SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik ga mezelf van de baan slaanquote:Op zondag 18 oktober 2020 09:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Veel plezier alvast. En sla ze van de baan!
Lekker op het gemakje dan.quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga mezelf van de baan slaan
Het is niet erg of zielig om af en toe alleen te gaan golfen
Geniet ervan.quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga mezelf van de baan slaan
Het is niet erg of zielig om af en toe alleen te gaan golfen
Altijd leuk, dat soort dingen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 08:54 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Vandaag is ons nieuwe programma live gegaan.
De mailbox ontploft
Op de golfbaan?quote:Op maandag 19 oktober 2020 08:18 schreef just me het volgende:
Melting,
gisteren lekker gegolfd dus vandaag maar weer even een rondje lopen
Goedemorgen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 08:54 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
De mailbox ontploft
Goedemorgen.quote:
Goedemorgen Melting. Ondanks het uitslapen ben ik nog steeds best moe eigenlijk.quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Goed dat je uitgeslapen hebt.
Komt er nu dan uit misschien?quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Ondanks het uitslapen ben ik nog steeds best moe eigenlijk.
Vandaag maar op het gemakje dan.quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Ondanks het uitslapen ben ik nog steeds best moe eigenlijk.
Slecht mailprogramma dan...quote:Op maandag 19 oktober 2020 08:54 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
De mailbox ontploft
Vlijft fijn jaquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:08 schreef livelink het volgende:
Informer vind ik echt een heel lekker nummer.
Opgewarmde soep is toch niks mis mee ?quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:21 schreef Rafeiro het volgende:
Ik eet ondertussen de soep op die ik opwarm vanuit de vriezer
Gaat een karig bordje worden dadelijk
Maar wel lekker
Er blijft met dit tempo weinig over....quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:25 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Opgewarmde soep is toch niks mis mee ?
Of doel je meer op het feit dat je er verder (niks) bij hebt?
Ja, weinig gedaan. Alleen vanmiddag een wandeling gemaakt en wat in huis gerommeld.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:26 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Goedenavond livelink, vakantiedag beetje goed doorgekomen?
De egel nog een normale bel gegeven? Of moet ie moeilijk blijven doen?quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, weinig gedaan. Alleen vanmiddag een wandeling gemaakt en wat in huis gerommeld.
Hij is gisteren niet geweest. Hij had misschien een ander adresje.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De egel nog een normale bel gegeven? Of moet ie moeilijk blijven doen?
Die durft!quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij is gisteren niet geweest. Hij had misschien een ander adresje.
Hij moet natuurlijk wel moeilijk blijven doen. Dat is juist de lol.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De egel nog een normale bel gegeven? Of moet ie moeilijk blijven doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |