Hmmm, 2 per dag? En dat voor 2 maanden dus laten we zeggen 65. Want zal er vast een paar per ongeluk laten vallen.quote:
Zou kunnenquote:Op zondag 18 oktober 2020 08:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht dat Dven deze bedoelde.
Denk dat ik woensdag naar etappe 2 ga. Moet jij dan werken of ben je vrij?quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2020 08:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik zou nog foto van Jeroen posten. Ze had haar allermooiste jurkje aangetrokken voor haar grote vriend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet werken Di woe en do.quote:Op zondag 18 oktober 2020 08:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Denk dat ik woensdag naar etappe 2 ga. Moet jij dan werken of ben je vrij?
How kjoet.quote:Op zondag 18 oktober 2020 08:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik zou nog foto van Jeroen posten. Ze had haar allermooiste jurkje aangetrokken voor haar grote vriend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent nog steeeds niet opgestaan?quote:Op zondag 18 oktober 2020 08:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Koffie
Het is dat sneeuwwitje harder roept anders had ik opgestaan om de Nespresso te laten pruttelen.
In het weekend wil je er misschien wel 3 of 4. Ik adviseer om er gewoon 100 te nemen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 08:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hmmm, 2 per dag? En dat voor 2 maanden dus laten we zeggen 65. Want zal er vast een paar per ongeluk laten vallen.
Krijg ik ze wel voor een goede prijs?
Hmmm. Jammer :/quote:
Ahwquote:Op zondag 18 oktober 2020 08:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3,5 uur nogquote:Op zondag 18 oktober 2020 08:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je bent nog steeeds niet opgestaan?
Je geeft jezelf wel een krappe deadline zo
quote:Op zondag 18 oktober 2020 08:37 schreef engine het volgende:
[..]
In het weekend wil je er misschien wel 3 of 4. Ik adviseer om er gewoon 100 te nemen.
Beste prijs!
Goed zo. Even onderhandelen. Niet zomaar een deal pakken.quote:Op zondag 18 oktober 2020 08:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]echt weer een typische verkoper! Proberen om nog meer te verkopen
Als ik er 100 neem krijg ik er dan 25 gratis bij? Of een gratis mok
Waar hebben jullie het over.quote:Op zondag 18 oktober 2020 08:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]echt weer een typische verkoper! Proberen om nog meer te verkopen
Als ik er 100 neem krijg ik er dan 25 gratis bij? Of een gratis mok
OPSTAAN!!!quote:
Altijd als het om pilletjes gaat tochquote:Op zondag 18 oktober 2020 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goed zo. Even onderhandelen. Niet zomaar een deal pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |