SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Waar zou ik Girlhood van moeten kennen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:23 schreef DJ11 het volgende:
Een paar maanden geleden bracht Girlhood de fijne track The Love I Need uit. Nu is er nieuw werk.Girlhood - It Might Take A Woman
Ik zal eens gaan zoekenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:23 schreef Melting het volgende:
Als ik dan toch mag sturen.... kun je me zo meteen dan verrassen met 90's happy hardcore nummer.
Nergens, behalve van het nummer dat ik noemde. Heb ik meerdere keren gedraaidquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Waar zou ik Girlhood van moeten kennen?
Dat kan ik toch nooit onthouden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nergens, behalve van het nummer dat ik noemde. Heb ik meerdere keren gedraaid
In de nasi!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:27 schreef DJ11 het volgende:
Heerlijk Vout dit:Village People - In The Navy (St Tropez radio mix)
Is dat zo?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:29 schreef DJ11 het volgende:
Overigens maakt Trump bij z'n rally's gretig gebruik van YMCA....
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:30 schreef DJ11 het volgende:
Uit de serie: Je hebt dit zelf gewildNakatomi - Sing (radio cut)
Ja, hij gebruikt dat nummer om mee op te komen.... Merkwaardige keuze; het is nogal een gay anthem.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat zo?Nooit gehoord. Maar ook nooit opgelet.
Misschien wil hij de gay community wel voor zich winnen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, hij gebruikt dat nummer om mee op te komen.... Merkwaardige keuze; het is nogal een gay anthem.
Wellicht.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien wil hij de gay community wel voor zich winnen.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:38 schreef DJ11 het volgende:
En tot slot van dit la la la-blokje:The Beatles - Ob-La-Di, Ob-La-Da
Goedenavondquote:
Als ik Tunng zie, denk ik dat er een klinker mist.quote:
De i zeker?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Als ik Tunng zie, denk ik dat er een klinker mist.
Dit klinkt best mooi. Voor Tunng een heel toegankelijk nummer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: Ik heb Peaceman er al een DM over gestuurd, maar Tunng heeft weer een nieuw nummer uit. Eén van hun meest toegankelijke, radiovriendelijke nummers tot dusver. Kan zo op Radio 2
Hier kan ik niet op dansen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Sparks - Music That You Can Dance To (7-inch version)
Nee, maar ik vind het wel leuk klinken.quote:
Radio 2 draait 'm nog vrij regelmatig. Het is ook gewoon een fijne plaat.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:06 schreef livelink het volgende:
Oh ja, die was inderdaad een beetje weggezakt bij mij. Maar nu weer terug
Radio2 staat bij mij nog steeds alleen maar aan tijdens de Top2000. Ik voel me zo oud bij die zender.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Radio 2 draait 'm nog vrij regelmatig. Het is ook gewoon een fijne plaat.
Had zo in jouw show gekund. Had ik niet geraden dat het Wax was trouwens.quote:
Gelukkigquote:
Dat had ik altijd met Sweat (A la la la la long) van Inner Circlequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:10 schreef Melting het volgende:
Dit nummer brengt slechte herinneringen naar boven. Hier moesten we op dansles altijd op dansen.
Oké, u vraagt, wij draaienquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:12 schreef livelink het volgende:
Bij mij hoort in dit blokje dan ook For America van Red box
Ik weet niet welke nummers nog meer in jullie repertoire zitten, en of deze daar dus bij past.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben bezig om mijn coverband ervan te overtuigen dat we dit nummer ook moeten gaan spelen...![]()
EMF - Unbelievable
Van alles. Ik vind van welquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet welke nummers nog meer in jullie repertoire zitten, en of deze daar dus bij past.
Meteen laten testen op corona dan.quote:
Lijkt me beter. Zeker als je ziet hoe ze er tegenwoordig uitziet....quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Meteen laten testen op corona dan.
Groeven in je hart..... dat lijkt me ook niet gezond.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Deee-Lite - Groove Is In The Heart (Gigamesh remix)
Die kunnen ook beter naar de dokter, inderdaad...quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Groeven in je hart..... dat lijkt me ook niet gezond.
In dat geval... welkom terug.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:36 schreef livelink het volgende:
Ik was er even uitgevallen. Ben weer terug.
Je bedoeld de normale versie?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:40 schreef DJ11 het volgende:
In deze versie had ik 'm nog nooit gedraaid...Pet Shop Boys - Always On My Mind
Nee hoor.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
OhIk was bang dat je dit nummer voor jouw show had klaargezet of zo.
Dat inderdaad....quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:54 schreef livelink het volgende:
Ik ben normaal vrij ruimdenkend als het het koningshuis betreft. Ik zal me niet zo snel druk maken over salarissen en zo. Maar het op vakantie gaan, terwijl de rest van Nederland een schuldcomplex wordt aangepraat als ze de deur zelfs maar overwegen uit te gaan en dan niet doorhebben hoe stom dat is. Daar heb ik geen woorden voor (om in het thema te blijven).
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:00 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga even soep opwarmen, maar ik blijf meeluisteren hoor
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:01 schreef Symphonic het volgende:
Show van DJ11 gemist![]()
Goedeavond![]()
Volare
Welkom.quote:
Kan gebeuren, overkomt de besten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:01 schreef Symphonic het volgende:
Show van DJ11 gemist![]()
Goedeavond![]()
Volare
Ik ga giving it all away op mijn stemlijst zettenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:06 schreef DJ11 het volgende:
Prachtig nummer. Staat in mijn Top 200 allertijden en daarin komt geen verandering in de komende editie.
Ook mooi.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga giving it all away op mijn stemlijst zetten
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:09 schreef livelink het volgende:
Dit zal Elvis wel zijn, maar ik ken het nummer verder niet.
Heel apart...... ik heb geeneen keuken gezien.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:11 schreef just me het volgende:
Hoe was je middagje keukenboeren Melting ?
Dat je toch een bad wilt hebben?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Heel apart...... ik heb geeneen keuken gezien.
Ik was dan ook aan het kijken voor badkamers.
En ik ben heel wat wijzer geworden weer.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat je toch een bad wilt hebben?
Gelukkig hoeven wij dat niet. Wij moeten op keukenjacht tztquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:14 schreef just me het volgende:
[..]lekker dom van mij maar de bedoeling was goed
Ik ga Sunshower eens googelen. Geen idee wat dat is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar ik denk dat er wel een Sunshower en een rainshower in komen.![]()
Mits het betaalbaar is.
beter te vroeg dan te laatquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven wij dat niet. Wij moeten op keukenjacht tzt
Geen water.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:19 schreef livelink het volgende:
Komt er uberhaupt wel water kijken bij een sunshower? Of is het gewoon een zonnebank/sauna onder de douche? Zelfs na opzoeken word ik er niet veel wijzer van.
Gaat lekker daarquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:19 schreef Symphonic het volgende:
En weer een grop 1 brand gaande in Heerhugowaard, na 2 schietpartijen afgelopen nacht.
Gaat goed daar, tijd om snel te verhuizenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:19 schreef Symphonic het volgende:
En weer een grop 1 brand gaande in Heerhugowaard, na 2 schietpartijen afgelopen nacht.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:19 schreef Symphonic het volgende:
Oriënteren kan al wel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het kan pas na de afspraak met de aannemer
In principe weten we al op de centimeter nauwkeurig wat we willen.quote:
Klinkt wel lekker hoor.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen water.
Precies wat je zegt.
Denk dat ik alleen een infrarood deel pak.
Mijn collega heeft dat ook. Behalve het gelazer met garantie is hij er wel blij mee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen water.
Precies wat je zegt.
Denk dat ik alleen een infrarood deel pak.
Wat voor gelazer?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn collega heeft dat ook. Behalve het gelazer met garantie is hij er wel blij mee.
Dat ding ging/was stuk dus datbwas getouwtrek met de installateur.quote:
dat de garantie ruk isquote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat ding ging/was stuk dus datbwas getouwtrek met de installateur.
Maar nou heeft hij dat met zo ongeveer alles, dus dat is geen maatstaf.
Maar het geeft wel heerlijke warmte af
Ik weet niet wat de voor- en nadelen zijn.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Een regendouche komt er hier niet in, ik haat die dingen
Oh ik vind het wel lekker hoor !quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Een regendouche komt er hier niet in, ik haat die dingen
quote:
Je ketel moet het aankunnen, anders komt er een lullig straaltje uit. Je wordt zeiknat bij het aanzetten en dat ding hangt aan het plafond en da’s veel te ver bij mijn hoofd vandaan, het duurt nog langer dan met zo’n waterbesparende douchekop om mijn haren te wassen en de douche moet veel heter gezet worden omdat het water op weg naar mijn hoofd en lijf al flink afkoeltquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de voor- en nadelen zijn.
Dat krijg je met zo'n lange lummel in huis die er ook onder moet passen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je ketel moet het aankunnen, anders komt er een lullig straaltje uit. Je wordt zeiknat bij het aanzetten en dat ding hangt aan het plafond en da’s veel te ver bij mijn hoofd vandaan, het duurt nog langer dan met zo’n waterbesparende douchekop om mijn haren te wassen en de douche moet veel heter gezet worden omdat het water op weg naar mijn hoofd en lijf al flink afkoelt
Ik heb er echt een hele andere ervaring meequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je ketel moet het aankunnen, anders komt er een lullig straaltje uit. Je wordt zeiknat bij het aanzetten en dat ding hangt aan het plafond en da’s veel te ver bij mijn hoofd vandaan, het duurt nog langer dan met zo’n waterbesparende douchekop om mijn haren te wassen en de douche moet veel heter gezet worden omdat het water op weg naar mijn hoofd en lijf al flink afkoelt
Wel goede ervaring dus?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb er echt een hele andere ervaring mee
Ja, zeker weten!! En dat was in 'n bergdorpje in Portugalquote:
In hotels baal ik altijd als ze zo’n geval hebben en dat ding van mijn zusje heb ik vervloektquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb er echt een hele andere ervaring mee
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
In hotels baal ik altijd als ze zo’n geval hebben en dat ding van mijn zusje heb ik vervloekt
Dat konden ze me tot nu toe nergens laten voelen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:38 schreef just me het volgende:
[..]
In dit geval moet Melting maar zo'n douche in de winkel uitproberen![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:39 schreef livelink het volgende:
Hij probeert wel erg hard te bewijzen dat hij een echte man is.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Elke keer als ik de douche bij mijn zusje aan of uitzette ging de handsproeier aan en was de hele vloer zeiknat
Ga naar zo’n moderne/gerenoveerde Van der Valk en probeer daar de douche uitquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat konden ze me tot nu toe nergens laten voelen.
Dat lijkt me ook ideaal.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:40 schreef livelink het volgende:
Wij hebben een regendouche en ik vind het heerlijk. Maar de rest van het gezin gebruikt de gewone douche. Wij hebben gewoon de keuze.
Ik moet het met een trapje doen, ja. Maar mijn man kan er gewoon bij (hangt bij ons niet aan het plafond) en schroeft hem er dan af, zodat die schoongemaakt kan worden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook ideaal.![]()
Maar wat ik me afvraag.... hoe krijg je de bovenkant van de regendouche goed schoon?
Moet je dat echt met een trapje doen?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet het met een trapje doen, ja. Maar mijn man kan er gewoon bij (hangt bij ons niet aan het plafond) en schroeft hem er dan af, zodat die schoongemaakt kan worden.
Je zult hem toch ook niet elke week moeten poetsen denk ik ?quote:
Livelink moet alles met een trapje doenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook ideaal.![]()
Maar wat ik me afvraag.... hoe krijg je de bovenkant van de regendouche goed schoon?
Moet je dat echt met een trapje doen?
Dat weet ik nog niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
Je zult hem toch ook niet elke week moeten poetsen denk ik ?
Een trapje in de douchecabine staat heel erg wankel. Het past net niet (uitgeklapt). Ik heb in de zomer het plafond in de badkamer gewist en heb echt waaghalzerige toeren uitgehaald op dat trapje.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Livelink moet alles met een trapje doen
Hij heeft het wel aangeboden aan Elvis.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Had hij deze niet voor Elvis geschreven, of zo?
Welnee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
Je zult hem toch ook niet elke week moeten poetsen denk ik ?
Melting poetst wel graagquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
We zijn toch wat gelukkiger met jou erbijquote:
Wat waren tijden toen toch simpel. Je pakt lukraak een foto, je neemt een achtergrondkleur, je kwakt een tekst neer en je hebt een hoesje.quote:
Dat kun je nu natuurlijk nog steeds doen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat waren tijden toen toch simpel. Je pakt lukraak een foto, je neemt een achtergrondkleur, je kwakt een tekst neer en je hebt een hoesje.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:55 schreef DJ11 het volgende:
Crystal Waters - Gipsy Woman (She's Homeless)
Dank je!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
We zijn toch wat gelukkiger met jou erbij
quote:
Deze kennen niet veel mensen, denk ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was ff plassen en nog was ik de eerste
Volgende keer wat rustiger aan doen met plassenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was ff plassen en nog was ik de eerste
Het klinkt hetzelfde als zijn andere hit Festival der Liebequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze kennen niet veel mensen, denk ik.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:07 schreef Symphonic het volgende:
Sjors Bakker met his Steencoal Inglies
Dit is Mick, he sings like Jaggerquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:11 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is het hondje van Frenkie de Jong, en die heet Jagger:
[ afbeelding ]
Oh, wat ziet hij er hier oud uit, zegquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit is Mick, he sings like Jagger
[ afbeelding ]
Die man is dan ook al bijna dood...quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, wat ziet hij er hier oud uit, zeg
quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
I know I’ll never love this way again - Dionne warwick?
Ik denk hetzelfde, soms balen dat ik niet kan doen wat ik zou willenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:17 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ups and downs, maar ik heb volgens mij de ergste coronadip gehad![]()
En met jou?
Dat inderdaad, in ieder geval ben ik voorbij de fase dat ik uit verveling bijna elke dag thuis zat te drinkenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk hetzelfde, soms balen dat ik niet kan doen wat ik zou willen
Een mens doet rare dingen uit verveling. goed dat je die fase voorbij bent!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:20 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat inderdaad, in ieder geval ben ik voorbij de fase dat ik uit verveling bijna elke dag thuis zat te drinken
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:20 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat inderdaad, in ieder geval ben ik voorbij de fase dat ik uit verveling bijna elke dag thuis zat te drinken
Dankjequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
Een mens doet rare dingen uit verveling. goed dat je die fase voorbij bent!
Elke dag is wel veel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:20 schreef ok01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:22 schreef livelink het volgende:
So many men, so little time zal de titel wel zijn.
Alles wordt normaal, ook de dingen die in het verleden niet normaal warenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:22 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dankjenu hopen dat het snel weer wat normaler wordt allemaal
Ik drink elke dag wel 'n glaasje of 2quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:23 schreef livelink het volgende:
Sinds mijn dochter positief is getest, ben ik toch een stuk negatiever geworden.
Diepzinnig, maar zo bedoel je het vast niet...quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:23 schreef livelink het volgende:
Sinds mijn dochter positief is getest, ben ik toch een stuk negatiever geworden.
Voelt ze zich inmiddels wel beter?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:23 schreef livelink het volgende:
Het is bij jouw dochter ook best heftig!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:23 schreef livelink het volgende:
Preciesquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Elke dag is wel veel.
Maar vergeet niet om nu ook af en toe te genieten. Zoals op zaterdag avond bijvoorbeeld.
Nee, ik ben niet zo diepzinnig op het moment. Heb net een glas wijn op.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Diepzinnig, maar zo bedoel je het vast niet...
Snap ik, ontzettend veel sterktequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:23 schreef livelink het volgende:
Er zit een apart soort tegenstrijdigheid in deze zin...quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:23 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:26 schreef ok01 het volgende:
Bj Thomas - Raindrops keep falling on My head
Ja, gisteren wel. Vanavond voelde ze zich weer slechter. De onzekerheid wanneer ze er klaar mee is, is fnuikend. En ondertussen had ze van school geen uitstel gekregen voor al haar toetsen, dus ze heeft afgelopen week ook nog keihard aan school moeten werken. Vanavond had ze de deadline voor haar laatste toetsen. Ziek zijn was geen excuus. Maar ze meldde net dat ze haar laatste toets net had ingeleverd en dus heeft ze nu ook herfstvakantie. Hopelijk knapt ze daardoor ook wat sneller op.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Voelt ze zich inmiddels wel beter?
Dat hoop ik dan ook maar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, gisteren wel. Vanavond voelde ze zich weer slechter. De onzekerheid wanneer ze er klaar mee is, is fnuikend. En ondertussen had ze van school geen uitstel gekregen voor al haar toetsen, dus ze heeft afgelopen week ook nog keihard aan school moeten werken. Vanavond had ze de deadline voor haar laatste toetsen. Ziek zijn was geen excuus. Maar ze meldde net dat ze haar laatste toets net had ingeleverd en dus heeft ze nu ook herfstvakantie. Hopelijk knapt ze daardoor ook wat sneller op.
Daar kwam dit nummer ook voorbij inderdaad.quote:
wat achterlijk dat ziek zijn geen excuus isquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, gisteren wel. Vanavond voelde ze zich weer slechter. De onzekerheid wanneer ze er klaar mee is, is fnuikend. En ondertussen had ze van school geen uitstel gekregen voor al haar toetsen, dus ze heeft afgelopen week ook nog keihard aan school moeten werken. Vanavond had ze de deadline voor haar laatste toetsen. Ziek zijn was geen excuus. Maar ze meldde net dat ze haar laatste toets net had ingeleverd en dus heeft ze nu ook herfstvakantie. Hopelijk knapt ze daardoor ook wat sneller op.
Het was de titelsong van dat programmaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar kwam dit nummer ook voorbij inderdaad.
Wat raar dat de school geen uitstel wilde gevenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:29 schreef Rataplan79 het volgende:
Ultravox - Dancing with tears in my eyes
Ja, scholen worstelen ontzettend met deze situatie. Mijn zoon heeft over twee weken tentamens. Daarvan hebben ze besloten dat de examenleerlingen komende twee weken niet naar school mogen, in de hoop dat alle examenleerlingen zo min mogelijk risico lopen op corona voor de tentamenperiode. Voor hem werkt dat helaas slechter, maar ja.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
wat achterlijk dat ziek zijn geen excuus is
Maar wat zou hij dan moeten doen als hij geen school heeft.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, scholen worstelen ontzettend met deze situatie. Mijn zoon heeft over twee weken tentamens. Daarvan hebben ze besloten dat hij de komende twee weken niet naar school mag, in de hoop dat alle examenleerlingen zo min mogelijk risico lopen op corona voor de tentamenperiode. Voor hem werkt dat helaas slechter, maar ja.
Gisteren had hij economie en waren er maar 2 leerlingen fysiek aanwezig. De rest zat online thuis omdat ze klachten hadden. Het is een drama. Ik ben serieus aan het overwegen om hem dit jaar maar te laten stoppen met school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |