Sobrero alleenquote:
Nee de lol was er even vanaf na al die corona-ellende. Maar dat gisteren de tests negatief waren geeft toch weer hoop.quote:
Hoogstens als Roze koek door een bevolkingsgroep als discriminerend wordt gezienquote:
Misschien mensen die niet van het bestaan van Sporza afweten.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:48 schreef showtimer het volgende:
Zou er iemand blij worden van een schakelprogramma?
Ik hoor Martijn Ducrot ook al.quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:48 schreef Aguero het volgende:
[..]
Misschien mensen die niet van het bestaan van Sporza afweten.
Met Denz en Sunderland gaan we er niet komen.quote:
Het scheelt zappen, I guess?quote:Op zondag 18 oktober 2020 13:48 schreef showtimer het volgende:
Zou er iemand blij worden van een schakelprogramma?
Brambila is ook afgestapt, dus Trek zal niemand bijstekenquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met Denz en Sunderland gaan we er niet komen.
Er gaat nog wel 1 of 2 mannetjes extra mee moeten gaan werken vooraanquote:
Het is nog 70 kilometer?quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Er gaat nog wel 1 of 2 mannetjes extra mee moeten gaan werken vooraan
Wat mij betreft Almeida, maar die zullen de kenners hier vast al 5 jaar in de gaten houden ofzoquote:
Eens, maar Almeida was altidj wel talentje.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat mij betreft Almeida, maar die zullen de kenners hier vast al 5 jaar in de gaten houden ofzo
Edet en Narvaez. Kunnen we allebei doorstrepen vrees ik.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:42 schreef Momo het volgende:
Ik kijk even niet hier, wie ligt er slecht bij?
Ik kende hem vorig jaar nog niet eerlijk gezegd. Zie dat hij al wel aardig rondreed toen, maar geen potentieel Girowinnaar op basis van die resultaten.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:41 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Eens, maar Almeida was altidj wel talentje.
Op zijn minst straf.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog steeds Nico Denz, kan dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |