Ow 7up snoepjes ken ik helemaal nietquote:Op zondag 18 oktober 2020 08:19 schreef Dven het volgende:
[..]
7up bestaat hier volgens mij niet eens maar toch blijf ik het altijd zo noemen
Vooral door dat figuurtje van hun. Daar hadden ze zulke lekkere snoepjes van
In de zomer is het overdag eigenlijk nooit kouder dan 28 graden maar meestal zo'n 30-35 graden. September meestal 25-30, oktober meestal 20-25, november 15-20 en december, januari en februari vaak tussen de -25 en +25 . Soms kouder of warmer
Fidodidogodquote:
quote:Jeetje wesley heel heftig ik ben er ook erg van geschrokken dat Fido Dido zacht uitgedrukt ernstig verkracht is. Ik zit momenteel in Italië en zie een jongen die op Fido Dido lijkt en daardoor komen er een heleboel emoties naar boven, gezien jij dezelfde mening deeld als mij over Fido Dido wou ik even mijn ei bij jou kwijt.
Bij voorbaad dank,
Flip
Ps. Als iemand nog een geile milf van rond de 50 kent neem contact met mij op. Mijn nummer is 063o762041
Is ook lekker opstaan.quote:Op zondag 18 oktober 2020 08:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dacht het al![]()
Ben je nu in ieder geval goed wakker!
Ik wilde al zeggen lijkt op iets van een pilletje misschien drugs ofzoquote:
Winter is vrij onvoorspelbaar ja. De ene dag loop je in korte broek en teenslippers en 24 uur later kan er een halve meter sneeuw liggen. Lastig om je kledingkast op aan te passenquote:Op zondag 18 oktober 2020 08:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow 7up snoepjes ken ik helemaal niet![]()
7up noem ik alle lime frisdranken ookOok de huismerk van de ah bijvoorbeeld. Net als fanta
![]()
Moest even 2x lezen van januari ben februaridat zijn veel te grote verschillen. -25 en +25
Voor de rest wel ideale klimaat daar
Zo ver is dat ook weer nietquote:Op zondag 18 oktober 2020 08:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Helemaal naar Nijmegen![]()
Ik zou nu wel pizza Tonijn-ananas lusten
Ik dacht dat Dven deze bedoelde.quote:Op zondag 18 oktober 2020 08:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen lijkt op iets van een pilletje misschien drugs ofzo
Maar zie ook in de link “drugwars”![]()
Ja die kan ik dus niet even bij de ah of jamin halen
Was het maar zo'n feestquote:Op zondag 18 oktober 2020 08:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoeveel heb je nodig?quote:Op zondag 18 oktober 2020 08:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maarrrr het is ook wel lekker dat het maar voor zo’n korte periode is en je dan toch iets van winter meekrijgt.quote:Op zondag 18 oktober 2020 08:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Winter is vrij onvoorspelbaar ja. De ene dag loop je in korte broek en teenslippers en 24 uur later kan er een halve meter sneeuw liggen. Lastig om je kledingkast op aan te passen
Hoiquote:
Heer Ferrous.quote:
1,5 uur maar iddquote:Op zondag 18 oktober 2020 08:27 schreef engine het volgende:
[..]
Zo ver is dat ook weer niet
Prima ontbijt
Jouw zocht ikquote:
Koffiequote:Op zondag 18 oktober 2020 08:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
1,5 uur maar idd![]()
Prima ontbijt maar helaas alleen fruit hierEn koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |