Ik ben niet thuis en heb alleen m'n mobiel bij me.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Helemaal niets.
@:DJMO iets voor de frontpage? https://kaernten.orf.at/stories/3071596/
Dat zie ik in jou niet terug.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:26 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Hoi, ik ben blackmirror. Weet je dat je hele mooie ogen hebt?
Er is een verschil tussen trollen en tussen echt treiteren/pesten. Dat eerste heb ik geen problemen mee en doe ik inderdaad aan mee. Dat 2e? No thanks. Als ik je écht niet oke vind dan praat ik niet met je. Een gezonde discussie kan prima, en als die discussie verhit is is dat ook helemaal oke, maar dusdanig stoken/treiteren dat iemand weg gaat is niet oke. En sowieso, ik ben er nog gewoon, dus laat gaan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Lieve schat je doet het zelf ook. Je vindt het ook leuk om mij te noemen op jantje lul af Je krijgt wat je toekomt
Naja je doet het idd zelf ook wel een beetje dus dan anderen de schuld geven vind ik best lullig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:27 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen trollen en tussen echt treiteren/pesten. Dat eerste heb ik geen problemen mee en doe ik inderdaad aan mee. Dat 2e? No thanks. Als ik je écht niet oke vind dan praat ik niet met je. Een gezonde discussie kan prima, en als die discussie verhit is is dat ook helemaal oke, maar dusdanig stoken/treiteren dat iemand weg gaat is niet oke. En sowieso, ik ben er nog gewoon, dus laat gaan.Reageerde vrij irrationeel, maar gelukkig heb ik mensen om mij heen die mij beter kennen
Weer gecanceld.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zie ik in jou niet terug.
en je moet je eerst loskomen uit de kelder van Robquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis en heb alleen m'n mobiel bij me.
Reageer nou eens niet op azijnliefhebbers schat. Focus je in dat geval maar op mijquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:19 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kreeg van een aantal mensen dingen naar mijn hoofd geslingerd waar ik het niet mee eens was, reageerde vanuit emotie. Heb er even over gesproken met @:DJMO en een paar anderen, en besloten dat ik mij niet laat wegpesten en dan maar een paar keer meer diep inadem.
Hee meissiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:28 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Naja je doet het idd zelf ook wel een beetje dus dan anderen de schuld geven vind ik best lullig.
Wanneer gaan we nou seks hebben?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:28 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Naja je doet het idd zelf ook wel een beetje dus dan anderen de schuld geven vind ik best lullig.
Dat is geen excuus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis en heb alleen m'n mobiel bij me.
alles voor de puntenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:28 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Helemaal prima maar stop met mention mequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:27 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen trollen en tussen echt treiteren/pesten. Dat eerste heb ik geen problemen mee en doe ik inderdaad aan mee. Dat 2e? No thanks. Als ik je écht niet oke vind dan praat ik niet met je. Een gezonde discussie kan prima, en als die discussie verhit is is dat ook helemaal oke, maar dusdanig stoken/treiteren dat iemand weg gaat is niet oke. En sowieso, ik ben er nog gewoon, dus laat gaan.Reageerde vrij irrationeel, maar gelukkig heb ik mensen om mij heen die mij beter kennen
En gelukkig maar, want ik vind het hier veel te gezellig
Dat heb je wel geprobeerdquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:29 schreef DeBraad het volgende:
Dat doe ik nergens, maar is goed. Als mensen kut tegen mij doen doe ik kut terug, maar ik zal nooit iemand moedwillig wegpesten.
moet jij zeggenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Reageer nou eens niet op azijnliefhebbers schat. Focus je in dat geval maar op mij
hahahahahaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
Laat maanlicht eens met rust dikzak
Ze zei van de week zelf dat ze zin in seks met mij hadquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
zikdakquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
quote:
Ooh dan is het goedquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze zei van de week zelf dat ze zin in seks met mij had
vind jij een DT lied ook een goed idee?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:31 schreef kree het volgende:
Denk je doe je ff lied maken en liedtekst erbij. Die beide zijn al vet lastig. Maar ik liep me compleet vast ben benieuwd of braad er nog wat meer van kan maken.
Fijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:31 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja druk dagje, maar gaat goed
Hoe is het met jou ?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Reageer nou eens niet op azijnliefhebbers schat. Focus je in dat geval maar op mij
Ben benieuwd wat je hebt, duik zo even de drive inquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:31 schreef kree het volgende:
Denk je doe je ff lied maken en liedtekst erbij. Die beide zijn al vet lastig. Maar ik liep me compleet vast ben benieuwd of braad er nog wat meer van kan maken.
Ik ga nu eerst etenquote:
Ja maar ik sta te koken. Of in ieder geval op dat moment stond ik te koken.quote:
Berlijn Superspreader Eventquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:34 schreef Justin_Case het volgende:
In Berlijn mogen een aantal kroegen weer open. Daar zegt de rechter gewoon even dikke doei met je sluiting![]()
De KFC of de mcdrek?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:32 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je hebt, duik zo even de drive in
We zetten het ideetje op de lijsdtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
vind jij een DT lied ook een goed idee?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:34 schreef Justin_Case het volgende:
In Berlijn mogen een aantal kroegen weer open. Daar zegt de rechter gewoon even dikke doei met je sluiting![]()
zo'n lied dat steeds sneller gaat en steeds chaotischer en dan 20 seconden stil isquote:
Je moet er wel beetje wat van maken want ik kwam niet uit in tekst en maat enzo dus wat halve dingetjes inslikken mss. Of anders, maar moet je ff zien. Het is iig een basis liedje wel al geworden. Muzikaal is ie opzich al wel ok. Alleen met de tekst moet je ff kijken denk nog.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:32 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je hebt, duik zo even de drive in
doe maar op schiermonnikoog danquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:37 schreef Justin_Case het volgende:
K
[..]
Kan in Nederland ook zomaar gaan gebeuren
De lijsdt is wel grappig voor fokquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zo'n lied dat steeds sneller gaat en steeds chaotischer en dan 20 seconden stil is
Ja ehhh daar wacht je maar effe meequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga nu eerst eten
[..]
Ja maar ik sta te koken. Of in ieder geval op dat moment stond ik te koken.
Dan is dat niet hygiënisch
Betwijfel hetquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:37 schreef Justin_Case het volgende:
K
[..]
Kan in Nederland ook zomaar gaan gebeuren
Muzikaal is 'ie wel oke. Maar héééééél rustigquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:37 schreef kree het volgende:
[..]
Je moet er wel beetje wat van maken want ik kwam niet uit in tekst en maat enzo dus wat halve dingetjes inslikken mss. Of anders, maar moet je ff zien. Het is iig een basis liedje wel al geworden. Muzikaal is ie opzich al wel ok. Alleen met de tekst moet je ff kijken denk nog.
En dan doorgaan met; Zeg mij dat het niet zo is....quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zo'n lied dat steeds sneller gaat en steeds chaotischer en dan 20 seconden stil is
Ja gaat superquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Mooizo, met die kleintjes ook alles goed ?![]()
dtdtquote:
Ja zoietsquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:40 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aah mooizo !
Super om te horen top mama !
Deze man heeft zijn prioriteiten niet op orde.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:38 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ehhh daar wacht je maar effe mee
Niet echt hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:42 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Deze man heeft zijn prioriteiten niet op orde.
Ja dat is ook cool idd. Maar moet zeggen ik heb toch ff 2 uur zitten prutsen alleen al aaan dit. Maar ja ok. Ik noteer hem voor de volgendequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is ook cool idd. Maar moet zeggen ik heb toch ff 2 uur zitten prutsen alleen al aaan dit. Maar ja ok. Ik noteer hem voor de volgende
Echt. McDonalds heeft ook wel lekkere burgers, maar daar zit je nooit echt vol van. Als ik zo'n Big King XXL eet van de Burger King hoef ik echt de hele dag niets meer te etenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:40 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Goede keuze. Daar weten ze iets op je dienblad te plempen wat te vreten is.
Die kelder is wel gaaf erin en Danny aan de boeien enzo dat was cool manquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is ook cool idd. Maar moet zeggen ik heb toch ff 2 uur zitten prutsen alleen al aaan dit. Maar ja ok. Ik noteer hem voor de volgende
Heb jij 20 seconden nodig om bij te komen na de climax, ja? Of had je het niet daarover?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee des nachts is er downtime van 20 minuten en dan krijg je 20 punktenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:45 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Heb jij 20 seconden nodig om bij te komen na de climax, ja? Of had je het niet daarover?
Bij de McDrek vind ik alleen de McChicken te vreten, al het andere vind ik maar niks. Zelfs de patat (ja het is patat en geen friet, we zitten niet in Belgie of zo) vind ik maar zo zo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:44 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Echt. McDonalds heeft ook wel lekkere burgers, maar daar zit je nooit echt vol van. Als ik zo'n Big King XXL eet van de Burger King hoef ik echt de hele dag niets meer te eten
Dan moet je wel de DT pakken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee des nachts is er downtime van 20 minuten en dan krijg je 20 punkten
HET IS FRIETquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:46 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Bij de McDrek vind ik alleen de McChicken te vreten, al het andere vind ik maar niks. Zelfs de patat (ja het is patat en geen friet, we zitten niet in Belgie of zo) vind ik maar zo zo.
Je mag hem sneller doen. Maar hij is toch bpm105 hoor maar mss half time feelquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:40 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Muzikaal is 'ie wel oke. Maar héééééél rustig
Patat is lekker in vlees vetquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:46 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Bij de McDrek vind ik alleen de McChicken te vreten, al het andere vind ik maar niks. Zelfs de patat (ja het is patat en geen friet, we zitten niet in Belgie of zo) vind ik maar zo zo.
Oh, dan slaap ik. Hoop oprecht dat ik nooit verslingerd ga raken aan DTS en hele nacht op wil blijven op punten te scorenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee des nachts is er downtime van 20 minuten en dan krijg je 20 punkten
McDonalds en lekker in één zin noemen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:44 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Echt. McDonalds heeft ook wel lekkere burgers, maar daar zit je nooit echt vol van. Als ik zo'n Big King XXL eet van de Burger King hoef ik echt de hele dag niets meer te eten
McChicken isquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:46 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Hahaha kijk maar uit, is een verslavend spelletje hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:47 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Oh, dan slaap ik. Hoop oprecht dat ik nooit verslingerd ga raken aan DTS en hele nacht op wil blijven op punten te scoren
ik ben meer verslaafd aan de cybersex met Jerney in die 20 minutenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:47 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Oh, dan slaap ik. Hoop oprecht dat ik nooit verslingerd ga raken aan DTS en hele nacht op wil blijven op punten te scoren
Challenge not accepted.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hahaha kijk maar uit, is een verslavend spelletje hoor
Jesus nou je mist wat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:48 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd nooit geprobeerd.
Mss moet ik daar een liedje over gaan maken gehehe. Trapje naar beneden buiten de camera's enzo hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kelder is wel gaaf erin en Danny aan de boeien enzo dat was cool man
Ja lijkt me leukquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:49 schreef kree het volgende:
[..]
Mss moet ik daar een liedje over gaan maken gehehe. Trapje naar beneden buiten de camera's enzo he
Ach ik post hier al een aantal jaar en het is me tot nu toe gelukt om geen nachten wakker te blijven voor de puntenquote:
Patat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
HET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIETHET IS FRIET
HET IS FRIET
dat verandert nog wel als je borstvoeding gaat geven aan je volgende telgquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:50 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ach ik post hier al een aantal jaar en het is me tot nu toe gelukt om geen nachten wakker te blijven voor de punten
Groot gelijk. Nu is het toevallig zo dat ik iets weet wat ze niet kan weerstaan. En omdat ik je wel mag zeg ik het ff in een spoiler, de rest hoeft het niet te weten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ben meer verslaafd aan de cybersex met Jerney in die 20 minuten
SPOILER: alleen voor MaanvisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nou en? Tief opquote:
Het is wat genuanceerder.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:34 schreef Justin_Case het volgende:
Maar anders eet ik jou straks opquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:38 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ehhh daar wacht je maar effe mee
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:51 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Groot gelijk. Nu is het toevallig zo dat ik iets weet wat ze niet kan weerstaan. En omdat ik je wel mag zeg ik het ff in een spoiler, de rest hoeft het niet te weten.SPOILER: alleen voor MaanvisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Hoi domboquote:
Owhja dat moet ook niet neequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is wat genuanceerder.
Ze hoeven niet om 23.00 te sluiten. Dat is wat anders dan dat ze weer open mogen.
[..]
Maar anders eet ik jou straks op
Ik zal het op mijn to do lijst zetten wat ik nog allemaal wil doen en proeven voordat ik doodga.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |