abonnement Unibet Coolblue
pi_195697100
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:07 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Volgende week: it's over 10000 !
Daar is geen meme van ;)
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_195697115
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 17:26 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Er wordt daar wel wat anders omgegaan met vlees. Ik ben een paar jaar terug in Vietnam geweest. Daar heb ik ook zo'n vleesmarkt bezocht. Wij waren daar s'ochtends 7.00uur. Dan is het vlees duurder, en komen in principe alleen de rijkere mensen hun vlees halen. Het vlees ligt daar gewoon open en bloot. Om 10.00uur wordt het vlees afgeprijst en komen de armere mensen hun vlees halen. Hygiene is daar ver te zoeken, alles ligt op en tegen elkaar.

Dat is natuurlijk wel een groot verschil met hier, waar het vlees vers is (althans bij de slager) en gekoeld bewaard wordt.
Dat is nog netjes.
Ik ben een keer op een vleesmarkt geweest in afrika en daar worden voornamelijk kippen levend verkocht, of op aanvraag geslacht voor je ogen. Je vindt de darmen, magen en andere ingewanden van verschillende dieren op de straat waar oa wilde katten aan eten.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195697168
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:09 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Dat is nog netjes.
Ik ben een keer op een vleesmarkt geweest in afrika en daar worden voornamelijk kippen levend verkocht, of op aanvraag geslacht voor je ogen. Je vindt de darmen, magen en andere ingewanden van verschillende dieren op de straat waar oa wilde katten aan eten.
Dat had je daar ook. Dat waren buitenmarkten. Eenden die aan een drinkbakje lagen. Liepen toch niet weg omdat ze uitgedroogd waren. :') Als je er een kocht werd de eend uit de kring getrokken, en tsjak kop eraf. Moederhond gebraden naast de puppies (die binnen 1jr op 10kg gedwangvoedert werden) dat soort praktijken.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_195697207
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 17:32 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
waarom is denemarken in 1x verdwenen in een foto?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195697367
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:12 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Dat had je daar ook. Dat waren buitenmarkten. Eenden die aan een drinkbakje lagen. Liepen toch niet weg omdat ze uitgedroogd waren. :') Als je er een kocht werd de eend uit de kring getrokken, en tsjak kop eraf. Moederhond gebraden naast de puppies (die binnen 1jr op 10kg gedwangvoedert werden) dat soort praktijken.
Verschrikkelijk. Hier moet ook echt iets aan gedaan worden.
China gaat ook gewoon vrolijk door met dit soort praktijken.
pi_195697387
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 17:07 schreef Molo het volgende:
Ik probeer al sinds gisteren een afspraak te maken om te laten testen, maar nul beschikbaar hier en telefonisch amper bereikbaar dus ik ziek het wel gewoon uit ^O^ *O* :')
Hoe lang wacht je aan de telefoon? Ik had gisteren na 5 minuten in de wacht iemand aan de lijn. (Bij mn eerste belpoging) Wordt morgenochtend getest. Misschien wat langer wachten? Telefoon werkt gewoon hoor :)
pi_195697417
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:24 schreef RvS-Coldplay het volgende:

[..]

Hoe lang wacht je aan de telefoon? Ik had gisteren na 5 minuten in de wacht iemand aan de lijn. (Bij mn eerste belpoging) Wordt morgenochtend getest. Misschien wat langer wachten? Telefoon werkt gewoon hoor :)
je kan toch gewoon online een test aanvragen ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195697649
Wat is trouwens hier de logica achter?

Vriend van mij kreeg mail van basic fit.
Je moet een mondkapje dragen BEHALVE tijdens het sporten zelf. Dus als je rond loopt in de zaal, mondkapje af. Tijdens rennen/liften wanneer je meer virus uitstoot kan het kapje rustig af.

Verder ook groeplessen met 30 man, 1,5m afstand is voldoende.

Niks over ventilatie.

Is toch absurd dat we bijna in november zitten en het hele beleid bij bv sportscholen nog puur afgesteld is op grote druppels 1,5 meter en een doekje over de machine halen...

Maar al geloof je dat het enkel dat is waarom dan die mondkapjes op en af continue. Dat vormt vanuit de Jaap van Dissel logica toch juist een probleem dan?
pi_195697683
Mag de politie je zo maar fouilleren trouwens mbt alcohol in je tas?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 18:42:55 #285
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_195697685
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:39 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Wat is trouwens hier de logica achter?

Vriend van mij kreeg mail van basic fit.
Je moet een mondkapje dragen BEHALVE tijdens het sporten zelf. Dus als je rond loopt in de zaal, mondkapje af. Tijdens rennen/liften wanneer je meer virus uitstoot kan het kapje rustig af.

Verder ook groeplessen met 30 man, 1,5m afstand is voldoende.

Niks over ventilatie.

Is toch absurd dat we bijna in november zitten en het hele beleid bij bv sportscholen nog puur afgesteld is op grote druppels 1,5 meter en een doekje over de machine halen...

Maar al geloof je dat het enkel dat is waarom dan die mondkapjes op en af continue. Dat vormt vanuit de Jaap van Dissel logica toch juist een probleem dan?
Economie > volksgezondheid
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 18:42:58 #286
460440 Viltje
Het antwoord op alles is 42.
pi_195697687
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:39 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Wat is trouwens hier de logica achter?

Vriend van mij kreeg mail van basic fit.
Je moet een mondkapje dragen BEHALVE tijdens het sporten zelf. Dus als je rond loopt in de zaal, mondkapje af. Tijdens rennen/liften wanneer je meer virus uitstoot kan het kapje rustig af.

Verder ook groeplessen met 30 man, 1,5m afstand is voldoende.

Niks over ventilatie.

Is toch absurd dat we bijna in november zitten en het hele beleid bij bv sportscholen nog puur afgesteld is op grote druppels 1,5 meter en een doekje over de machine halen...

Maar al geloof je dat het enkel dat is waarom dan die mondkapjes op en af continue. Dat vormt vanuit de Jaap van Dissel logica toch juist een probleem dan?
Het wordt afgeraden om een mondkapje te dragen tijdens het sporten, omdat je kortademig en duizelig kunt worden. Zo'n mondkapje is natuurlijk ook niet echt bedoeld om mee te gaan sporten.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 18:51:19 #287
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_195697810
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:39 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Wat is trouwens hier de logica achter?

Vriend van mij kreeg mail van basic fit.
Je moet een mondkapje dragen BEHALVE tijdens het sporten zelf. Dus als je rond loopt in de zaal, mondkapje af. Tijdens rennen/liften wanneer je meer virus uitstoot kan het kapje rustig af.

Verder ook groeplessen met 30 man, 1,5m afstand is voldoende.

Niks over ventilatie.

Is toch absurd dat we bijna in november zitten en het hele beleid bij bv sportscholen nog puur afgesteld is op grote druppels 1,5 meter en een doekje over de machine halen...

Maar al geloof je dat het enkel dat is waarom dan die mondkapjes op en af continue. Dat vormt vanuit de Jaap van Dissel logica toch juist een probleem dan?
Er zit geen logica achter: groepslessen binnen kunnen met 30 man op 1,5 meter terwijl voor buitensport een maximale groepsgrootte van 4 aangehouden wordt.


Net zo logisch als mensen ontraden gemiddeld 50 km naar hun werk te pendelen maar ze wel duizenden kilometers door Europa laten reizen voor vakantie.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_195697818
Ik volg die 'aantal besmettelijke personen' statistiek niet zo. Die stond weken terug al op 146.000 en recent lijkt dat naar beneden bijgesteld maar ook nu is die grafiek wel oplopend maar heeft niet de groei die aantal besmettingen wel heeft.
pi_195697839
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:51 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Er zit geen logica achter: groepslessen binnen kunnen met 30 man op 1,5 meter terwijl voor buitensport een maximale groepsgrootte van 4 aangehouden wordt.


Net zo logisch als mensen ontraden gemiddeld 50 km naar hun werk te pendelen maar ze wel duizenden kilometers door Europa laten reizen voor vakantie.
Terwijl alles er nog steeds op wijst dat buiten amper besmettingen plaatsvinden dus gooi alles binnen dicht en gooi Nederland vol met terrasheaters en buiten de winter doorbrengen
pi_195697892
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:42 schreef Discombobulate het volgende:
Mag de politie je zo maar fouilleren trouwens mbt alcohol in je tas?
ligt aan de APV ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195698085
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:24 schreef RvS-Coldplay het volgende:

[..]

Hoe lang wacht je aan de telefoon? Ik had gisteren na 5 minuten in de wacht iemand aan de lijn. (Bij mn eerste belpoging) Wordt morgenochtend getest. Misschien wat langer wachten? Telefoon werkt gewoon hoor :)
Ik had dinsdag geen wachttijd aan de telefoon. Afspraak de volgende dag. Uitslag wel pas na 48uur. Mijn vrouw moest 4 dagen wachten op een test. Inmiddels afgezegd omdat ik negatief was. *O*
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_195698100
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:55 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ligt aan de APV ?
Ook nu met de noodverordering?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_195698113
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:39 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Wat is trouwens hier de logica achter?

Vriend van mij kreeg mail van basic fit.
Je moet een mondkapje dragen BEHALVE tijdens het sporten zelf. Dus als je rond loopt in de zaal, mondkapje af. Tijdens rennen/liften wanneer je meer virus uitstoot kan het kapje rustig af.

Verder ook groeplessen met 30 man, 1,5m afstand is voldoende.

Niks over ventilatie.

Is toch absurd dat we bijna in november zitten en het hele beleid bij bv sportscholen nog puur afgesteld is op grote druppels 1,5 meter en een doekje over de machine halen...

Maar al geloof je dat het enkel dat is waarom dan die mondkapjes op en af continue. Dat vormt vanuit de Jaap van Dissel logica toch juist een probleem dan?
Dat zal er niet letterlijk gestaan hebben ofwel?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_195698132
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:42 schreef Discombobulate het volgende:
Mag de politie je zo maar fouilleren trouwens mbt alcohol in je tas?
Politie mag toch altijd preventief fouilleren?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_195698163
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:05 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Politie mag toch altijd preventief fouilleren?
Nee, Niet in amsterdam bijv.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195698183
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:05 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Politie mag toch altijd preventief fouilleren?
Nein

quote:
Wanneer mag de politie preventief fouilleren?
De politie mag alleen preventief fouilleren in de daarvoor aangewezen veiligheidsrisicogebieden. Dit zijn gebieden met een hoog aantal wapenincidenten en/of een ernstige mate van (vuur)wapengebruik. In deze gebieden geldt ook een messenverbod.
Ik vraag me af of dat met de noodverordering wel mag. In Amsterdam hadden ze het dacht ik wel gedaan, maar weet niet of het overal geldt nu.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_195698305
Tip. Kassa over nut mondkapjes NPO 1 nu. Uitslag zou verbijsterend zijn.
pi_195698390
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:13 schreef kol7680 het volgende:
Tip. Kassa over nut mondkapjes NPO 1 nu. Uitslag zou verbijsterend zijn.
onderwerp komt nog aan bod?of is het al geweest
pi_195698416
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:17 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

onderwerp komt nog aan bod?of is het al geweest
Komt nog
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:33:30 #300
408813 crew  trein2000
pi_195698719
1.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')