Dat krijg je ervan als je maandenlang slavinken als ontbijt neemt.quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat zat er dik in.
@:coco vindt dit leuk.
Ihattaren is nog steeds een beetje te dik ,check de laatste training maar op het YouTube kanaal van PSVquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:39 schreef TehRocks het volgende:
Wow, Mauro wordt gewoon nog steeds verkozen boven Ihattaren.
Wie eet dat?quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je maandenlang slavinken als ontbijt neemt.
@DeBraadquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Maar dan hoor je van dat gelul van Schmidt in de media dat ie zo blij is met Mo, stel em dan gewoon op joh.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ihattaren is nog steeds een beetje te dik ,check de laatste training maar op het YouTube kanaal van PSV
Slavink is toch varkensvlees?quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het ging over slavinken als ontbijt.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mensen?
Of denk je dat ze voor niets in de supermarkt liggen?
Stel je vraag dan duidelijker, achterlijke debiel. Kan je wel weer mij de schuld geven van je incompetente teringhoofd dat jij geen normale vraag kan formuleren, maar daar doe ik niet aan mee!quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ging over slavinken als ontbijt.
Leer eens lezen dummie.
TheBradge. Hij had hier een filmpje over dat ik nu niet kan vinden.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ging over slavinken als ontbijt.
Leer eens lezen dummie.
Wauwquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stel je vraag dan duidelijker, achterlijke debiel. Kan je wel weer mij de schuld geven van je incompetente teringhoofd dat jij geen normale vraag kan formuleren, maar daar doe ik niet aan mee!
Als je gewoon kan lezen had je dit wel uit de context kunnen halen, maar het moet bij jou allemaal in Jip en Janneke-taal dus.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stel je vraag dan duidelijker, achterlijke debiel. Kan je wel weer mij de schuld geven van je incompetente teringhoofd dat jij geen normale vraag kan formuleren, maar daar doe ik niet aan mee!
speler beschermen ? Hij komt er wel joh ,ze weten heus wel wat ze doen bij PSV en Ihattaren werkt gewoon meequote:Op zondag 18 oktober 2020 15:41 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Maar dan hoor je van dat gelul van Schmidt in de media dat ie zo blij is met Mo, stel em dan gewoon op joh.
Hep die Mario roots in Italië?quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
It's me, Mario
Hopelijk maakt hij de verwachtingen waar
Tannane ging voor minder van het veldquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gasleidingen like a real German.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Deed daar iets met leidingen toch?
En dat is de tweede gele kaartquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Krijg de tering en de tyfus erbij.
Koert 100% ,. Theo Reitsma of Leo is wel een lastigequote:Op zondag 18 oktober 2020 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leo Driessen of Koert Westerman? Als je moet kiezen.
Oh Reitsma was echt heel kut.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Koert 100% ,. Theo Reitsma of Leo is wel een lastige
Oh dat bedoelde jequote:Op zondag 18 oktober 2020 16:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat die nog wel gegeven wordt.
Ja, had het idee dat jij dacht dat 'ie niet meer gegeven zou gaan worden.quote:
haha lolquote:
Het kan me weinig schelen allemaal.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in het debuut van Sangare en Götze?
Ik kan niet wachten op de Kudus - Sangare vergelijkingen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vind ze wel op elkaar lijken eerlijk gezegdquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op de Kudus - Sangare vergelijkingen.
Ga jij daar serieus naar kijken? Ik zet over 10 minuten de tv gewoon weer uit.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wowquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ga jij daar serieus naar kijken? Ik zet over 10 minuten de tv gewoon weer uit.
Hij is voor PSV dus denk wel dat hij naar PSV gaat kijken ja.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ga jij daar serieus naar kijken? Ik zet over 10 minuten de tv gewoon weer uit.
Ja, dat is één van de nadelen van voor PSV zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is voor PSV dus denk wel dat hij naar PSV gaat kijken ja.
Mag niet langer van de dagbesteding.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Wow
Wat onwijs rebels ben je toch ook
Misschien moet je hem wat kudus geven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |