Amerika is al een 3e wereld land. Ik denk eerder dat ze allemaal naar Australië of Canada gaan. Maar die laten geen tokkies binnen. Dus het overgrote deel zal geen keus hebben dan in Europa te blijven.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:15 schreef epicbeardman het volgende:
Fijn al die Europese leiders die Europa slopen zoals Macron, Merkel, Rutte
[ afbeelding ]
Ik voorspel dat over 50 jaar heel Europa een no go zone is en alle oorspronkelijke europeanen richting Amerika vertrekken en Europa laten voor wat het is. Europa wordt een derde wereld continent.
Ja ik geloof niet dat iemand zomaar overhoop schieten verantwoord is eigenlijk. Jij zegt dat iemand met een mes (die daarvoor net iets ergs heeft gedaan) altijd acuut gevaar is en dat je dus vrij spel hebt. Ik heb daar een iets andere mening over.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:29 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het is makkelijker om te discussiëren als je toegeeft als je fout zit.
Je leest verkeerd, daarom nog een poging om het uit te leggen. Het gaat erom dat iemand met een mes bewezen gevaarlijk is en ook bezig is met de volgende gevaarlijke actie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:34 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Ja ik geloof niet dat iemand zomaar overhoop schieten verantwoord is eigenlijk. Jij zegt dat iemand met een mes (die daarvoor net iets ergs heeft gedaan) altijd acuut gevaar is en dat je dus vrij spel hebt. Ik heb daar een iets andere mening over.
Ik neem aan dat niemand het hier echt meent. Wat blijft is het geluid van mijn eigen gelijk - en dat is verslavend, kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:12 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ga toch niet op die jongen in man. Gisteravond waren er ook al twee van die kloontjes op exact dezelfde manier bezig. En iedereen bleef maar happen
DIe zijn er maar niet in Frankrijk. Die lopen dat in Mali te doen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:12 schreef ToT het volgende:
[..]
En hoeveel Fransozen lopen er met een opklapbare versie daarvan mee op zak rond door de straten daar?
En waarom zou een Fransoos iemand willen onthoofden die een spotprent van Charlie Hebdo heeft laten zien?
Snap je nou echt het verschil niet tussen acuut en niet acuut gevaar?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:36 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Je leest verkeerd, daarom nog een poging om het uit te leggen. Het gaat erom dat iemand met een mes bewezen gevaarlijk is en ook bezig is met de volgende gevaarlijke actie.
Dat lijkt er wel op, ik had eerst de indruk dat het om de vader van de leerling ging, maar nu lijkt het de zoon te zijn. Beetje verwarrende berichtgeving.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:37 schreef Slayage het volgende:
Was de dader nou een leerling van het slachtoffer?
Volgens mij zijn de Fransen daar op verzoek van de lokale autoriteiten om te voorkomen dat Mali net zo'n shithole word als Afghanistan of Somalie, voor zover het dat al niet is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:43 schreef p078 het volgende:
[..]
DIe zijn er maar niet in Frankrijk. Die lopen dat in Mali te doen.
Dat zeg ik niet. Het wordt een beetje een patroon nu, die stropoppen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:45 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Snap je nou echt het verschil niet tussen acuut en niet acuut gevaar?
Ongeacht zijn volgende actie (voor mijn part heeft hij het onthoofden van heel Duitsland nog op zijn planning staan); als iemand op dat moment (hence het woordje acuut) niet ACUUT gevaarlijk is voor jou of zijn directe omgeving; waarom zou je dan voor iets anders kiezen dan een schot op zijn onderste extremiteiten? Er is letterlijk geen argument te bedenken (los van woede, emotie en evt. onvermogen om je taak goed uit te voeren).
Ik snap echt oprecht niet dat je dan nog iets zegt in de trant van 'het maakt niet uit waar je hem raakt, als je hem maar raakt'.
Kom je met een voorbeeld van een paar honderd jaar oud.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:10 schreef Durmada het volgende:
[..]
Geïmporteerd? Volgens mij is de guillotine zelfs een Franse uitvinding.
En als het wel mogelijk is?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:58 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Het wordt een beetje een patroon nu, die stropoppen.
Niet in alle situaties is het dan mogelijk om op de knie te schieten.
Dan probeer je uiteraard iemand uit te schakelen zonder te doden. Maar zoals gezegd, dat is niet per definitie mogelijk.quote:
Lol. Mijn hele punt uiteindelijk was dat je iemand ten alle initieel niet dodelijk probeert uit te schakelen en in geval van nood (noodweer) handelt naargelang de situatie. Uiteindelijk zeg je dus gewoon letterlijk wat ik al 8 posts lang aan het herhalen ben en dan ook nog heel pedant eindigen met een poging tot een sneer. Well playedquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:06 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dan probeer je uiteraard iemand uit te schakelen zonder te doden. Maar zoals gezegd, dat is niet per definitie mogelijk.
Goed om te zien dat je nu inziet dat meedoen met de discussie veel beter is dan drogredenen roepen
Nee, we verschillen wel degelijk van mening.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:09 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Lol. Mijn hele punt uiteindelijk was dat je iemand ten alle initieel niet dodelijk probeert uit te schakelen en in geval van nood (noodweer) handelt naargelang de situatie. Uiteindelijk zeg je dus gewoon letterlijk wat ik al 8 posts lang aan het herhalen ben en dan ook nog heel pedant eindigen met een poging tot een sneer. Well played
Denk je dat meneer rustig heeft staan poseren zodat de politie op zijn gemakje de richtregel kon uitvoeren en precies midden knieschijf een treffer kon plaatsen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:45 schreef WaikikiWim het volgende:
Snap je nou echt het verschil niet tussen acuut en niet acuut gevaar?
Ongeacht zijn volgende actie (voor mijn part heeft hij het onthoofden van heel Duitsland nog op zijn planning staan); als iemand op dat moment (hence het woordje acuut) niet ACUUT gevaarlijk is voor jou of zijn directe omgeving; waarom zou je dan voor iets anders kiezen dan een schot op zijn onderste extremiteiten? Er is letterlijk geen argument te bedenken (los van woede, emotie en evt. onvermogen om je taak goed uit te voeren).
Ik snap echt oprecht niet dat je dan nog iets zegt in de trant van 'het maakt niet uit waar je hem raakt, als je hem maar raakt'.
Nee. En ik zeg ook niet dat de politie in deze verkeerd heeft gehandeld hoor, ik heb er niks van gezien. Ik zeg alleen dat iemand moedwillig doodschieten nooit goed is, zeker niet als er andere opties zijn.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Denk je dat meneer rustig heeft staan poseren zodat de politie op zijn gemakje de richtregel kon uitvoeren en precies midden knieschijf een treffer kon plaatsen?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:58 schreef BartEhrman het volgende:
Ondertussen al 300 onschuldige drone slachtoffers van het Westen in Islamitische landen waar je niks over hoort. Wat een hypocriete bende hier.
Precies want de voedingsbodem voor dit soort mensen is niet het religieus bronmateriaal waarin ook gesproken wordt over bijvoorbeeld het afhakken van handen van veroordeelde dieven, nee, alle bloederige, agressieve ellende vanuit islam is puur en alleen het gevolg van én reactie op handelen van westerlingen!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:23 schreef BartEhrman het volgende:
[..]
Die stelling durf ik wel aan. Als het westen haar legers terugtrekt uit de Islamitische wereld dan verdwijnt de voedingsbodem voor dit soort mensen. Vraag me af hoe mensen in Nederland zouden reageren als Saoudi Arabië constant met drones en f16 mensen in Nederland zou vermoorden. We zouden het vast leuk vinden!
Een hakbar die zojuist iemand de keel heeft doorgesneden moet gewoon vol lood gepompt worden, zonder uitzondering, anders krijg je van die tenenkrommende vertoningen zoals de tramschutter die de rechter, OvJ en zelfs zijn eigen advocaat onder gaat zitten spugen met een grijns op zijn lelijke grafkop. Zulk soort mensen kun je sowieso nooit meer terug de maatschappij in sturen, dus wat is het nut ervan om ze in leven te houden? Gewoon opruimen, dat doen we met zieke dieren ook.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:18 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Nee. En ik zeg ook niet dat de politie in deze verkeerd heeft gehandeld hoor, ik heb er niks van gezien. Ik zeg alleen dat iemand moedwillig doodschieten nooit goed is, zeker niet als er andere opties zijn.
Er bestaan genoeg situaties waarbij iemand "moedwillig" doodschieten gewoon een prima actie is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:18 schreef WaikikiWim het volgende:
Nee. En ik zeg ook niet dat de politie in deze verkeerd heeft gehandeld hoor, ik heb er niks van gezien. Ik zeg alleen dat iemand moedwillig doodschieten nooit goed is, zeker niet als er andere opties zijn.
Je begrijpt dat dat precies is wat ze willen, sterven strevend voor hun geloof nadat ze het bloed van de ongelovigen/vijanden van islam hebben laten vloeien?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:22 schreef Hathor het volgende:
Zulk soort mensen kun je sowieso nooit meer terug de maatschappij in sturen, dus wat is het nut ervan om ze in leven te houden?
En dit was er een.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er bestaan genoeg situaties waarbij iemand "moedwillig" doodschieten gewoon een prima actie is.
Ja dat zeggen ze, maar ik dit geval ben ik er voor om ze op hun wenken te bedienen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:24 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Je begrijpt dat dat precies is wat ze willen, sterven strevend voor hun geloof nadat ze het bloed van de ongelovigen/vijanden van islam hebben laten vloeien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |