Ik moest er wel om lachen kwam het op twitter tegen gelukkig is de titel erger dan het artikel maar ik ken voor de rest de Britse regels niet.quote:
Enige juiste besluit. Je vraagt je wel af waarom niemand van te voren bedacht heeft dat een vakantie in je villa in Griekenland op dit moment niet heel lekker zou vallen in de Nederlandse samenleving.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:54 schreef nattermann het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/algemee(...)g-die-raken-ons.html
Lekker voor het milieu een vliegreis voor 1,5 uur Griekenlandquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Onjuist. Hij is al weer in Nederland
Ja, da's normaal bij tabloids, een headline die totaal de lading niet dektquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:18 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik moest er wel om lachen kwam het op twitter tegen gelukkig is de titel erger dan het artikel maar ik ken voor de rest de Britse regels niet.
Haha hier ben ik het wel mee eens ja. Het laat de verschillen zien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind het vooral symbool staan voor de verschillen die alleen maar groter worden. Mensen die met 3 kinderen op een flatje zitten en nu bijna nergens heen kunnen, mensen die enorm in de stress zitten over hun levenswerk (horeca, entertainment etc.), dokters van 60 jaar met diabetes die gewoon naar het werk gaan en risico lopen. Dan heb een koning die ook genoeg ruimte en opties heeft in Nederland wat hij kan doen en laten. Aan de ene kant denk je wat maakt het uit, er gaan wel meer mensen op vakantie, maar het is wel tekenend.
Nu al, zat die in een straaljager?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Onjuist. Hij is al weer in Nederland
Nee in een regeringsvliegtuig, een privé Boeing.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nu al, zat die in een straaljager?
Willem: Het is maar een griepje jongens.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:18 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Enige juiste besluit. Je vraagt je wel af waarom niemand van te voren bedacht heeft dat een vakantie in je villa in Griekenland op dit moment niet heel lekker zou vallen in de Nederlandse samenleving.
Zelfs volgens de optimistische scenario's zitten we nog niet op de helftquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:19 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
[..]
Erg vreemde tijd leven we in hoor. Hoop echt dat het snel allemaal voorbij is.
Op de site van de diverse niveaus staat ook dat het terug gaan naar een lager niveau niet puur op basis van het besmettingen gaat. Dan speelt ook nog de druk op de zorg en zorgpersoneel een rol. Samen met de informatie tijdens de persconferentie blijft dit landelijke beleid totdat het weer naar een waakzame situatie is teruggekeerd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het beleid dan aan het eind van deze fase regionaal wordt of toch landelijk blijft. De regionale aanpak was eerder niet bepaald een succes
Ja, en dat is heel optimistisch, dan is het voorbij volgend jaar zomer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zelfs volgens de optimistische scenario's zitten we nog niet op de helft
Ja het is allemaal weer fraai 😂😭quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker voor het milieu een vliegreis voor 1,5 uur Griekenland
Het wordt de rest van de Nederlanders niet aangeraden om naar Griekenland te gaan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij zit er nu toch al
Doet die snel. Schijnbaar een korte vlucht naar Griekenland.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:20 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Nee in een regeringsvliegtuig, een privé Boeing.
Nee, een Boeing 737 vliegt in 2,5 uur van Amsterdam naar Athene.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Doet die snel. Schijnbaar een korte vlucht naar Griekenland.
Dat vind ik best snel. Valt mij niet tegen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:25 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Nee, een Boeing 737 vliegt in 2,5 uur van Amsterdam naar Athene.
Nee, ik heb ooit vaak in een normale 737 gezeten meestal van TUI, Inter Airlines en Transavia naar vakantiebestemmingen te vliegen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat vind ik best snel. Valt mij niet tegen.
Hij ging niet naar Griekenland hij was er alquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het wordt de rest van de Nederlanders niet aangeraden om naar Griekenland te gaan.
Wat voor signaal wordt er gegeven als de burgers zich moeten gedragen, niet uit eten kunnen, thuis moeten werken, teamsporten afgezegd zijn en zeer beperkt op vakantie kunnen? Precies, de burger kan een dikke krijgen
Ja. Misschien had hij op Moria kunnen helpen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij ging niet naar Griekenland hij was er al
Dan kan hij net zo goed blijven
Ik zat net te denken hè, en hou je vast, het is een wilde gedachte.. Ik geloof ook niet dat er andere landen zijn die hier al over nagedacht hebben, dus is echt een primeurtje dit!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:24 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Zucht, zucht en nog eens zucht... ik word soms zo moedeloos van onze regering. waarom een routekaart installeren als we hem niet eens kunnen lezen.
Overigens, is het dan niet mogelijk de huidige besmetting om te rekenen naar verhousing tot de miljoen waar ze het nu ineens hebben. of waarom niet de routekaart aanpassen op het aantal dagelijkse beslissingen. Dat had ik liever op de kaart willen zien zodat we nu weten waar we aan toe zijn. Misschien heb je dan kans dat mensen beter begrijpen waar het land momenteel staat.
Bijvoorbeeld als 10.000 dagelijkse besmettingen de volgende fase is gaan mensen zich dan niet voorzichtiger gedragen.
Zeg, doe eens niet wildquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:33 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik zat net te denken hè, en hou je vast, het is een wilde gedachte.. Ik geloof ook niet dat er andere landen zijn die hier al over nagedacht hebben, dus is echt een primeurtje dit!
Maar.. Wat nou als ze er een website voor maken? En dan als je naar die website gaat, dat ie laat zien in welke fase we nu zitten met de maatregelen die daarbij horen, en dat je wel kunt zien wat de andere niveau's in houden, maar bij een nieuw bezoek aan die website je altijd terug komt op de maatregelen die nu gelden.
VWS: Ik stuur de factuur wel even naar het bekende adres
Preciesquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij ging niet naar Griekenland hij was er al
Dan kan hij net zo goed blijven
Do as I say, don't do as I do.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:54 schreef nattermann het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/algemee(...)g-die-raken-ons.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |