abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195710639
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:44 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ja KAN erheen ja....maar waarom zou je ??? funshopping is nou niet echt het beste idee in deze tijd he.
Funshopping is zo'n achterlijk woord, zijn ook genoeg mensen die thuiswerken maar wel elke dag tussen de middag even een broodje gaan halen bij de super. is net zo goed funshopping.
blablablabla
pi_195710647
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:44 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ja KAN erheen ja....maar waarom zou je ??? funshopping is nou niet echt het beste idee in deze tijd he.
Waarom zou je niet? Nu neem je aan dat het alleen maar funshopping is. Ik moet binnenkort ook. Laatst was er een user hier die doorgaans nogal van de strengere maatregelen is die ook iets moest halen bij ik dacht een meubelboulevard.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_195710656
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:46 schreef Xqtress het volgende:

[..]

Hoeveel zullen er zijn die denken 'nu kant het nog'. Zoals die tent de avond voor de horeca sloot.
Ik zou het zelf absoluut niet doen maar kan me voorstellen dat er genoeg zijn die dit denken en doen.
Denk ik ook ja, voorsorteren op lockdown toch.
blablablabla
pi_195710658
quote:
2s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:45 schreef Tijn het volgende:

[..]

De regel is al sinds maart dat je drukte moet vermijden. Je maakt het jezelf wel lastig als je dan zo'n hotspot opzoekt.
Ja dat geldt voor de Appie ook maar daar moet ik toch ook echt naartoe.
In Southern Sun
pi_195710660
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:28 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Zelfs met een vaccin zal het aantal besmettingen gewoon doorgaan.
Met dien verschil dat je immuun zou moeten zijn
  zondag 18 oktober 2020 @ 12:49:33 #131
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_195710683
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:46 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat?
Je suggereert dat door de levensstijl van voetballers bovengemiddeld veel mensen besmet worden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_195710694
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:23 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Wat als blijkt dat het wel zo is? Dat de onderliggende aandoeningen waarmee mensen (onder de 70) op de ic belanden of in het ziekenhuis gewoon te linken zijn overgewicht of te kort aan bepaalde vitamines?. Er is een hoop wetenschappelijk bewijs voor overigens.
Zou toch goed zijn dan om mensen massaal te testen en vitamines die nodig zijn te geven?

Je kan in een jaar je gezondheid wel flink verbeteren. Nu is het voor de meeste mensen juist slechter geworden helaas.

Gezondere levensstijl draagt ook bij aan het mentale aspect en werkt zo ook door op alles wil je draagvlak voor de maatregelen houden.
Ik denk niet dat je mijn post helemaal snapt. Enerzijds is mijn punt dat je overgewicht niet even oplost. Het vereist zoveel gedragsverandering bij mensen en is bovendien veel uitdagender op hogere leeftijd.

Daarnaast zit er een verschil tussen het feit dat er bij mensen op de IC bepaalde deficiënties worden geconstateerd en het idee dat daarmee grote dosissen micronutriënten zouden helpen. Dat is gewoon orthomoleculaire kwakzalverij.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 18 oktober 2020 @ 12:53:51 #133
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_195710781
Aan de ene kant lijkt dit me nu niet hét moment voor het uitzoeken van een nieuwe bank ofzo, aan de andere kant: als je huidige bank kapot is, dan is 't wel een must. Dat zie ik dan weer niet als 'shoppen voor de lol'.

En als je weet dat je wat kleins bij IKEA moet hebben en 't is druk, dan kun je 't ook online bestellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Natalie op 18-10-2020 13:08:32 ]
(Un)masking for the greater good.
  zondag 18 oktober 2020 @ 12:54:28 #134
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195710799
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:23 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Wat als blijkt dat het wel zo is? Dat de onderliggende aandoeningen waarmee mensen (onder de 70) op de ic belanden of in het ziekenhuis gewoon te linken zijn overgewicht of te kort aan bepaalde vitamines?. Er is een hoop wetenschappelijk bewijs voor overigens.
Zou toch goed zijn dan om mensen massaal te testen en vitamines die nodig zijn te geven?

Je kan in een jaar je gezondheid wel flink verbeteren. Nu is het voor de meeste mensen juist slechter geworden helaas.

Gezondere levensstijl draagt ook bij aan het mentale aspect en werkt zo ook door op alles wil je draagvlak voor de maatregelen houden.
Precies.

Maar we leggen wel alle sport (in de buitenlucht!) aan banden.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195710834
quote:
88s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:47 schreef Natalie het volgende:

[..]

Denk dat het nemen van eigen verantwoordelijkheid en 't gebruiken van je gezonde verstand, belangrijk is. We kunnen met z'n allen wel gaan wijzen naar de overheid, die het - in onze ogen - goed doet, of juist niet. Belangrijker nog: kijk naar je eigen gedrag. Als je niezend naar een drukke IKEA gaat en vervolgens gaat miepen dat er een lockdown komt, dan denk ik: 'daar heb je zelf actief aan meegewerkt, hoor.'
Helaas is aan bovenstaande blijkbaar een gebrek.
pi_195710835
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:46 schreef Xqtress het volgende:

[..]

Hoeveel zullen er zijn die denken 'nu kant het nog'. Zoals die tent de avond voor de horeca sloot.
Ik zou het zelf absoluut niet doen maar kan me voorstellen dat er genoeg zijn die dit denken en doen.
Klopt. Ik snap mensen sowieso niet. Moeder van een goede vriend van mij wacht op de uitslag van de test.

Gaat hij op visite vanochtend "want het kon alleen vandaag en we houden afstand van elkaar"

Kind van 6 wel knuffelen"want kinderen krijgen geen corona" en dan ben ik paranoïde en overdrijf ik als ik het achterlijk vind.
pi_195710852
quote:
88s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:53 schreef Natalie het volgende:
Aan de ene kant lijkt dit me nu niet hét moment voor het uitzoeken van een nieuwe bank ofzo, aan de andere kant: als je huidige bank kapot is, dan is 't wel een must. Dat zie ik dan weer niet als 'shoppen voor de lol'.

En als je weet wat je wat kleins bij IKEA moet hebben en 't is druk, dan kun je 't ook online bestellen.
Je wilt toch zien wat je koopt? Alsnog onzinnig, gooi gewoon dicht. Nergens voor nodig.
blablablabla
pi_195710879
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:48 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja dat geldt voor de Appie ook maar daar moet ik toch ook echt naartoe.
laatste weken laat ik gewoon alles thuisbezorgen, tegenwoordig MOET niks meer.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195710892
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:57 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Leuk dat JIJ dat doet maar dat kan niet IEDEREEN.
In Southern Sun
pi_195710941
quote:

[..]

Die tijdsblokken voor bezorgen zitten allang weer vol, Picnic had ik 3300 mensen voor me. Ja doei.
blablablabla
pi_195710944
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:58 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Leuk dat JIJ dat doet maar dat kan niet IEDEREEN.
idd je moet wel een paar hersencellen hebben om online te kunnen bestellen _O-
pi_195710950
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:44 schreef Elan het volgende:
Benieuwd of we echt nog anderhalve week gaan wachten met lockdown, lijkt toch niet mogelijk als de cijfers in de ziekenhuizen zich niet stabiliseren.
Lijkt mij wel toch? De effecten van de eerste set zijn er nog, en we zitten nog geen volle week in de nieuwe.
Ik gok pas op zijn vroegst over 3 weken.
pi_195710953
Moet binnenkort ook naar meubelzaken want over paar maanden verhuizen. Maar eigenlijk is dat stom van mij. Moet je maar geen huis kopen in deze tijd.
In Southern Sun
  zondag 18 oktober 2020 @ 13:00:46 #144
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195710974
quote:

[..]

Mensen zijn sociale dieren. We hebben menselijk contact nodig. En als je je aan de 1.5 meter afstand houdt en je MAG ergens naar toe, wie ben jij dan om continue te herhalen dat het niet hoeft en dat je thuis moet blijven.
Zuiger van het FOK!-OMT
  zondag 18 oktober 2020 @ 13:01:24 #145
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_195710992
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Moet binnenkort ook naar meubelzaken want over paar maanden verhuizen. Maar eigenlijk is dat stom van mij. Moet je maar geen huis kopen in deze tijd.
Moordenaar!
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_195710996
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
is heel wat anders dan gezellig met zijn allen naar de IKEA of heeft opeens iedereen een huis gekocht ?
pi_195711009
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:59 schreef Predator40 het volgende:

[..]

idd je moet wel een paar hersencellen hebben om online te kunnen bestellen _O-
Ja of je komt gewoon niet aan het minimale bestelbedrag omdat je alleen bent, of alles zit al vol, of je zit in een regio waar thuisbezorgen nog niet aan de orde is, maar denk vooral niet twee keer na voor je iets post.
In Southern Sun
pi_195711014
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 13:00 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Lijkt mij wel toch? De effecten van de eerste set zijn er nog, en we zitten nog geen volle week in de nieuwe.
Ik gok pas op zijn vroegst over 3 weken.
Ze gingen over 2 weken evalueren dus nu nog 10 dagen.
blablablabla
pi_195711018
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 13:00 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Mensen zijn sociale dieren. We hebben menselijk contact nodig. En als je je aan de 1.5 meter afstand houdt en je MAG ergens naar toe, wie ben jij dan om continue te herhalen dat het niet hoeft en dat je thuis moet blijven.
er moet niks he.....het is alleen niet handig om nu met zijn allen naar de IKEA te gaan omdat dat nog wel kan.
pi_195711037
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja of je komt gewoon niet aan het minimale bestelbedrag omdat je alleen bent, of alles zit al vol, of je zit in een regio waar thuisbezorgen nog niet aan de orde is, maar denk vooral niet twee keer na voor je iets post.
hoop excuses of je woont op een eiland......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')