Gelukkig ben je hier nuquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:30 schreef cosmosis het volgende:
Zo zin om weer op dikke parties los te gaan! [ link | afbeelding ]
Eindelijk kan het dak eraf! Dacht al dat iedereen veranderd was in een zombie.quote:
Ja die blijft gewoon mooi.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:44 schreef Stray_cat het volgende:
Iedereen de boom al op staan?
Wel mooi nummer
Jaa deze kerst gaat echt fantastisch worden, lekker bier naar elkaar gooien op anderhalve meter afstand, omdat toosten niet magquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:44 schreef Stray_cat het volgende:
Wel mooi nummer
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:48 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Jaa deze kerst gaat echt fantastisch worden, lekker bier naar elkaar gooien op anderhalve meter afstand, omdat toosten niet mag [ link | afbeelding ]
Wat is dat, denk Ron Brandsteeder zingen is vast de Nederlandse David Hasselhoff. Maar moet zeggen dat die Bonnie toch best leuk was voordat ze alcoholist werd!quote:
Wat is dat voor een smiley dan?quote:
lekker los!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:30 schreef cosmosis het volgende:
Zo zin om weer op dikke parties los te gaan! [ link | afbeelding ]
Zijn zoon is ook leuk, 1 van de weinigen. Bonnie is Bonniequote:Op zondag 18 oktober 2020 00:04 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wat is dat, denk Ron Brandsteeder zingen is vast de Nederlandse David Hasselhoff. Maar moet zeggen dat die Bonnie toch best leuk was voordat ze alcoholist werd! [ link | afbeelding ]
Die vlieger gaat niet op kerel, kutcoronaquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:08 schreef cosmosis het volgende:
Ja toch, deze kerst een disco vloer installeren in de woonkamer en iedereen uitnodigen die als een debiel wil dansen! Zijn de beste tijden!
[ link | afbeelding ]
1.5 meter doenbaar als je huiskamer groot genoeg is!quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die vlieger gaat niet op kerel, kutcorona
Ik mis de gifquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:13 schreef DeHovenier het volgende:
Gelukkig heb ik mn handen nog
badum tssj
Zn zoon doet toch alleen ouwe wijven spelshows? Die Bonnie lijkt op die blonde van Abba niets mis mee!quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:10 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zijn zoon is ook leuk, 1 van de weinigen. Bonnie is Bonnie![]()
Geen idee, maar jij begonquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:16 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zn zoon doet toch alleen ouwe wijven spelshows? Die Bonnie lijkt op die blonde van Abba niets mis mee! [ link | afbeelding ]
Zaaltje huren dan maar, regel jij Roelvink?quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:14 schreef cosmosis het volgende:
[..]
1.5 meter doenbaar als je huiskamer groot genoeg is!
Hah wth Roelvink, ik mag er toch vanuit gaan dat jezelf wel als een aap kan dansen Met @Stray_cat lekker schurend zoals op 00:50 rawrquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zaaltje huren dan maar, regel jij Roelvink?
Lekkerquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:31 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hah wth Roelvink, ik mag er toch vanuit gaan dat jezelf wel als een aap kan dansen Met @:Stray_cat lekker schurend zoals op 00:50 rawr [ link | afbeelding ]
Schuifelen kan ik wel, anders moet je Bokito oid inhuren.quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:31 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hah wth Roelvink, ik mag er toch vanuit gaan dat jezelf wel als een aap kan dansen Met @:Stray_cat lekker schurend zoals op 00:50 rawr [ link | afbeelding ]
Iedereen zn eigen dansskills, zolang de vibe positief is zijn we allemaal broeders!quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Schuifelen kan ik wel, anders moet je Bokito oid inhuren.
Dankjewel voor het posten. Soms vergeet je nummers van vroeger. Fijn om weer eens terug te horen.quote:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:42 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Iedereen zn eigen dansskills, zolang de vibe positief is zijn we allemaal broeders!
Daarom zit ik hier, muziekquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:44 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dankjewel voor het posten. Soms vergeet je nummers van vroeger. Fijn om weer eens terug te horen.
Op een of andere manier denken alle vrouwen dat wij mannen geilen op deze vrouw. Geen idee waarom.quote:
bohquote:
De leefquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:54 schreef shiitake het volgende:
Blouse open, zwoele blik en lekkere muziek.![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:52 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Op een of andere manier denken alle vrouwen dat wij mannen geilen op deze vrouw. Geen idee waarom.
Is gewoon een lekker nummer, ik let nooit op zo op de lyrics.quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:55 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja bedankt, mn statement zo door het putje.
Naja van vrouwen kan ik het begrijpen. Spijkerbroek, kaplaarzen, cowboylook vast best lekker, maar niet zo vrouwelijkquote:
Zoiets?quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:54 schreef shiitake het volgende:
Blouse open, zwoele blik en lekkere muziek.![]()
Ik ook niet, het ging om de mannelijke krullebol!quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is gewoon een lekker nummer, ik let nooit op zo op de lyrics.
Kerel ziet er niet zo mannelijk uit tochquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:02 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik ook niet, het ging om de mannelijke krullebol!
Eens.quote:Op zondag 18 oktober 2020 01:12 schreef cosmosis het volgende:
Ik moet zeggen, BoogieWoogie is toch wel heel lekker!
[ link | afbeelding ]
Follow the link!quote:Op zondag 18 oktober 2020 01:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Eens.
Waar haal je die smileys vandaan
Ik luister deze regelmatig. Blijft mooi.quote:Op zondag 18 oktober 2020 01:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Een tijd geleden dat ik dat hoorde
quote:
quote:
Tijd niet gehoord , idd lekker nummertjequote:
Idd!quote:Op zondag 18 oktober 2020 01:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Tijd niet gehoord , idd lekker nummertje
quote:
quote:
Ja, soberzo de 90squote:
Ja dat was wel mijn ultieme feest periodequote:
quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat was wel mijn ultieme feest periode![]()
Tof!quote:
quote:
Nooit van gehoordquote:
quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat was wel mijn ultieme feest periode![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:44 schreef Stray_cat het volgende:
Wel mooi nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |