Dit was nou net géén gezeik. Met de overtuiging dat we eindelijk van dat middenveld af zijn probeerde ik een herinnering op te halen van de pijnlijke voorbije dagen, om daarmee juist de achterliggende vreugde te voelen van een nieuw PSV waarin zo'n middenveld niet meer mogelijk is, weg van de duisternis juist!quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat loop jij al het hele seizoen te zeiken zeg. Ben je 24/7 ongesteld ofzo
In ieder geval geen superjood, Teze en Götze.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:03 schreef Gutanoth het volgende:
Match day boys!
Wat wordt de opstelling en de uitslag?
Dat zou erg fijn zijn.quote:
Ik las dat ie meer talent had dan Frenkie de Jong, en het was niet eens de dorpsidioot.quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zou erg fijn zijn.
Hahahaha. Snap je, snap je?
Deze zal nog vaak gemaakt worden. Steengoeie grap dan ook.
@:losbuenosmuchachos check deze grap.
Waarom geen götze?quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
In ieder geval geen superjood, Teze en Götze.
Uitslag? Geen idee, als er maar wat lijn in het spel te bespeuren is. Schmidt heeft z’n aankoopjes en huren mogen doen. Nu willen we daar wel wat van terugzien natuurlijk. Ik verwacht nog geen wonderen.
Gotze is wel mee toch naar zwolle?quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
In ieder geval geen superjood, Teze en Götze.
Uitslag? Geen idee, als er maar wat lijn in het spel te bespeuren is. Schmidt heeft z’n aankoopjes en huren mogen doen. Nu willen we daar wel wat van terugzien natuurlijk. Ik verwacht nog geen wonderen.
Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:39 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Gotze is wel mee toch naar zwolle?
Ik heb begrepen dat die grote neger ook nog eens een ONGELOOFLIJK BEEST is.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:44 schreef tja77 het volgende:
Benieuwd naar de grote neger en Götze natuurlijk.
Van wie heb je dat meegekregen?quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat die grote neger ook nog eens een ONGELOOFLIJK BEEST is.
Götze heeft flink aan z’n conditie gewerkt schijnbaar. Vandaar mijn vraag.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:53 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Moet je aan Götze vragen had ik net begrepen.
Neequote:Op zondag 18 oktober 2020 15:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat Gotze nog tijd nodig had
Is Zwolle nog kunstgras eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |