quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:56 schreef kol7680 het volgende:
[..]
90 is een prima leeftijd. Zou willen dat ik het haal.
Een apenstaartje en dan de username typen, zonder spaties.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:57 schreef _serial_ het volgende:
Hmm hoe deed ik ook alweer een user mentionen.
Dank je!quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een apenstaartje en dan de username typen, zonder spaties.dus in jouw geval @:_serial_
Harderwijk vandaag maar 4 besmettingen, dat stemt me vrolijk
Gelukkig niet overgedragen van mens op dolfijn.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een apenstaartje en dan de username typen, zonder spaties.dus in jouw geval @:_serial_
Harderwijk vandaag maar 4 besmettingen, dat stemt me vrolijk
dan zitten we al in 2021quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:06 schreef Breekfast het volgende:
Stel dat we vanaf morgen de R op 0.9 weten te krijgen. Weet iemand hoe je dan kunt berekenen hoe lang het duurt om van het huidige aantal besmettingen terug te komen op een niveau van bijvoorbeeld 500 besmettingen per dag?
Deze?quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:06 schreef Adrie072 het volgende:
Wie kan/wil die overzichtskaartjes van Nederland posten?
0,9x = (500/8000)quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:06 schreef Breekfast het volgende:
Stel dat we vanaf morgen de R op 0.9 weten te krijgen. Weet iemand hoe je dan kunt berekenen hoe lang het duurt om van het huidige aantal besmettingen terug te komen op een niveau van bijvoorbeeld 500 besmettingen per dag?
Ja dat is mogelijk, in meeste mede Nederlanders is het geval nadat ze nooit van te voren hebben getest.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:18 schreef Natalie het volgende:
Da's misschien wel het gevaarlijkste: covid-19 zonder symptomen. De normale burger wordt niet getest, maar je kunt wel mensen besmetten zonder dat je er erg in hebt.
vermijd drukte....hou afstandquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:18 schreef Natalie het volgende:
Da's misschien wel het gevaarlijkste: covid-19 zonder symptomen. De normale burger wordt niet getest, maar je kunt wel mensen besmetten zonder dat je er erg in hebt.
Daar zijn dan ook de basisregels voor, als je niet met Jan en Alleman afspreekt, je handen wast en afstand houdt is het feit dat je asymptomatisch bent geen probleem. Alleen is dat bij de meesten nou net het probleem...quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:18 schreef Natalie het volgende:
Jah, zeg dat ook tegen de boomer die vanmorgen aan het joggen was en het, ondanks dat ik helemaal rechts hield en er meer dan plenty ruimte op de stoep was, alsnog voor elkaar kreeg om zo rakelings langs me te rennen dat zijn arm gewoon mijn jas raaktequote:Op zondag 18 oktober 2020 15:21 schreef Predator40 het volgende:
[..]
vermijd drukte....hou afstand
zo moeilijk is het allemaal niet om besmettingen te voorkomen
https://pletdecurve.nlquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet meer precies welke user de werkelijke dagbesmettingen had in een overzicht, maar heeft iemand die paraat?
Je hebt je eigen gedrag in de hand, maar dat van anderen niet. Als je pech hebt dan raak je daardoor alsnog besmet, merkt niets een steekt alsnog je eigen familie aan. En dat vind ik een nare gedachte.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:21 schreef Predator40 het volgende:
[..]
vermijd drukte....hou afstand
zo moeilijk is het allemaal niet om besmettingen te voorkomen
De achterstand lijkt in te lopenquote:
Bedoel je die van mij? Hier de meest recente weer.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet meer precies welke user de werkelijke dagbesmettingen had in een overzicht, maar heeft iemand die paraat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |