Ah dat klinkt voor mij als dorstquote:Op zondag 18 oktober 2020 08:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Het gevoel besteeg me opeens
Lekker koud, fris en prikkerig
Maar nee, nog steeds onder dekbedovertrekdenk wel deze week voor het eerst weer een deken te gaan gebruiken.
Ja waar gaan we schaatsen?quote:Op zondag 18 oktober 2020 08:04 schreef engine het volgende:
[..]
Heey vriend
[..]
Moentjeeeee![]()
dobre utro
Ik heb vanmiddag wel tijd
Die was erg ja !! In het laatste minuut van de extra tijdquote:Op zondag 18 oktober 2020 08:03 schreef Dven het volgende:
Ajaxgoden
Alhoewel ik ze de halve finale nog steeds niet vergeven heb.
Sprite is 7up toch?quote:Op zondag 18 oktober 2020 08:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah dat klinkt voor mij als dorstDan heb ik vaak zin in iets met prik. Sprite het liefst
![]()
Maar nu alleen koffie, thee of iets anders warm zoals KIPPENSOEP![]()
Dekbedovertrek is nooit genoeg. Zelfs niet in de zomer
Dat lijkt me wel slim.quote:Op zondag 18 oktober 2020 08:10 schreef kree het volgende:
Denken jullie is het normaal nu dat de verhuurders hun CV al aan gaan zetten?
Ik heb het hier al onder de 17 graden gehad en dan wordt t me beetje koud toch wel?
Triavium in Nijmegenquote:Op zondag 18 oktober 2020 08:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja waar gaan we schaatsen?![]()
![]()
En na het schaatsen onze pizza tonijn-ananas
Mja zit wel een beetje verschil in Qua smaak. Vind sprite lekkerderquote:Op zondag 18 oktober 2020 08:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Sprite is 7up toch?of zeg ik nu iets even fout als Pepsi is coca cola
Dekbed is hier in mei verdwenen toen ik doorhad dat slapen eigenlijk zo lekker niet meer was. Dekbedovertrek is er om toch nog een beetje gewicht te hebben liggen
Ik bepaal zelf wanneer ik mijn kachel aanzet, zou mooi zijn als de woningbouw dat mag beslissenquote:Op zondag 18 oktober 2020 08:10 schreef kree het volgende:
Denken jullie is het normaal nu dat de verhuurders hun CV al aan gaan zetten?
Ik heb het hier al onder de 17 graden gehad en dan wordt t me beetje koud toch wel?
Zal is vragen lijkt me dat ze hem daar nu toch ook wel weer eens aan moeten hebbenquote:
Eigen schuld dikke bultquote:
Het maakt geen reet uit want voor alsnog huur ik incl. Dus dan gaat de 3000W heater aan. Maargoed dat is een energieslurper natuurlijk. Maar daarom dacht ik zouden ze de cv al aan hebben al is het maar af en toequote:Op zondag 18 oktober 2020 08:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wanneer ik mijn kachel aanzet, zou mooi zijn als de woningbouw dat mag beslissen
Helemaal naar Nijmegenquote:Op zondag 18 oktober 2020 08:15 schreef engine het volgende:
[..]
Triavium in Nijmegen
Best leuk eigenlijk
![]()
het gaat steeds beter klinken.
7up bestaat hier volgens mij niet eens maar toch blijf ik het altijd zo noemenquote:Op zondag 18 oktober 2020 08:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mja zit wel een beetje verschil in Qua smaak. Vind sprite lekkerderzoiets als Pepsi en Coca Cola idd.
Je moet wel iets hebben ja, helemaal geen deken of laken slaapt niet lekker. Maar ik MOET dan weer een deken hebben ook al is het 30graden.
Hoe warm wordt het daar bij jullie in de zomer ?
Vertelquote:
Hoofdeinde van het bedquote:Op zondag 18 oktober 2020 08:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Au
Waaraan? Hoek van keukenkastje Is![]()
Fido Dido.quote:Op zondag 18 oktober 2020 08:19 schreef Dven het volgende:
[..]
7up bestaat hier volgens mij niet eens maar toch blijf ik het altijd zo noemen
Vooral door dat figuurtje van hun. Daar hadden ze zulke lekkere snoepjes van
In de zomer is het overdag eigenlijk nooit kouder dan 28 graden maar meestal zo'n 30-35 graden. September meestal 25-30, oktober meestal 20-25, november 15-20 en december, januari en februari vaak tussen de -25 en +25 . Soms kouder of warmer
Ook wel eens gehad ja, nu nog een litteken van 30cm van op m'n hoofdquote:Op zondag 18 oktober 2020 08:19 schreef kree het volgende:
[..]
VertelLaatste keer dat ik me hoofd "stootte" Was het nachcht en dag ziekenhuis. En ambiulance
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |