Funshopping is zo'n achterlijk woord, zijn ook genoeg mensen die thuiswerken maar wel elke dag tussen de middag even een broodje gaan halen bij de super. is net zo goed funshopping.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:44 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ja KAN erheen ja....maar waarom zou je ??? funshopping is nou niet echt het beste idee in deze tijd he.
Waarom zou je niet? Nu neem je aan dat het alleen maar funshopping is. Ik moet binnenkort ook. Laatst was er een user hier die doorgaans nogal van de strengere maatregelen is die ook iets moest halen bij ik dacht een meubelboulevard.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:44 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ja KAN erheen ja....maar waarom zou je ??? funshopping is nou niet echt het beste idee in deze tijd he.
Denk ik ook ja, voorsorteren op lockdown toch.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:46 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Hoeveel zullen er zijn die denken 'nu kant het nog'. Zoals die tent de avond voor de horeca sloot.
Ik zou het zelf absoluut niet doen maar kan me voorstellen dat er genoeg zijn die dit denken en doen.
Ja dat geldt voor de Appie ook maar daar moet ik toch ook echt naartoe.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
De regel is al sinds maart dat je drukte moet vermijden. Je maakt het jezelf wel lastig als je dan zo'n hotspot opzoekt.
Met dien verschil dat je immuun zou moeten zijnquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:28 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zelfs met een vaccin zal het aantal besmettingen gewoon doorgaan.
Je suggereert dat door de levensstijl van voetballers bovengemiddeld veel mensen besmet worden.quote:
Ik denk niet dat je mijn post helemaal snapt. Enerzijds is mijn punt dat je overgewicht niet even oplost. Het vereist zoveel gedragsverandering bij mensen en is bovendien veel uitdagender op hogere leeftijd.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:23 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wat als blijkt dat het wel zo is? Dat de onderliggende aandoeningen waarmee mensen (onder de 70) op de ic belanden of in het ziekenhuis gewoon te linken zijn overgewicht of te kort aan bepaalde vitamines?. Er is een hoop wetenschappelijk bewijs voor overigens.
Zou toch goed zijn dan om mensen massaal te testen en vitamines die nodig zijn te geven?
Je kan in een jaar je gezondheid wel flink verbeteren. Nu is het voor de meeste mensen juist slechter geworden helaas.
Gezondere levensstijl draagt ook bij aan het mentale aspect en werkt zo ook door op alles wil je draagvlak voor de maatregelen houden.
Precies.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:23 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wat als blijkt dat het wel zo is? Dat de onderliggende aandoeningen waarmee mensen (onder de 70) op de ic belanden of in het ziekenhuis gewoon te linken zijn overgewicht of te kort aan bepaalde vitamines?. Er is een hoop wetenschappelijk bewijs voor overigens.
Zou toch goed zijn dan om mensen massaal te testen en vitamines die nodig zijn te geven?
Je kan in een jaar je gezondheid wel flink verbeteren. Nu is het voor de meeste mensen juist slechter geworden helaas.
Gezondere levensstijl draagt ook bij aan het mentale aspect en werkt zo ook door op alles wil je draagvlak voor de maatregelen houden.
Helaas is aan bovenstaande blijkbaar een gebrek.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:47 schreef Natalie het volgende:
[..]
Denk dat het nemen van eigen verantwoordelijkheid en 't gebruiken van je gezonde verstand, belangrijk is. We kunnen met z'n allen wel gaan wijzen naar de overheid, die het - in onze ogen - goed doet, of juist niet. Belangrijker nog: kijk naar je eigen gedrag. Als je niezend naar een drukke IKEA gaat en vervolgens gaat miepen dat er een lockdown komt, dan denk ik: 'daar heb je zelf actief aan meegewerkt, hoor.'
Klopt. Ik snap mensen sowieso niet. Moeder van een goede vriend van mij wacht op de uitslag van de test.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:46 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Hoeveel zullen er zijn die denken 'nu kant het nog'. Zoals die tent de avond voor de horeca sloot.
Ik zou het zelf absoluut niet doen maar kan me voorstellen dat er genoeg zijn die dit denken en doen.
Je wilt toch zien wat je koopt? Alsnog onzinnig, gooi gewoon dicht. Nergens voor nodig.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:53 schreef Natalie het volgende:
Aan de ene kant lijkt dit me nu niet hét moment voor het uitzoeken van een nieuwe bank ofzo, aan de andere kant: als je huidige bank kapot is, dan is 't wel een must. Dat zie ik dan weer niet als 'shoppen voor de lol'.
En als je weet wat je wat kleins bij IKEA moet hebben en 't is druk, dan kun je 't ook online bestellen.
laatste weken laat ik gewoon alles thuisbezorgen, tegenwoordig MOET niks meer.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja dat geldt voor de Appie ook maar daar moet ik toch ook echt naartoe.
Leuk dat JIJ dat doet maar dat kan niet IEDEREEN.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:57 schreef Predator40 het volgende:
[..]
laatste weken laat ik gewoon alles thuisbezorgen, tegenwoordig MOET niks meer.
Die tijdsblokken voor bezorgen zitten allang weer vol, Picnic had ik 3300 mensen voor me. Ja doei.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:57 schreef Predator40 het volgende:
[..]
idd je moet wel een paar hersencellen hebben om online te kunnen bestellenquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Leuk dat JIJ dat doet maar dat kan niet IEDEREEN.
Lijkt mij wel toch? De effecten van de eerste set zijn er nog, en we zitten nog geen volle week in de nieuwe.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:44 schreef Elan het volgende:
Benieuwd of we echt nog anderhalve week gaan wachten met lockdown, lijkt toch niet mogelijk als de cijfers in de ziekenhuizen zich niet stabiliseren.
Mensen zijn sociale dieren. We hebben menselijk contact nodig. En als je je aan de 1.5 meter afstand houdt en je MAG ergens naar toe, wie ben jij dan om continue te herhalen dat het niet hoeft en dat je thuis moet blijven.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:57 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Moordenaar!quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Moet binnenkort ook naar meubelzaken want over paar maanden verhuizen. Maar eigenlijk is dat stom van mij. Moet je maar geen huis kopen in deze tijd.
is heel wat anders dan gezellig met zijn allen naar de IKEA of heeft opeens iedereen een huis gekocht ?quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Moet binnenkort ook naar meubelzaken want over paar maanden verhuizen. Maar eigenlijk is dat stom van mij. Moet je maar geen huis kopen in deze tijd.
Ja of je komt gewoon niet aan het minimale bestelbedrag omdat je alleen bent, of alles zit al vol, of je zit in een regio waar thuisbezorgen nog niet aan de orde is, maar denk vooral niet twee keer na voor je iets post.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:59 schreef Predator40 het volgende:
[..]
idd je moet wel een paar hersencellen hebben om online te kunnen bestellen
Ze gingen over 2 weken evalueren dus nu nog 10 dagen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:00 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Lijkt mij wel toch? De effecten van de eerste set zijn er nog, en we zitten nog geen volle week in de nieuwe.
Ik gok pas op zijn vroegst over 3 weken.
er moet niks he.....het is alleen niet handig om nu met zijn allen naar de IKEA te gaan omdat dat nog wel kan.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:00 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Mensen zijn sociale dieren. We hebben menselijk contact nodig. En als je je aan de 1.5 meter afstand houdt en je MAG ergens naar toe, wie ben jij dan om continue te herhalen dat het niet hoeft en dat je thuis moet blijven.
hoop excuses of je woont op een eiland......quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja of je komt gewoon niet aan het minimale bestelbedrag omdat je alleen bent, of alles zit al vol, of je zit in een regio waar thuisbezorgen nog niet aan de orde is, maar denk vooral niet twee keer na voor je iets post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |