zijn PDC Tour Card kwijt.

Hardnekkige jichtaanvallen (ontsteking in gewrichten) maakte het hem onmogelijk om goede prestaties te leveren op het circuit. Inmiddels gaat het weer een stuk beter met Kist, die hoopt in februari mee te kunnen doen aan de Q-School om weer een Tour Card te bemachtigen.

Door een behandeling aan de jichtaanvallen is het chronische kwetsuur onder controle, zo vertelt hij in een interview met Dartsnieuws. ''Ik had last van terugkerende jicht in mijn vingers, ellebogen, knien en voeten. Ik heb nu een hoge dosering medicijnen gekregen en dat werkt allemaal goed'', zo legt de voormalig Lakeside-kampioen uit.

Kist is overigens niet de enige speler op het dartscircuit die last heeft van jicht. ''Michael van Gerwen heeft het ook en ik heb er wel eens met hem over gesproken. Michael wist precies hoe ik me voelde, dan kan je helemaal niets. Als je het bijvoorbeeld aan je voeten hebt, dan kan je er niet op lopen.''

Niet kunnen doorpakken na sterk WK-optreden
Van Gerwen en Kist stonden tijdens het WK Darts 2018 in de eerste ronde tegenover elkaar. Deze hoogstaande wedstrijd - beide spelers gooiden boven de honderd gemiddeld - werd met 3-1 gewonnen door Van Gerwen.

Na een sterk seizoen in 2017, waarin Kist meedeed aan de World Matchplay en World Grand Prix, werd daarom ook in 2018 veel van The Lipstick verwacht. Maar vooral in de eerste maanden van 2018 kreeg de 34-jarige darter uit Vroomshoop te maken met veel jichtaanvallen.

Kist wist dat seizoen weinig prijzengeld bijeen te sprokkelen en begon te zakken op de wereldranglijst. ''Daarna stond ik in het begin van 2019 best redelijk te gooien naar mijn idee, maar daarna zakte het weg. Vervolgens ben ik eind 2019 mijn Tour Card kwijtgeraakt.''

Die felbegeerde Tour Card wil Kist weer terug hebben. Daarom is hij van plan mee te doen aan de Q-School, waarvoor hij nog wel een aantal sponsoren zoekt. In de tussentijd is The Lipstick hard aan het trainen.

''Met de vorm staat het nu goed'', verzekert Kist. ''Overdag ben ik veel aan het trainen, zo'n drie vier uurtjes per dag. Soms ook met andere jongens die naar Q-School gaan.''

Mogelijk tegen Barney
Op de Q-School komt hij ook vijfvoudig wereldkampioen Raymond van Barneveld tegen, die daar aan zijn comeback gaat beginnen. ''Opzich vind ik dat wel leuk. Hij heeft toch het darten in Nederland op de kaart gezet. Ik weet niet of ik het in zijn plaats had gedaan, maar ik heb wel veel respect voor hem en dat hij het gaat proberen'', zegt Kist over de terugkeer van zijn landgenoot, van wie hij wel verwacht dat hij een Tour Card gaat winnen.

"Met zijn ervaring en status moet het eigenlijk wel lukken. Het wordt wel steeds moeilijker, want het niveau wordt hoger." Of Kist het leuk zou vinden om tegen hem te moeten spelen op de Q-School? "Op de laatste dag misschien. Als ik hoog genoeg op de ranking sta. Nee zonder dollen, het is altijd leuk om tegen hem te gooien. Toch twee wereldkampioenen tegen elkaar.''
  vrijdag 8 januari 2021 @ 12:30:43 #188
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_197283698


quote:
Koert staat landelijk bekend om zijn sterke mening en zijn unieke visie.
(bron: https://www.wijzijncodeoranje.nl/koert-westerman/)

Ik had dit nieuws dat meerdere hobbies van me samenbrengt nog even gemist, maar we kunnen straks bij de tweedekamerverkiezingen stemmen op niemand minder dan Koert Westerman. Hij staat op plek 21 (of zoals ze zelf zeggen, triple 7, zucht) van de lijst van Richard 'ombudspolitiek' (aka verdenking van corruptie en meineed, deelname aan criminele organisatie en schending van ambtsgeheim) de Mos.

Het is me nog niet duidelijk of we ook op Marcel Maijer zullen kunnen stemmen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_197283861
KOERT _O_
pi_197283889
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 11:30 schreef wimderon het volgende:

[..]

Die laatste zin. Nee, dit kan niet.
pi_197284114
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 17:51 schreef Szura het volgende:

[..]

Maar daarvoor hadden ze toch alleen de afmelding van Dimi af hoeven wachten?
Ik lees dit waarschijnlijk verkeerd maar watte? Heeft Dimitri zich afgemeld voor de PL?
pi_197284133
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 13:00 schreef T3hTommay het volgende:

[..]

Ik lees dit waarschijnlijk verkeerd maar watte? Heeft Dimitri zich afgemeld voor de PL?
voor the masters eind januari
dacht ik, kan het niet officieel vinden
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  vrijdag 8 januari 2021 @ 13:15:28 #193
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_197284290
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 12:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

(bron: https://www.wijzijncodeoranje.nl/koert-westerman/)

Ik had dit nieuws dat meerdere hobbies van me samenbrengt nog even gemist, maar we kunnen straks bij de tweedekamerverkiezingen stemmen op niemand minder dan Koert Westerman. Hij staat op plek 21 (of zoals ze zelf zeggen, triple 7, zucht) van de lijst van Richard 'ombudspolitiek' (aka verdenking van corruptie en meineed, deelname aan criminele organisatie en schending van ambtsgeheim) de Mos.

Het is me nog niet duidelijk of we ook op Marcel Maijer zullen kunnen stemmen.
:')

Koert is een zware drinker
pi_197287465
Kunnen we ook op Stomp stemmen bij Co de Oranje?
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 17:07:27 #195
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_197288847
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 13:00 schreef T3hTommay het volgende:

[..]

Ik lees dit waarschijnlijk verkeerd maar watte? Heeft Dimitri zich afgemeld voor de PL?
Hij had al aangekondigd zich te laten opereren na het WK
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 12 januari 2021 @ 18:55:53 #196
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_197367078
twitter


Op Dirkie gestemd.
pi_197368249
gezien de situatie in Londen zie ik Q School niet voor maart beginnen..
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_197368344
Oei, Baggish heeft het coronavirus opgelopen. https://twitter.com/TheBaggish/status/1349028709697777669
pi_197370990
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 19:29 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Oei, Baggish heeft het coronavirus opgelopen. https://twitter.com/TheBaggish/status/1349028709697777669
Met al die familieomstandigheden was dit wel een inkoppertje.
pi_197371124
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 19:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
gezien de situatie in Londen zie ik Q School niet voor maart beginnen..
Altijd tegen Raya
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')