Waarom geen götze?quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
In ieder geval geen superjood, Teze en Götze.
Uitslag? Geen idee, als er maar wat lijn in het spel te bespeuren is. Schmidt heeft z’n aankoopjes en huren mogen doen. Nu willen we daar wel wat van terugzien natuurlijk. Ik verwacht nog geen wonderen.
Gotze is wel mee toch naar zwolle?quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
In ieder geval geen superjood, Teze en Götze.
Uitslag? Geen idee, als er maar wat lijn in het spel te bespeuren is. Schmidt heeft z’n aankoopjes en huren mogen doen. Nu willen we daar wel wat van terugzien natuurlijk. Ik verwacht nog geen wonderen.
Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:39 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Gotze is wel mee toch naar zwolle?
Ik heb begrepen dat die grote neger ook nog eens een ONGELOOFLIJK BEEST is.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:44 schreef tja77 het volgende:
Benieuwd naar de grote neger en Götze natuurlijk.
Van wie heb je dat meegekregen?quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat die grote neger ook nog eens een ONGELOOFLIJK BEEST is.
Götze heeft flink aan z’n conditie gewerkt schijnbaar. Vandaar mijn vraag.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:53 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Moet je aan Götze vragen had ik net begrepen.
Neequote:Op zondag 18 oktober 2020 15:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat Gotze nog tijd nodig had
Is Zwolle nog kunstgras eigenlijk?
Goeien glapje 🤪quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zou erg fijn zijn.
Hahahaha. Snap je, snap je?
Deze zal nog vaak gemaakt worden. Steengoeie grap dan ook.
@:losbuenosmuchachos check deze grap.
Ihattaren. Wil die jongen weer zien spelen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:18 schreef Zorro het volgende:
Liever Madueke ipv Mauro, maar toch al genot
Heb er in ieder geval opvallend goede zin an. Enorm benieuwd naar de Gotz en onze Ivoriaanse Muur. Zal wel tegenvallen dus. 2-1.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:12 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Vriend, wat denk jij ervan vandaag?
De Gotz staat basis.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb er in ieder geval opvallend goede zin an. Enorm benieuwd naar de Gotz en onze Ivoriaanse Muur. Zal wel tegenvallen dus. 2-1.
Dit ja.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ihattaren. Wil die jongen weer zien spelen.
Ook goed, als ie op niveau zit.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ihattaren. Wil die jongen weer zien spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |