Jij ging wegquote:
Wat dacht je van voldoende rustpunten onderweg?quote:
Dus kom je speciaal voor mij terug? Dat is welquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:34 schreef Rob het volgende:
[..]
ja is zo maar jouw opmerking kwam tussendoor![]()
![]()
![]()
![]()
@DeBraad !!quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dus kom je speciaal voor mij terug? Dat is wel![]()
![]()
Hoe vaak rusten? Lijkt me niet meer dan 5 keer 15 minuten tochquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat dacht je van voldoende rustpunten onderweg?
Goedemorgen.quote:
Misschien na 10 km ofzo?quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoe vaak rusten? Lijkt me niet meer dan 5 keer 15 minuten toch
Ik hoop dat je lekker bijgetankt hebtquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om nog even te antwoorden op je vraag van gisteren toen ik net weg ging![]()
Nee ik was/ben niet ziek, had weinig geslapen en was heeeel erg moe
Afhankelijk van het weer zal ik onderweg ook een kleding / schoenen wissel moeten doen. Dat duurt wel iets langer dan 15 minuten. Ik heb iig op 25 km en plm 40 km een lange rust ingepland waarbij ik eventueel kan douchen en kleding kan wisselen. Verder op 80 km elke tien km plusminus tien minuten rust.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoe vaak rusten? Lijkt me niet meer dan 5 keer 15 minuten toch
Ja eerst even gtst kijken. Straks ontbijtenquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dag 2 van het gamen![]()
Heb je ook mario gespeeld op de Nintendo?
quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoop dat je lekker bijgetankt hebt
Zou kunnen. Heb er zelf geen verstand van. Nooit meer dan 5 km gelopenquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Afhankelijk van het weer zal ik onderweg ook een kleding / schoenen wissel moeten doen. Dat duurt wel iets langer dan 15 minuten. Ik heb iig op 25 km en plm 40 km een lange rust ingepland waarbij ik eventueel kan douchen en kleding kan wisselen. Verder op 80 km elke tien km plusminus tien minuten rust.
Ja zo is het niet meer echt een weekend van alleen gamen hequote:Op zondag 18 oktober 2020 10:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja eerst even gtst kijken. Straks ontbijtenwasjes op vouwen en strijken.
En dan gamen
O jee, balenquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:38 schreef blackmirror het volgende:
Hoe reset ik mijn punten, ik heb 2 punten en daar baal ik van, had het graag 0 gehouden maar zelfs dat heb ik verprutst.
En wat zou je dan gedaan hebben? Naar de toekomst of juist het verleden reizen?quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Blablabla bullshit
Blabla bullshit
Quote bla bla bullshit
Had ik maar een tijdmachine.
is al te lui om naar starbucks te lopenquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ga jij even 80 km lopen. Dan praat je wel anders
Naar de tijd dat dts nog leuk was.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:40 schreef blackmirror het volgende:
[..]
En wat zou je dan gedaan hebben? Naar de toekomst of juist het verleden reizen?
En wat ben je de overige 55% van de tijd dan?quote:
Dan slaap ikquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
En wat ben je de overige 55% van de tijd dan?
Eigenlijk zou ik op een vrijdag vrij moeten nemen. Heel het huis doen enzo. En dan weekend gamenquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja zo is het niet meer echt een weekend van alleen gamen he![]()
Wordt dus weer pas later in de middag gamen.
Aha, je wilt dus naar de tijd dat Mikeytt nog geen internet had?quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naar de tijd dat dts nog leuk was.
Neuh,quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ga jij even 80 km lopen. Dan praat je wel anders
Oh ik dacht onderweg op mij aan 't wachten op te fouragerenquote:
overwerkquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh ik dacht onderweg op mij aan 't wachten op te fourageren
Bestond FOK al in 1996 dan ?quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:41 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Aha, je wilt dus naar de tijd dat Mikeytt nog geen internet had?
quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is al te lui om naar starbucks te lopen
oh oke. Ik loop wel 20 km aan 1 stuk door, maar 80 km doe ik haar niet naquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Neuh,![]()
Heb wel een keer 93 km gefietst aan 1 stuk door en 41 km geskeelerd aan 1 stuk door
Mij werk noemenquote:
Nooit last van gehadquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:43 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Oke oke, hij wilt dus terug naar de tijd toen jij internetstoring had.
Het is prettiger als alles gedaan is. Opgeruimd huis zorgt ook voor rustquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik op een vrijdag vrij moeten nemen. Heel het huis doen enzo. En dan weekend gamen
Ow en Mario heb ik heel even gespeeld. Maar vind schieten toxh leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |