Vriendelijke verzoeken even te verhuizen naar de onz sc maar merk al aan de reacties dat het er niet inzit.quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen? Iedereen een ban geven die niet mag posten
@m1st1g welkom terug gekkie niet meer doen hoor.... en ga aub nog voor de winstquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:02 schreef m1st1g het volgende:
img]https://yoursmiles.org/tsmile/say/t2964.gif[/img]
Weet nog dat ik op mn 9de kon pronken met mn nieuwe racefiets die geluid kon maken als een brommer.quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Er trots op zijn zegt al genoeg kreeg je vroeger geen fietsje?
Je bedoeld degene die alleen voor sc komen mikey?quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vriendelijke verzoeken even te verhuizen naar de onz sc maar merk al aan de reacties dat het er niet inzit.
Nou nee wat denk je zelf?quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vriendelijke verzoeken even te verhuizen naar de onz sc maar merk al aan de reacties dat het er niet inzit.
Nope. Geen zin in.quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
@:m1st1g welkom terug gekkie niet meer doen hoor.... en ga aub nog voor de winst
Je reageert meteen met een tegenbolk ook!quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:03 schreef blackmirror het volgende:
[..]
* blackmirror voelt zich aangesproken![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij bent zelf ook een beetje een complotwappie geworden hoor
jaja deze post laat al zien dat je liegt... want zoals jij post enzo.. de mensen die dit allemaal hadden pronken er niet zo meequote:Op zondag 18 oktober 2020 11:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Weet nog dat ik op mn 9de kon pronken met mn nieuwe racefiets die geluid kon maken als een brommer.
Goede tijden
Ja die werden vroeger weggejaagd mooie tijden waren dat.quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Je bedoeld degene die alleen voor sc komen mikey?
Doei.quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nope. Geen zin in.
Ook nu is er alweer te veel gezeik.
Tot straks
Hoi moentjuhquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jaja deze post laat al zien dat je liegt... want zoals jij post enzo.. de mensen die dit allemaal hadden pronken er niet zo mee
Oh was dat een bolk? Snap het nog steeds niet helemaal. Dat was onbedoeld.quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:04 schreef maily het volgende:
[..]
Je reageert meteen met een tegenbolk ook!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
M1st1g chef-kok![]()
![]()
![]()
![]()
Je doet weer mee had ik begrepen![]()
TeamM1st1g
De ONZ sc is helemaal niet leukquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beetje verkeerd verwoord misschien maar een tt of een topic voor die jongen ik weet niet hopelijk wil iemand met meer creativiteit dat oppakken.quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:04 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nou nee wat denk je zelf?
Overigens vond ik het een beetje naar om hier voor Mark zijn naam te gebruiken.
Maar goed dat is mijn mening
man je zit op een klein mini zolderkamertje met een dode cactus ... en je frustraties over je mislukte leven hier te projecteren. dit post ik vanuit mijn stoornisquote:
Denken dat mensen in Rotterdam een huis met zolder kunnen betalenquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
man je zit op een klein mini zolderkamertje met een dode cactus ... en je frustraties over je mislukte leven hier te projecteren. dit post ik vanuit mijn stoornis
Dat kan alsnog. Maar mensen verbieden is onzinquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beetje verkeerd verwoord misschien maar een tt of een topic voor die jongen ik weet niet hopelijk wil iemand met meer creativiteit dat oppakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |