Gelukkig ben je hier nuquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:30 schreef cosmosis het volgende:
Zo zin om weer op dikke parties los te gaan! [ link | afbeelding ]
Eindelijk kan het dak eraf! Dacht al dat iedereen veranderd was in een zombie.quote:
Ja die blijft gewoon mooi.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:44 schreef Stray_cat het volgende:
Iedereen de boom al op staan?
Wel mooi nummer
Jaa deze kerst gaat echt fantastisch worden, lekker bier naar elkaar gooien op anderhalve meter afstand, omdat toosten niet magquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:44 schreef Stray_cat het volgende:
Iedereen de boom al op staan?
Wel mooi nummer
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:48 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Jaa deze kerst gaat echt fantastisch worden, lekker bier naar elkaar gooien op anderhalve meter afstand, omdat toosten niet mag [ link | afbeelding ]
Wat is dat, denk Ron Brandsteeder zingen is vast de Nederlandse David Hasselhoff. Maar moet zeggen dat die Bonnie toch best leuk was voordat ze alcoholist werd!quote:
Wat is dat voor een smiley dan?quote:
lekker los!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:30 schreef cosmosis het volgende:
Zo zin om weer op dikke parties los te gaan! [ link | afbeelding ]
Zijn zoon is ook leuk, 1 van de weinigen. Bonnie is Bonniequote:Op zondag 18 oktober 2020 00:04 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wat is dat, denk Ron Brandsteeder zingen is vast de Nederlandse David Hasselhoff. Maar moet zeggen dat die Bonnie toch best leuk was voordat ze alcoholist werd! [ link | afbeelding ]
Die vlieger gaat niet op kerel, kutcoronaquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:08 schreef cosmosis het volgende:
Ja toch, deze kerst een disco vloer installeren in de woonkamer en iedereen uitnodigen die als een debiel wil dansen! Zijn de beste tijden!
[ link | afbeelding ]
1.5 meter doenbaar als je huiskamer groot genoeg is!quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die vlieger gaat niet op kerel, kutcorona
Ik mis de gifquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:13 schreef DeHovenier het volgende:
Gelukkig heb ik mn handen nog
badum tssj
Zn zoon doet toch alleen ouwe wijven spelshows? Die Bonnie lijkt op die blonde van Abba niets mis mee!quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:10 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zijn zoon is ook leuk, 1 van de weinigen. Bonnie is Bonnie![]()
Geen idee, maar jij begonquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:16 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zn zoon doet toch alleen ouwe wijven spelshows? Die Bonnie lijkt op die blonde van Abba niets mis mee! [ link | afbeelding ]
Zaaltje huren dan maar, regel jij Roelvink?quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:14 schreef cosmosis het volgende:
[..]
1.5 meter doenbaar als je huiskamer groot genoeg is!
Hah wth Roelvink, ik mag er toch vanuit gaan dat jezelf wel als een aap kan dansen Met @Stray_cat lekker schurend zoals op 00:50 rawrquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zaaltje huren dan maar, regel jij Roelvink?
Lekkerquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:31 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hah wth Roelvink, ik mag er toch vanuit gaan dat jezelf wel als een aap kan dansen Met @:Stray_cat lekker schurend zoals op 00:50 rawr [ link | afbeelding ]
Schuifelen kan ik wel, anders moet je Bokito oid inhuren.quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:31 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hah wth Roelvink, ik mag er toch vanuit gaan dat jezelf wel als een aap kan dansen Met @:Stray_cat lekker schurend zoals op 00:50 rawr [ link | afbeelding ]
Iedereen zn eigen dansskills, zolang de vibe positief is zijn we allemaal broeders!quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Schuifelen kan ik wel, anders moet je Bokito oid inhuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |